Hlavne si zabudol, že keď tam jazdila L95 s intervalom 3 minúty, tak tam nejazdili tie ostatné menované linky (akurát tak 78, ale aj to neviem či už nemala 10). BTW, 89 mala max. 12 min. v špičke. ?
Takže zatrolejovanie nábrežia, zakrytie električkového zvršku, izolácia trate, zmena dopravného značenia a v konečnom dôsledku nákup trolejbusov (predpokladám, že kĺbových a NP) by bolo úplne lacné, lea nákup zopár električiek s naozaj kozmetickými úpravami hríbikov sa neoplatí.
To nehovorím o tom, že v mojom návrhu sa ponúka moderná forma dopravy s kompletne voľnou kapacitou len pre obyvateľov DD, ktorá je navyše sytémová a trvaloudražateľná.
Ale nie, fanatikMHD tlačí na presunutie kapacity na cestu, ktorá sa upcháva každým dňom čoraz viac, resp. na sci fi a zbytočný projekt, lebo každý obyvateľ DD chce a musí cestovať na stanicu (autobusovú) - toto je predsa hotový dunčov syndróm.
To že ten súbeh tam je a že je nesystémový znamená, že ho musíme poistiť? Ja by som prípadné finančné zdroje určite presunul inam. A hlavne by som v tomto meste konečne seriózne začal tlačiť na modernizáciu a výstavbu električkových tratí a vozidiel.
A aky by toto malo zmysel prosim ta? Akurat, co to komplikujes. Ja ti stale vravim, ako obyvatel DNV, ze na 21cku MBCC netreba. Ja neviem, odkial si toto nabral. Tie SORky tu uplne stacia. Akurat by sa mozno zislo skratit interval medzi 18:30-21:00 z mesta do DNV.
ty si proste neuznas, ze kecas blbosti a vymyslat to zlozite radenia busov a robit este vacsi bordel v dpb ako je. Proste ak patria do Petrzalky, tak nech jazdia petrzalske linky. A ak ine linky v meste nestihaju, nech ich posilnia.
Mozne riesenie (toto je aj pre Amosa) by bolo ze by MBCC neboli na pevno v jednej vozovni, ale prechadzali medzi nimi (na to by sa pouzivala L21 ktora by mala na urcitych poradiach vyjazd z Trnavky a dojazd do Petrzalky a naopak).. len v DPB kde je kazda prevadzka samostatny stat by to bolo zlozite presadit.
Uz dnes mas po nabrezi rozne subehy, od Lafranconi po Novy most idu 31/39, od Noveho mostu po Safko ide 70.. toto vsetko sa da vyhladovo nahradit trolejbusom.
Nic ti nebrani elektrickovu trat takmer po celej dlzke oddelit ako v prahe od IAD normalnymi panelmi. Uplne oddeleny system. Par miest mozes zavchovat volnych pre prejazd sanitiek na trat-z trate....
Ano, ovsem vsade ti idu nejake spoje subezne. Toto je spojnica DD-ASMN, to ze 5 zastavok pojde subezne s elektrickami neznamena ze je to nezmysel. aj 59 ide v raci subezne, aj 75 v raci, aj 78 v ruzinove, aj 50 v ruzinove, aj 31, aj 39 idu na nabrezi, aj 34/83 ti idu v dubravke subezne!....Tymto by si vsak cestujucim z DD(KV), ktory nemienia vystupovat v ritiach typu Botanicka, Lafranconi, Park kultury, River park brana 1, river park brana 2 (par stran diskuzie z temy 37 kde sa ma dakto snazil presvedcit ze do riverparku cestuju zo zahorskej a z marianky statisice cestujucich ktory su telesne postihnuty ze potrebuju pred kazdou branou mat zastavku, lebo 45m slapania uz je totalna hlupost v systeme MHD)....Chatámov šofér, a chcu vystupovat dajme tomu v MESTE! tak vyuziju l133, a budu tam za polovicny cas nez elektricka. navyse ich to hodi bez prestupu az na nivy, cim nebudu potrebovat preskakovat ploty a cestu pod niovym mostom kde je teorticky jediny mozny prestupny uzol na spoje, pricom sucasne iduca elektricka z KV a bus cakajuci na signal volno spod mosta sa nedaju stihnut bez nutnosti skocenia do cesty autam. Tym padom by si (ak by 133 stala pod lafranconi) vytvoril aj moznost menej urgentneho riesenia krizovatky na molecovej.
Sledovanie problemov miestynch a nie globalnych nie je dobre. Treba si vsimat aj to, kay to bude mat vplyv na ostatne veci
Pozri, moj navrh umozni podstatne skorsie zatrolejovanie ci CSU alebo celej l32, vytvori druhu spojnicu popri nabrezi pre trolejbusy, najma z hrobonky ktore sa nebudu musiet motat po meste nez dorazia na linku.... Navyse vytvorim rychle a efektivne spojenie DD s mestom.
Tvoj napad pocita s kompletnou rekonstrukciou molecovej, 50% zatrolejovanim inkriminovaneho useku (ked chces l32 ako Tbus), nakup a modernizaciu elektrickovych vozidiel, modernizaciu celeho nabrezneho useku TT, uopravu CSS....dalsie veci radsej nechcem vediet co este. Co je z toho lacnejsie? A kto vravi ze zapcha sa neda odstranit pokrytim elektrickovej trate v useku Molecova-Chatamov sofer krytou dlazbou pricom celu trat moze vyuzivat aj trolejbus?
Podľa mňa to zmysel nemá ?
- Prečo je potrebné spájať ASMN a Nivy?
- Výstavba trolejbusovej trate na jednom telese s električkou? V Bratislave? Pri našich vrbustoch? ? Tým by si úplne pochoval preferenciu električiek. A to nehovorím o tom, že zakrytie zvršku by asi dobrý nápad nebol.
No ono je to proste: ten trolejbus sa tam nenavrhuje v principe na obsluhu nabrezia, na to su samozrejme najlepsie elektricky. Trolejbus sa tam navrhuje v principe ako spojnica DD a ASMN (pripadne CSU a Zochovej), podla mna to zmysel ma.
Rovnako by sme potom mohli povedat, ze preco po nabrezi chodi autobus (31, 39) ked tam je elektricka?
Na zaver: nic okrem KDI nebrani trolejbusom jazdit po trati, keby sa zmenil jej povrch...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
Sledovanie problemov miestynch a nie globalnych nie je dobre. Treba si vsimat aj to, kay to bude mat vplyv na ostatne veci
Pozri, moj navrh umozni podstatne skorsie zatrolejovanie ci CSU alebo celej l32, vytvori druhu spojnicu popri nabrezi pre trolejbusy, najma z hrobonky ktore sa nebudu musiet motat po meste nez dorazia na linku.... Navyse vytvorim rychle a efektivne spojenie DD s mestom.
Tvoj napad pocita s kompletnou rekonstrukciou molecovej, 50% zatrolejovanim inkriminovaneho useku (ked chces l32 ako Tbus), nakup a modernizaciu elektrickovych vozidiel, modernizaciu celeho nabrezneho useku TT, uopravu CSS....dalsie veci radsej nechcem vediet co este. Co je z toho lacnejsie? A kto vravi ze zapcha sa neda odstranit pokrytim elektrickovej trate v useku Molecova-Chatamov sofer krytou dlazbou pricom celu trat moze vyuzivat aj trolejbus?