Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #186282:
Teoreticky by stačilo, ale vieme, aké sú meškania na 207 najmä poobede, preto by som do toho nešiel.
Reakcia na: tr3mp #186290:
Pokiaľ viem, tak áno (odpoveď na Trenčiansku).
Reakcia na: 810zssk #186279:
Podľa mňa by nestačilo, prestup pri voz. Hrob. pokladám za nezmysel.
Do petrzalky by som urcite netahal trolejbusy bez vystavby dalsieho mosta ,kde bude mat aj samostatny pruh.
Most SNP je nerealny.
Idealny by bol na to most Apollo no nakoniec je iba dvojprudovy /lacnejsi/ . Nezrealizovalo sa ani mimourovnove krizovanie s Gagarinovou + prepojenie na Ruzinovsku ul.


Petrzalka potrebuje hlavne elektricku po Starom moste s roznymi odboceniami v Petrzalke./Ovsiste ,Technopol.../
Reakcia na: Ámos #186305:
....cko plati o vsetkych ostatnych tratiach... Akurat Drotarska je kratka.
Reakcia na: Ike #186303:
Ved ja tam nic mimo suvisle zastavane uzemie nakreslene nemam.

Petrzlka podla mna tbusy potrebuje viac ako Dubravka/Lamac.
Reakcia na: VLK #186302:
Zatrolejovanie tych tras tam zakreslene nie je, je to len v popise ako uvaha a je na to prave ten dovod ze to je len myslienka do daaaaaalekej buducnosti.

Ano, chcem tahat trolejbus po nabrezi.
Reakcia na: tr3mp #186312:
Škoda, že tam nie je vizualizacia zo Sokolskej na Hl. st, taktiež riešenie preklenutia D2 pri Lamači, z týchto dôvodoch velmi nakladny projekt, zrejme nikdy realne nerealizovateľný v podmienkach Bratislavy.
Reakcia na: Mike #186310:
len by boli treba na obochstranach, aby mohlo byt vedenie na lanach.
Reakcia na: Mike #186310:
tie by mohli, akurát ich tam veľa nie je ?
Reakcia na: OBUS #186311:
Po Brnianskej a Pražskej v stredovom deliacom páse (zúženie cesty zo šesť pruhov na štyri na úkor bus pruhu). Pred zastávkou Sokolská trať môže prejsť do predstaničného priestoru, ako sa uvádza v návrhu električky po Štefánikovej (http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html). Takže priestorové možnosti sú.
Reakcia na: Ike #186309:
Keď sa celá Petržalka dokazala presúvať v IK 280, v časoch, ked vačšina obyvatelov použivala MHD, tak je to osvedčený dopravný prostriedok. Neviem si predstaviť napojenie električky z Patronky do centra- cez Sokolsku? ?
Reakcia na: Ike #186307:
http://goo.gl/maps/Qby8u

ale tieto by mohli byť ?
Reakcia na: OBUS #186308:
Druhá možnosť je ťahať do Dúbravky električku cez Patrónku. Či kĺbaky ako nosný systém bude v BA navždy samozrejmosťou?
Ta fantasmagoricka trať do Dubravky by mala zmysel- električkove teleso nahradiť bus, Tbus pruhom, spraviť preferenciu. Konečna električiek by bola v KV, presp. ked pridu obojsmerne tak by koncila pre Iuvente Ešte rozšíriť Harmincovu a mame koniec rozpravky. ?
Reakcia na: 810zssk #186299:
aj ak tam su, tak su tam tak dlho, ze sa budu musiet vymenit
Reakcia na: 810zssk #186298:
z noveho mosta by mali byt odstranene sucasne lampy, nie tam este pridavat tracne stlpy. Ten most architektonicky lampy uplne znicili.
Reakcia na: 810zssk #186293:
Ja by som trolejbusy mimo súvisle zastavené územie neťahal - DNV, Záhorskú, Jarovce, Rusovce, Vajnory a Čunovo by som úplne vypustil. Ten Lamač a Dúbravka to podľa mňa potrebuje najviac

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.