Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #18245:
A potom že grafikonisti nie sú ko..ti...
Reakcia na: Miki #18242:
No tak to si myslíš zle. Ak naberie meškanie, tak ho môže kľudne v nasledujúcom úseku stiahnuť, špeciálne na 5 na to má času ako na...ného..
Reakcia na: Igorko #18258:

Vdaka za upresnenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #18238:
Zachar sa prejavil ako typická obmedzená tupá modrá guma.
Reakcia na: m@rtin #18231:
12 uchádzačov? Kdesi som čítal nejakú správu, že sa prihlásil jediný výrobca.
Reakcia na: Turbo #18235:
Prečo by nebolo možné pri 50% podiele nízkej podlahy všetky podvozky otočné?
1) Všetky otočné podvozky sú možné aj pri 100% nízkej podlahe.
2) Všetky otočné podvozky pri 50% nízkej podlahe nie sú už vôbec žiadny problém.
3) DP Praha požadujje nie otočný čap ale dielensky otočné podvozky, t.j. možnosť otočenia podvozkov v dielni kvôli rovnomernému ojazdeniu okolkov.
I.
Reakcia na: Turbo #18235:
Prečo by nebolo možné pri 50% podiele nízkej podlahy všetky podvozky otočné?
1) Všetky otočné podvozky sú možné aj pri 100% nízkej podlahe.
2) Všetky otočné podvozky pri 50% nízkej podlahe nie sú už vôbec žiadny problém.
3) DP Praha požadujje nie otočný čap ale dielensky otočné podvozky, t.j. možnosť otočenia podvozkov v dielni kvôli rovnomernému ojazdeniu okolkov.
I.
Reakcia na: Ferro #18248:
A platí po-pi 6.01-18.00, B po-pi 5.01-6.00 a 18.01-21.00, so-ne 5.01-21.00, C denne 21.01-5.00 (nerátam nočné spoje).
Mimochodom, majú už všetky vozidlá palubáky? Ak áno, bolo by načim prejsť od súčasného systému, keď spoj ide celú trasu v chronometráži podľa odchodu z konečnej, na systém zmeny chronometráže na trati (podľa odchodu z aktuálnej zastávky). Vodič má predsa z palubáku presnú (na minútu) informáciu o tom, či ide s náskokom, načas, alebo mešká.
V súčasnom modeli napríklad 5/10 začína od Vozovne Krasňany o 5.33 a ide podľa pásma B, ale za ňou (5.36) idúca 5/1 ide ešte podľa pásma C, pretože odchádza z Dúbravky o 5.00...
Tak to je najvyssi cas aby zacali s tou vymenou gum 🙂....alebo pockaju na dopravacky lobing v parlamente aby sa novela znovelizovala a zakon zacne platit az od buducej zimy , ak neuspeju s tou vynimkou 😉
Reakcia na: m@rtin #18231:
To je čo, že montáž kotoučových brzd i na přední nápravu? A doteraz boli kde?
Reakcia na: Papyr #18252:
mam len blbu poznamku: okrem robotnikov potrebujes aj priestory kde to robit a mechanizaciu (zdvihaky, naradie a pod).

Inac klasicky priklad toho ze nie vsetko je idealne je napriklad toto:
na 1000 W varici zovries vodu za 1 hodinu, za ako dlho ju privedies do varu na 10 W varici ? (matematicka odpoved je sice 100 hodin, ale v praxi - neuvaris, lebo stratovy vykon do okolia)
Reakcia na: Ferro #18244:
Ti ludia z DPB, co povedali do novin, ze potrebuju na vymenu pol hodiny a nevedia, ci to nestihnu do zimy, su zreli na to, aby si zopakovali piaty rocnik zakladnej skoly, matematiku, ulohy o spolocnej praci.

Priklad c. 1.: Ak jeden robotnik za osemhodinovu smenu vymeni 16 pneumatik, kolko robotnikov potrebujeme na vymenu 320 pneumatik za smenu?
Reakcia na: Miki #18233:
Vo Francuzsku snad asi Pariz, na Slovensku snad asi Presov 🙂 Pravda, tam sa nevyhadzuje, iba sa beru premie, pretoze tolko ludi s platnymi papiermi na a-bus+t-bus zas na vychode nie je.
Reakcia na: Igorko #18224:
Preposli. Som zvedavy 🙂
Re Miki, Turbo: OK, len sa mi to spociatku zdalo vela (ked som si spomenul ako som menil gumy na aute 🙂 ). A dalo by sa vymienat viac gum naraz s viac ludmi?
Reakcia na: Martin Fundárek #18245:
Tipujem, ze A je chronometraz v spicke, B vo vecernych hodinach, C v noci. Je to tak? A cez vikend, svietky je to ako?
Reakcia na: Ferro #18244:
No ani to neni tak vela ta pol hodina..kym sa poodtahuju tie stare zhrdzavene strhane sroby ci skrutky pri ktorych sa aj elektricka pistol zapece a vymenia gumy , samozrejme sa musia pracne oznacit zapisat( lebo DPB) a nahodia sa nove a opat zasrobuju a zapisu a oznacia tak bude ta pol hodina aj malo :oP
Reakcia na: Ferro #18244:

Ano? Skus vymnit gumy na jednom klbovom trolejbuse, je to spolu 10 pneumatik. Zabijes cely den. Vies co to je rozoberat dvojmontaz?
Reakcia na: Miki #18233:
K 28.6. boli prerobené všetky električkové chronometráže. Doteraz mali medzi dvoma zastávkami všetky linky rovnaký čas jazdy. (Pamätám sa na jednu výnimku - na prelome 80-tych a 90-tych rokov mala linka 1 na nábreží iné časy, než 4 a 12, ale časom sa to zosúladilo.)
Teraz pravdepodobne každý úsek (medzi rozvetveniami siete) merali osve na sekundy presne a chronometráž pre jednotlivé linky vznikla sčítaním a zaokrúhlením bez akýchkoľvek ďalších úprav. Tak sa stalo, že napríklad zo Žilinskej na Predstaničné námestie majú linky 1 a 8 časy A=2, B=2, C=1, linka 2 A=2, B=1, C=1 a linka 3 A=2, B=1 a C=2 minúty.
S takýmito chronometrážami sa dosť ťažko koordinujú grafikony - čo je na jednej zastávke optimálne, na ďalšej sa rozhasí.
Reakcia na: Martin Fundárek #18238:
Presne tak. Ja som si doteraz myslel, ze jazdia na "celorocnych" gumach. A polhodiny na vymenu jednej pneumatiky sa mi zda vela.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.