Ked by vas nahodou zaujimal moj skromny nazor.
J> ja som bol v tom istom CityBuse na tej istej linke a dokonca aj s tebou. Som zasol, ked na vyjazde na Pristavny most predbiehala narvata 86 voz 18xx (cize ik435). Takze ja jednoznacne KLBATE Citybusy odmietam. Co sa tyka toho kratkeho, ten bol na tom trocha lepsie aj vcelku dobry tah mal.
Si> no ja neviem, ty vravis, ze sa v ik4x5 nezmestis medzi dve sedacky. Dovolim si povedat jedno> videl som ta, tvrdim, ze mame skoro podobnu telesnu konstrukciu a ja ten problem nemam. to je zaujimave, ze?
Jedine kam som sa nezmestil bol klbaty CityBus, pretoze tam bolo dost debilne rozmiestnenie sedaciek.
A este mam problem v T6 myslim 3, alebo 4 sedacka od konca nalavo je dost blizko tej pred nou.
Co sa tyka tych interierov. Podla mna maju 4x5 vcelku dobre vyrieseny interier. A absolutne mi nevadia tie oranzove tyce. Vzdy lepsie ako madla z 280, alebo 283, ved to vyzera ako pohrebak.
A co sa tyka toho oblozenia. Oblozenie budes mat spinave v hociakom voze, pokial sa o tom niekto nebude starat. A je jedno ci to bude CityBus, Citaro,Solaris, alebo Ikarus.
d3k0> tak tak do DNV jedine elektricku. Len preboha nie na baze regionalky, lebo to je dost krepe. A tiez si myslim, ze absolutna magorina by bola predlzovat zasa zapadnu radialu. Trebalo by postavit druhu cez Lamac a Patronku. Ved tunel sa uz zacal stavat, takze vsetko to pojde cezen a Lamacska cesta bude volna pre elektricky. Samozrejme treba nechat daco aj gumokolom.
J> ja som bol v tom istom CityBuse na tej istej linke a dokonca aj s tebou. Som zasol, ked na vyjazde na Pristavny most predbiehala narvata 86 voz 18xx (cize ik435). Takze ja jednoznacne KLBATE Citybusy odmietam. Co sa tyka toho kratkeho, ten bol na tom trocha lepsie aj vcelku dobry tah mal.
Si> no ja neviem, ty vravis, ze sa v ik4x5 nezmestis medzi dve sedacky. Dovolim si povedat jedno> videl som ta, tvrdim, ze mame skoro podobnu telesnu konstrukciu a ja ten problem nemam. to je zaujimave, ze?
Jedine kam som sa nezmestil bol klbaty CityBus, pretoze tam bolo dost debilne rozmiestnenie sedaciek.
A este mam problem v T6 myslim 3, alebo 4 sedacka od konca nalavo je dost blizko tej pred nou.
Co sa tyka tych interierov. Podla mna maju 4x5 vcelku dobre vyrieseny interier. A absolutne mi nevadia tie oranzove tyce. Vzdy lepsie ako madla z 280, alebo 283, ved to vyzera ako pohrebak.
A co sa tyka toho oblozenia. Oblozenie budes mat spinave v hociakom voze, pokial sa o tom niekto nebude starat. A je jedno ci to bude CityBus, Citaro,Solaris, alebo Ikarus.
d3k0> tak tak do DNV jedine elektricku. Len preboha nie na baze regionalky, lebo to je dost krepe. A tiez si myslim, ze absolutna magorina by bola predlzovat zasa zapadnu radialu. Trebalo by postavit druhu cez Lamac a Patronku. Ved tunel sa uz zacal stavat, takze vsetko to pojde cezen a Lamacska cesta bude volna pre elektricky. Samozrejme treba nechat daco aj gumokolom.
Igorko
Ik 4x5: Mohlo to dopadnúť aj horšie:-). Mohli byť koženkové sedačky, štvordielne skladacie trieskajúce dvere atď.. Treba si uvedomiť, že všetky "nadštandardné" prvky použité v Ik4x5 boli bežne dostupné aj v Ik2x0.
15TrM: Vrakosa je samozrejme horšia ale 15TrM proste je hnijúci postkomunistický šmejd.
15 m vs. 18 m: 15 m vozidlo samozrejme nie je vhodné na 201 či 202 ale jeho kapacita rozhodne nie je "o máličko" väčšía než 14Tr.
I.