d3k0: No nie je učite zbehlý v MHD, ale mal pár dobrých postrehov. Na to aké má mesto Bratislava príjmy, je naša MHD na tom naozaj dobre. Mne chodia pri dome busy s 5 - 6 minútovým intervalom v špičke. To je každé 2,5 až 3 minúty jeden bus s takmer totožnou trasou (93, 94)
V jednom nemáš pravdu. Kto večer pije a fajčí odovzdáva v cene DPH a spotrebné dane a to štátu. Po presmerovaní podielových daní na mestá (FD) sa bude dať argumentovať tým, že veď aj oni platia dane tomuto mestu.
A jeden z problémov je hlavne v zákone, ktorý určuje povinnú prepravu a to od tuším 5:00 do 23:00.
papyr: no ak to rátame na celé Slovensko tak tých 30 rokov bude akurát, ale Bratislava už teraz v tvorbe HDP predbehla mnohé regióny EU. Na obyvateľa máme vyššiu produkciu ako Taliansko, Portugalsko, Španielsko, Grécko, len málo zaotávame za Írskom.
Bývalé CCCP by som moc nepodceňoval. Podľa MMF a SB ekonomika Ruskej federácie vzrastie za desať rokov o 100%. Pobaltské krajiny na tom tiež nie sú až tak zle.
A tridsať rokov však možno bude teleport Na autobusy budeme chodiť ako na železnicu do Čierneho Balogu. Možno aj na to prvé bratislavské Citaro
Kupovať 15m namiesto 18m a zhustiť interval ak je to potrebné je podľa mňa rozumná vec. Častejší interval = viac spokojných cestujúcich, neni kĺb= lahjšie vozidlo s ľahšou údržbou. Samozrejme nadá sa vypraviť na všetky linky. Niekde je potrebný aj 18m bus. Niedke by bodol aj 22m, taká L21.
Mimochodom o investície v SR má záujem Hyundaj a ďalšie dve svetové automobilky. Bodaj by sa podarili všetky tri.
Mohlo by u nás začať s výrobou busov Volvo:-p
V jednom nemáš pravdu. Kto večer pije a fajčí odovzdáva v cene DPH a spotrebné dane a to štátu. Po presmerovaní podielových daní na mestá (FD) sa bude dať argumentovať tým, že veď aj oni platia dane tomuto mestu.
A jeden z problémov je hlavne v zákone, ktorý určuje povinnú prepravu a to od tuším 5:00 do 23:00.
papyr: no ak to rátame na celé Slovensko tak tých 30 rokov bude akurát, ale Bratislava už teraz v tvorbe HDP predbehla mnohé regióny EU. Na obyvateľa máme vyššiu produkciu ako Taliansko, Portugalsko, Španielsko, Grécko, len málo zaotávame za Írskom.
Bývalé CCCP by som moc nepodceňoval. Podľa MMF a SB ekonomika Ruskej federácie vzrastie za desať rokov o 100%. Pobaltské krajiny na tom tiež nie sú až tak zle.
A tridsať rokov však možno bude teleport Na autobusy budeme chodiť ako na železnicu do Čierneho Balogu. Možno aj na to prvé bratislavské Citaro
Kupovať 15m namiesto 18m a zhustiť interval ak je to potrebné je podľa mňa rozumná vec. Častejší interval = viac spokojných cestujúcich, neni kĺb= lahjšie vozidlo s ľahšou údržbou. Samozrejme nadá sa vypraviť na všetky linky. Niekde je potrebný aj 18m bus. Niedke by bodol aj 22m, taká L21.
Mimochodom o investície v SR má záujem Hyundaj a ďalšie dve svetové automobilky. Bodaj by sa podarili všetky tri.
Mohlo by u nás začať s výrobou busov Volvo:-p
J
Nie som technik, tak ako veľa ďalších cestujúcich, takže z toho hľadiska to nemôžem posúdiť.
nebojte sa m@rtin je na cestách po strednej Európe, teda jej časti, takže diskus na tému skvelá Karosa nahrozí Ale musím s pokorov povedať, viezol som sa SAD v 954 a bol som milo prekvapený. Teda nebolo to skvelé ale lepšie ako som čakal. Pohodlné sedačky, celkom slušný interier, ale aj tak sa všetko triaslo.
Papyr: A nie je Citaro vyrábané aj ako drátolez? :-d