Reakcia na: Turbo #16769:
ved za xvilu budu ti najbohatsi cestovat po meste nie autami ale lahkymi 1 - 2 miestnymi vrtulnikmi, pretoze mesto bude gumokolmy neprejazdne (zacpy a pod)...Re #16772 m@rtin: ak budes organizovat neaku exkurziu do Karosy, daj vcas vediet, celkom rad by som sa tam zasiel pozriet
Re #16779 Turbo: dobre, mozno mohli spravit vlecku o nieco dlhsiu, dat tam o jedno okno viacej a tym by sa zmenilo aj zatazenie v klbe... (ale zaroven by sa predlzil aj cely autobus, takze uz by nebol 18m)
usporiadanie dveri - no skus sa niekedy pozriet kam sa ludia tlacia ked dolezie napriklad ik435 - tiez sa ich vacsina tlaci do 2hych a 3tich dveri, lebo su vacsie... v tomto by obstal akurat mozno tambus, ktory ma vsetky dvere rovnake...
konstrukcia tocne: no asi to na nieco bude, akurat tot nedavno som obdivoval jednu 435ku ktorej celkom pekne kmitala tocna za jazdy po rovnej ceste
z vacsiny tychto hladisk je to myslim ze cestujucemu jedno a pri normalnej udrzbe to ani prevadzkovatelovi (DP) nemoze robit neake problemy...
Re #16790 Turbo:
2. - mozno je to tak aj preto lebo tak proste iba niekto zhora rozhodol (zabudas ze koncepcia bola schvalovana za byvaleho rezimu kedy sa vela rozhodnuti neriadilo logikou ale iba nariadenim zhora...
3. - ano, je to zvrhlost zvacsovat previs vzadu, na druhej strane je to ale konstrukcne jednoduchsie (zvacsis dlzku plechu, nemenis nic s oknami...)
6. - TAMbus ma dvere rozumne, ale o ik435 sa budem hadat, ten ma myslim taky isty problem ako karosa...
7. - no vidis, mne zas velmi vadilo ked som volakedy davno cestovaval vo velmi narvatych spojoch, ked sa dvere (napr. na ik280) otvarali dovnutra, kdezto karosacke von. - ked sa ludia nevedeli zmestit dnu tak pri odtvarani do vnutra bol problem aj s ich otvorenim aj so zatvorenim, na karose sa otvorili (takmer) vzdy (vynimkou bolo iba ak bol na dvere velky tlak a zadrhol sa zaistovaci jazycek) a ked sa zatvarali tak zvycajne s tym tiez nebol vacsi problem (ludia sa tam neak upratali alebo ich rozbehnute dvere upratali same ) btw, otvaranie dveri za jazdy - ano existuje tento problem na karosach, ale skus si spravit kinematicku schemu tych dveri a zistis ze ak to aj ten jazycek spolu s tlakom vo valci neudrzia, tak sa tie dvere dokazu otvorit maximalne o par cm von (co pri beznom cestujucom okrem paniky nesposobi nic), potom ti uz smer sily a kinematicke vazby nedovolia dalej pokracovat v otvarani....
9. - ako pre ktoreho, ja ak mam moznost tak si vyberiem radsej cokolvek ine ako ik435, proste sa v nom dobre necitim... (vyhol by som sa este ik280kam ale tie su uz dost zriedkave na linkach kde sa vyskytujem a ik415; zvysne vozidla aj ked mozno s roznymi vyhradami ale povazujem za vcelku prijatelne...)
11. - ja mam obcas dojem ze ty si neako zvrateny... co je cestujuceho do toho co na tom autobuse povazujes za zvratene ? Ak mu dojde udrziavany voz tak mu je myslim uplne egal co to je za voz (teda kto ho vyrobil)...
a mas to to iste ako tvrdit ze napriklad auta s motorom vzadu su zvratena technologia a pod., ale proste vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody a zvratene to moze byt podla teba, vadi mi vsak ze tu tu "zvratenost" prezentujes ako keby to bola niekde vedecky zdovodnena a nezavyslym teamom potvrdena chyba sposobujuca vazne technicke problemy s vozidlom...
Re #16799 Turbo: pokial viem tak rad 28x (tanky) uz ikarus nevyraba a 4x5 sa pomaly ale iste v BA rozpada, pochybujem zeby tie vozidla boli odolnejsie (a ked ich budes udrziavat, tak preziju, ale to preziju aj karosy...)
a inac este ciste z principu, radsej prispejem k zisku prosperujucej karose, o ktorej viem ze mi bude vediet vyrobit nahradne diely aj o 10 alebo 20 rokov ako krachujucemu ikarusu... (a z narodnostneho principu su mi tiez blizsi daleko viacej cesi ako madari )
PS: konecne mi natiahlo tu stranku s C83 - mozno keby sa ikarus drzal niecoho takehoto a nevymyslal blbe 4x5ky, tak by dopadol lepsie...
Turbo
Este poznamka:
Kydas tu na DPB. Ale vedz, ze o vela veciach DPB vobec nerozhoduje. Mozno by si sa divil, o com vsetkom rozhoduje mesto.