Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ináč viete že plynofikované busy majú lepšie jazdné vlastnosti ako Dieselové? Aspoň to tak tvrdili v TV, raz som tam pozeral niečo a tam to tvrdili. Či je to pravda??? Asi aj áno. Ajtak sa mi plynofikácia nepáči. Najmä preto, že sa budú plynofikovať KAROSY :(((((((((( Plynofikovať Ik4xx je podľa mňa zmyselnejšie.
Pocujte, ja som minule siel 6630 a nehlasilo to absolutne nic. Ziadne mena zastavok ani gong. Ale dnes rano som siel 6629 a ta hlasila iba gong bez mena zastavky...
Za plynofikaciu autobusov nie som... Ved vzdy lepsie ak by sa vyriesila blba situacia s 14Trkami
A mozno niekto spravi kompromis a nasadi troleje kde bude vedeny plyn a budu chodit tzv. troplybusy 🙂
Ludia ma niekto konkretne cislo, kolko Ikarusov 435 stoji vo vozovni v Petrzalke pre poruchu?
mna by zaujimalo , co maju vsetci (skoro) proti plynofikacii ...
gabika: ani dnes by som s tou 181 nepocital z dovodu nevypravenia 11 autobusov medzi inymi aj na linke 181 🙂
Este k plynu>>> Teraz neslo o to ,ci prerabat,
alebo kupovat. Islo o technologiu, ci ma buducnost.
Tiez som za to aby sa BUSy na plyn neprerabalai.
Ak plyn, tak kupit uz aj s plynom...
este dobre ze tie hlasice zastavok netestuju na T6kach s tymi prazskymi zastavkami co tam su :-))
Tiesz som dnes isiel 201 /6627/ a ohlasovalo
len Nasledujuc zastavka a nic. Kedy to chcu
uz normalne spustit?
ad Karlova Ves:
Dens som mal česť sa tam zviesť a už to pekne podbili. Len teraz dúfať že to ostane také dobré. A išla aj pekne ticho, tá T3ASUCS.
d3k0:
robil som tu scifi T3SUCSK, zmenšil som je aj na rozmer 580xXXX. Takže pohoda, stačí je tam iba kydnúť. ešte niečo napíšem a je to...
Peťo, ty nie si s Maťom? Nutne potrebujem od neho vrátiť CDčká a nemôžem sa k nim dopracovať... Aj ja by som rád skočil na bike, len neviem, ako to dopadne s akciou Víkend v BA, čo klub spoluorganizuje...
6630 dnes vyhlasovala zastávky. Ale len názov zastávky, žiadne: NASLEDUJÚCA ZASTÁVKA... Fungovalo to nasledovne: Vodič zastavil na zastávke, ozvalo sa PRIEVOZSKÁ. Pár sekúnd po zatvorení dverí sa zase ozvalo HRANIČNÁ. Gong ani oznámenie zastávky na znamenie nehrozí. Hlasitosť klasicky nastavená na minimum.

SPECTRE: nezbehneme cez víkend na bicykel?
Ale aj 6222 a 6226 majú poruchu len preto, lebo trolejbusy sa na zimu nevystriekajú proti korózii. Ten rám nevydrží večne. To je typický príklad zo Sanosmi, tie by sa tiež možno neboli rozpadli. Zasa budem hovoriť o Karose, ale Karosa B7xx, alebo B9xx je asi taká koncepcia, že keď vyberieme istú časť z karosérie, celé sa to rozpadne, ako domček z karát -> samonosná konštrukcia. Trolejbusy majú nakisto samonosnú konštrukciu, ale sú riešené oveľa lepšie, ako Karosa a pri riadnej údržbe je udávaných 10 rokov len doba životnosti po generálnu opravu - tú je treba vykonať, pretože nič nieje dokonalé. Trúfam si odhadnúť, že taká 14Trka by kľudne vydržala 35-40 rokov. To však platí pri pravidelnej údržbe, nie až keď prihorieva. Takáto údržba by mala byť samozrejmosťou, bohužiaľ, nie je tomu tak. Ono pri dobrej starostlivosti by aj tá Karosa vydržala 20 rokov v pohode, ale napr. 14Trky, alebo Ikarusy 280 sú "masívnejšie", a sú o niečo odolnejšie, takže sa napríklad hneď "nerozhrkajú". Na funkčnosti to nepridá, ani neuberie (hýbe sa? hýbe sa!).

Sumarizácia : Poriadnou údržbou sa predíde zlomeniu náprav
Majkl: To by som bol aj ja rad, ale zober si 6222 a 6226, ktore uz asi z Hrobonky nevydu, lebo nie su peniaze (1.5 miliona) na opravu.

Spectre: Ja hovorim o priemernom veku, nie o zivotnosti. Podla mna je hroza, ze za poslednych 10 rokov sme nekupili ani jeden kratky trolejbus. Drviva vacsina bola dodana v rokoch 1988 - 1991... Urcite by som vsak radsej dal peniaze na modernizaciu 14Triek ako na plynofikaciu Karos.
A mimochodom, priemerný vek určite nie je 11 rokov. Ak 14Trka vydrží 11 rokov, tak potom má krpatá Karosa priemerný vek 2 týždne.

Ak si pozrieme trolejbusy z roku 1989, stačí na nich dotiahnuť dekle, aby pri rýchlosti>40kmh nerachotili, inak im nič nieje (okrem menšej hrdze, to však nie je vina trolejbusu). 15Trky majú vlastne teraz 11 rokov a sú úplne do pohody - aj 6606 bez generálky (až na lak)
D3k0: skor by som povedal, ze budu robit modernizaciu na sposob opavskeho vozu c. 52. A ked ide o dlhe vozy, ja by som tu najradsej videl Ikarus 435T (nech je naka unifikacia s autobusmi).
Dnes isty pan vodic urval zmetak na tej bohovsky dobre urobenej vyhybke pri otocke Karlova Ves.
tr3mp: Ja by som najradsej peniaze na plynofikaciu vyuzil na stavbu trolejbusovych a elektrickovych trati. Trebars aj na Dlhe diely. Plynofikovane autobusy sa rozpadnu po styroch rokoch a aj tak bude treba kupovat nove...
Ja si zas myslím, že až takí kreténi niesme a kúpime 21Tr - chlapík z vozovne Komín v Brne mi hovoril, že cena je takmer rovnaká. 14Trky sa stále posielajú do Zlína, po tejto generálke vydržia v pohode ešte zopár rokov. Nebolo by však od veci, keby sme 14Tr zrekonštruovali na 14TrM, ako napr. v Brne.
Andy: Dovolil by som si tipnut, ze ano. Ved priemerny vek kratkych trolejbusov je cca. 11 rokov, takze za par rokov sa zacnu rozpadavat a bude treba kupit nieco nove. Ale radsej by som tu videl 21Tr...
To som nevedel...
Inac nebudu v BA niekedy 14TrM?
Andy: Ze mas pravdu. To cislo zmenili, lebo ten autobus prestahovali z vozovne Krasnany do vozovne Jurajov dvor. Krasnany maju ev. c. 3xxx, Jurak 2xxx (ale len busy).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.