Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #166333:
A čo konkrétne sa tam ešte zvrháva?
Reakcia na: ivanbuto #166323:
Nejde o jednu vetu, ako som napisal, od pekneho uvodu sa to postupne zvrhava...
Reakcia na: intony #166317:
To ze je naopak je mozne, nejak podrobne som ho neskumal, ale principialne ho nepovazujem za zle
Reakcia na: intony #166316:
Co mi zas vkladas dojem? Kde som ja napisal, ze mam z Pribinovej dobry dojem? Je tam vela veci riesenych zle, to je pravda, napisal som preboha niekde opak??
Reakcia na: 44 #166313:
"Rekreacnych cyklistov je podstatne viac"
O tomto by sa dalo dosť polemizovať, lebo časť z tých rekreačných odrádza na ceste do práce práve chýbajúca infraštruktúra. Mimochodom, navrhješ prvotne riešiť Železnú studničku, a ako sa k nej mám dostať, keď neprejdem centrom?


Re #166314 810zssk: Mimimálne nevhodné je to, že to zábradlie je riešené presne opačne - pre ľavostrannú premávku, keďže (chodec by mal prichádzať čelom k prichádzajúcim autám).

Re #166322 no.ev.di.: "Fakt je ten, že Pribinova je riešená strašne hlúpo, čo sa týka presunu peších."
A tu si si odpovedal, prečo je tam (pre jedného tunajšieho diskutujúceho, ktorý tam chodí prežívať chvíle nákupnej rozkoše) linka 66 tak strašne dôležitá. ?
Reakcia na: no.ev.di. #166328:
Tam uz elektricka tazko... su tam v strede vjazdy do garazi.
Reakcia na: Petto #166327:
ten stredný pás mohol byť v pohode reservé pre električku a mohli sa tam točiť podaktoré linky. Možno hudba budúcnosti, ak nepríde nejaký "mudrc" s tým, že električka ohrozuje ľudí, je neeokologická a neviem čo všetko ?
Reakcia na: no.ev.di. #166322:
Mas pocit, ze ludia prechadzaju cestou od Safka do Eurovei na 2. stranu ? ? Ja ako aj ostatni si ideme pekne po ceste vedla parkoviska. Tie 2 prudy pre IAD v kazdom smere tam vyznievaju uplne komicky.
Reakcia na: ivanbuto #166324:
skôr neutrálna poznámka ?
Reakcia na: 44 #166311:
Táto prezentácia je zameraná na prvotné, menej nákladné riešenia (aj keď občas pridáva pokročilejšie vizualizácie), nie na celé obdobie 2011-2014 alebo ďalej... samozrejme, že radiály, riešenie Patrónky, atď., musia byť taktiež v koncepcii cyklistickej dopravy.
Reakcia na: intony #166321:
Prečo, ja som pochopil Pettovu reakciu ako pozitívnu - či nie? ?
Reakcia na: 810zssk #166314:
A prečo ďalej nečítaš, zato, že s jednou vecou nesúhlasíš?
V prezentácii nebýva priestor pre podrobné popisovanie vecí, preto to nie je bližšie vysvetlené. Nevhodné na zábradlí je to, že zbytočne diriguje chodcov, Pribinova má byť, a aj je, upokojená zóna dopravy. Navyše ani z estetického hľadiska zábradlie veľmi neprispieva tvorbe atraktívneho verejného priestoru, podobne ako Klemmfixy pri vjazde do podzemných garáží.
Reakcia na: Petto #166318:
Zrušenie cesty pre IAD na Štúrovej by nebolo tak úplne od veci. Vôbec nič by sa nestalo, keby sa obmedzil pohyb IAD v centre, okrem pár ulíc. Jednoznačne by bolo veľké plus keby sa zrušila možnosť pojazďovania trate na Mostovej autami. Vjazd do podzemných garáží by bol umožnený z nejakej bočnej ulice. Zvýšilo by to bezpečnosť chodcov a viac ľudí by využívalo na pohyb ekologické električky. Znížil by sa tiež počet áut parkujúcich na chodníkoch, ako aj nároky na parkovacie miesta v centre mesta. Fakt je ten, že Pribinova je riešená strašne hlúpo, čo sa týka presunu peších. Keď ide človek od Šafka a prejde cez prechod pri Umelke, tak zas musí prejsť na druhú stranu, lebo tam chýba kus chodníka ?
Reakcia na: Petto #166318:
To je fajn, že Pettovi by stačilo (ak raz bude petržalská električka ?) len zaasfaltovať koľajnice, žiaľ, sú aj ľudia, ktorí majú o uliciach typu Štúrova iné predstavy, než je dnešná realita a človek sa musí kvôli parkovaniu a prázdnym jazdným pruhom tlačiť na úzkom neprívetivom chodníku. Štúrova na vizualizácii nie je tvrdá pešia zóna, ale pešia zóna s povoleným jednosmerným vjazdom. ?
Reakcia na: AAA #166319:
Na západnej strane cesty v úseku medzi Valašskou a Habánskym mlynom, pričom vjazd má byť z križovatky Valašská - Mlynská dolina.
Reakcia na: intony #166312:
Kde sa ide v Mlynskej doline stavať Kaufland? Mňe napadá ako jediná možná, len tá lúka pri zastávke Pri Habánskom mlyne smer mesto.
Reakcia na: Valec #166309:
Najlepsi je 13."slajd".? 2 nizkopadlazne elektricky v Bratislave - to tu este nebolo ? . Okrem toho zobojsmernenie Sturovej pre eliny a zeby zrusenie cesty pre IAD + cyklocesta

16."slajd" oziveny tbus 21 Tr ?
Reakcia na: 810zssk #166314:
Okrem toho, sám magistrátny úradník priznal, že to nie je bezpečnostný prvok, pretože Z-ko je spravené naopak. ?
Pribinova nie je o nič viac frekventovaná ulica, než je Špitálska, urobíme aj na nej pre istotu takéto priechody? Línia pešieho pohybu Ti niečo hovorí?
Reakcia na: 810zssk #166314:
Ty máš z Pribinovej zrejme veľmi pozitívny dojem, človek, ktorý sa profesinálne venuje tvorbe verejným priestorov, cyklistickej a pešej doprave (Project for Public Spaces - ) bol však veľmi, veľmi zmätený - akoby sa Eurovea otočila ulici zadkom a technické typy ľudí spravili maximum preto, aby Pribinova bola príkladom, ako sa k chodcom a uličnej architektúre nemá pristupovať. ?
Reakcia na: 44 #166313:
A zaplatíš to ty? Opakujem, radiály a okruhy máme v navrhovanej koncepcii. Cieľom prvotných riešení je uľahčiť presun najmä v rámci centrálnych mestských častí (v prípade iných zatiaľ len lokálne presuny) a sú finančne málo náročné, tak hádam treba najskôr robiť tie a nie naopak - nerobiť nič a čakať, kým budú peniaze na komplet cyklotrasy.
Pre mňa sú omnoho dôležitejšie detaily, bodové riešenia (aby cyklista nemusel mať zlý pocit napr. z porušovania predpisov, pokiaľ potrebuje ísť na Námestie SNP, na Obchodnú, prejsť po Dunajskej alebo Štefanovičovej v protismere, zaradiť sa pred križovatkou v samostatnom pruhu, prejsť cez Pribinovu, je toho mnoho) alebo aj odstraňovanie bariér, ktoré sa okrem cyklistov priamo dotýkajú aj pešej dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.