Pripominam, ze ani v pripade medzinarodnej dunajskej cyklomagistraly, v useku Viedenskej cesty, v smere z Cunova do Rakuska, je cyklista odpisany. Bud pojde obchadzkov po Einsteinovej, alebo pojde proti predpisom do protismeru alebo si pri Arene rozlozi stan a pocka az sa zmeni znacenie. Ak ma 810 v rukave lepsi napad, uvitame ho viaceri.
Nie, nie, nesuhlasis, pretoze nerozumies. Samko mimo ineho ale este stale neobjasnil, akym sposobom ma cyklista, bez toho aby musel zosadnut, moze odbocit dolava na velkych krizovatkach; ako ma prejst krizovatky, ktore vdaka sluckam ignoruju cyklistov; ako sa dostat z domu, od ktoreho vedie iba chodnik; ako sa dostat zo Spitalskej/Sturovej na Namestie SNP; ako sa dostat z mesta na Hlavnu stanicu; ... Neporusuju nahodou aj bicyklujuce sa decka v parku pravidla? Pojdes aj im oznamit, ze nesuhlasis s ich cinnostou?
Upozornujem ta, ze som nikde nepovedal, ze ignoracia predpisov je vhodna (pritom castokrat ide o take trivialnosti, ako v pripade chodcov, ktori idu po ceste, miesto toho, aby presli cez styri priechody, lebo nejaky imbecil nedobudoval riadnu infrastrukturu a dalsi to zaklincoval znackou zakaz vstupu). Preto je potrebne ich zmenit, aby pri beznej jazde cez mesto nedochadzalo k ziadnemu alebo iba minimalnemu porusovaniu - samozrejme nemyslim ziadne jazdy na cervenu - aj ked i to, vzhladom na specifika bicykla ako dopravneho prostriedku, maju niekde, v pripade praveho odbocenia povolene.
Ked najblizsie pojdes "bajkovat" do krajiny uzasnej, chod cez mesto iba podla predpisov, uvidim, kam sa dostanes.
Mozem ist s tebou, za kazde porusenie ti prirátam 20 € a prvu pokutu dostanes hned na uvod za jazdu po chodniku pri reme, beries? ? ?
Ubezpecujem ta, Ivko, ze rozumiem. Velmi presne viem co chce intony povedat, ale nesuhlasim s tym. Podla teba to automaticky znamena ze nerozumiem? Nejaka cudna logika? Presvedcenie ze tvoj nazor je natolko genialny ze s nim musi suhlasit kazdy kto ho pochopi?
Jeden takého mena bol v minulosti starostom Nového mesta. Za jeho starostovania sa napr, postavil POLUS CITY CENTER. Ďalšie možné aktivity si prípadne "vygoogluj".
a spol: je to všetko pekné čo tu píšete a snažíte sa aj konať vo veci, čo obdivujem a cením si, ale stále tu čítam, že bajker proste môže prejsť na červenú, može to, môže hento... Ty ako bajker, akonáhle vstúpiš na vozovku stávaš sa účastníkom cestnej premávky a tým pádom platia pre teba nejaké predpisy... ?
Ten doveryhodny zdroj by ma zaujimal. Ano, je velmi pravdepodobne ze celu BA casom spravia na dual ale este roky budu prevadzkovat aj 1000mm vozidla, preto vsetko musi byt dualne.
Kvôli prehľadnosti mohli napísať, že ktorý z ranných vlakov (teda o koľkej) pôjde ako posledný do Viedne a ktorý z poobedných ako prvý by mal prísť do Bratislavy - a opačne. Aby si to ľudia nemuseli hľadať podľa čísla vlaku. ?
Keď bola pred cca 1,5 rokom výluka "Petržalka - Parndorf" aj s náhradnou autobusovou dopravou (NAD), tak jasne napísali, ktoré vlaky budú nahradené autobusmi a ak sa dobre pamätám, tak to tak aj dodržali.
Hlavne, že vo vyhľadávačoch na www.cp.sk , www.zssk.sk aj www.zsr.sk sa tie odrieknuté vlaky normálne zobrazujú. ?
PS: Čo myslíte, mala by zmysel NAD v úseku Hlavná stanica - Marchegg? Bolo by meškanie až také veľké? Samozrejme medzi DNV a Marcheggom je NAD z časového aj finančného hľadiska nereálna.
Jenže já mám informace od důvěryhodného zdroje. že duálnost trasy Petržalka-Hlavná Stanice je začátkem přerozchodování. A já tomu věřím, protože ten člověk to velmi dobře vyargumentoval a jeho sdělení vypadalo jako souhrn důkazů k soudu, pomálu. Už tak se plánuje duální systém i do Ružinova. A pak se to hodí z Rače do Dúbravky a 1000mm půjde do historie. K čemu by byl duální systém do Ružinova? Stejně tak je to skoro zbytečné až na hLavní stanici, když se to ještě v Petržalce bude napojovat na železniční tratě a přestavba TT u Hlavní stanice nepočítá s žádným napojením TT na železnici. Toto je již postupné přerozchodování a když budou mít toto a Ružinov k tomu, tak 1000mm padne i na dalších tratích.
na to aby to robila nejaká externá firma by sme ale na tom museli byť možno v Martine kde robia transparentne verejné obstarávania (dnes na TA3 bola tlačovka aj niekoľko príspevkov čo dostal Martin ocenenie) a nie ako vo väčšine miest v SR, že už vopred je jasné, že pri outsourcingu nastane to, že kšeft dostane firma, ktorej šéfuje niekto kto má blízkeho v MsZ alebo na nejakej vplyvnej pozícií. Momentálne dokým sa v Bratislave nebudú veci robiť transparentne a tak aby to nebolo nevýhodné pre mesto (resp. daňovníkov), odporučil by som to ponechať v rukách mesta.
Fuha tak to musi by uz dost zle. Ja podonou krizovatkou prechadzam k Pristavnemu mostu, z Plynarenskej na Pristavnu. Ked vidim ze za mnou nejde ziadne auto (hlavne cez vikend) tak mi nic ine neostava len ist cez prechod a pockat na zelenu pre chodcov. Samozrejme zosadnem z bicykla.
Ak by tam neboli semafory pre chodcov a ani chodniky tak neviem co spravim, bol by som nuteny ist bud na cervenu alebo zvolit obchadzku.
To nie je len o tržbách. MHD bude vždy musieť byť dotovaná mestom a nemôže byť odkázaná iba na tržby. Ale pripadá mi choré, ak akciová spoločnosť, ktorej 100-precentným vlastníkom je mesto, poskytuje svoje vozidlá ako nosiče reklám, a nemá z toho primeraný zisk.
Osobne radšej zaplatím vyššie cestovné, ak sa zaň budem môcť odviezť v nepomaľovanej električke, v ktorej si nebudem udierať hlavu o reklamné plastové držiaky.
ja som nepovedal, ze teraz je ta zmluva dobra, ale ze dobra zmluva by bola vzdy lepsia ako keby to robil priamo DPB
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PVo