A nahodou, bolo by viac nez fajn keby ich kupili, nejake Ikarusy do kelu, to by bolo viac nez prijatelne. Akurat pozeram ze tento nema nahodou bratislavske potahy ?
Dunco, dnes bola na 50ke klbosorka, minimalne jedno cele kolo. A zvladla to. Vysvetlis mi ako je to mozne, ked si tvrdil ze to by bol strasny problem? ?
Za posledné dni som šiel niekoľko krát autobusmi vybavenými klimatizáciou (MAN, SOR) a všimol som si, že aj napriek tomu, že vo vozidle bolo teplo (logicky vonku taktiež) nebola použitá. Je nejako dané kedy sa má používať? Pri akej teplote? Alebo je to čisto na vodičovi?
Nemôžu... podmienky patričného operačného programu sú nastavené tak že nemôžeme stavať nič nové, žiadne nové technológie, žiadné nové trolejbusové trate, žiadne nové vozidlá.. vždy iba vylepšenie jestvujúcich technológií, vozidiel, a čo sa týka trolejbusových tratí je možné iba PREPOJENIE súčasných...
ok, pozeral som bid.sk, tam sú vytýčené stanice, pokiaľ je bid, aj keď podľa mňa to zbytočne mätie, keď je to označené ako BID a vlastne nič tam nejde... osobne by som schémovo z BID zrušil všetky trate, kde nič nejde
Re #165974 810zssk: spĺňa to za(á)hradník prípadne nejaký iný politický súputník či nominant?
Re #165977 Mike: ak by to postavili, teoreticky by mohli zrušiť 84 a spraviť vyhliadkovú Tbus L284 s tým, že by žiadali o peniaze na trať Košická-Ovsište alebo z ASMN do ovsišťa cez Eveu a Apollo:)
Teraz sa ide robiť Brnianska - Prok. Veľkého - Hroboňova - vozovňa.
Ak budú rovnaké podmienky a vypísaná ešte jedna výzva na predkladanie ponúk, mesto sa bude uchádzať o €-fondy na trať Voj. Nemocnica - Lamačská - Patrónka - Limbová. Prepojenie Patrónky a Pražskej cez Brniansku je nateraz sci-fi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki