neviem, ja skor mam skusenosti ze v lete kuria na 95% ikarusy 435, karosu som zazil zatial iba jednu (aj to to iba zastavku pred konecnou zapol), okrem toho niektore serie karos, tzv. vietnamske maju otvaratelnu viac nez polovicu okna, tieto vozy maju aktivne stresne vetraky (ktore ak vodic zapne tak maju svoj ucinok aj ked vozidlo stoji v zacpe) a prve serie klbakov maju aj "tmave" skla, takze v lete z toho co tu jazdi tie karosy na tom az tak zle nie su...
No vodic jemne naslapol na plynovy pedal, aby sa rozbehol zo zaastavky a voz trhol ako keby do nas niekto nabural a potom sa nechytal.. Motor isiel do otacok a bus sa nie a nie pohnut..
No tak potom kde vidis problemm???Ja len to,ze v lete olutujes,ze existuje karosa pretoze sa zacinaju pekne prehrievat a to upozornujem,ze je okolo 25C a hreju sa na 100 az 105...A plynaky???No coment...:-(
My máme s Renaultom 1 CityBus, 3 Karosy B941 a 1 Karosu B941 E. Ja som žiadným z týchto vozidiel nejazdil (rozumej - neriadil ho), takže, či je chyba vo vodičovi, k tomu sa ja vyjadriť neviem. A pokiaľ mám povedať pravdu, už sa ani k Renaultom nechcem vracať, napokon sa objavili Ivecá a tie zatiaľ slúžia k spokojnosti, zdá sa, všetkých.
vozit sa vozim tym co mi pride na linke, vies ja nepatrim medzi ludi co nemaju co robit a chodia sa vozit len preto aby sa vozili...
a srotom su v BA, ale to ked sa lepsie pozries vokol seba tak zistis, ze to su takmer vsetky autobusy tu...
suhlasim so vsetkym, co si napisal s pripomienkou, ze newyorska mhd je svojou neschopnostou a nepouzitelnostou a chaotickostou a spinavostou povestna. ja idem do bostonu a som zvedavy, ake to bude tam... mozno aj sem-tam napisem...
ale musis uznat, ze ten zlto-zeleny bus je ohyzdny...
tulenique: Najlepsie je napisat termin, a potom poviem ci nam to vyhovuje... Lebo v podstate napr. mne je jedno, kedy to je.. Ale ten cas by sedel urcite, teda 17:00 v pracovny den.
Tomas, J: Sice neni co kritizovat, ale vtedy ked raz v Ovsisti celym busom trhlo a potom sa bus nechcel rozbehnut to bolo v poriadku?
Vladimir: Normalne sa musim niekde tymi 961 povozit Najblizsie je asi Brno, ze?
no v BA je dokopy 7 karos s motormi renault, jednou z nich je 2320. Svojho casu (uz dost vela rokov do zadu) behal tento autobus pravidelne na linke 78 a podla vsetkeho ho mal prideleny vodic, ktory vedel ako nanho...
lepsie tahajuci voz by si asi tazko nasiel. (obcas ho schytal niekto iny a vtedy sa to vlieklo ako slimak, tvarilo sa to ako riadny serbel). Dnes neviem ci ma niekto tento voz prideleny, ale ak ho nahodou stretnem tak sa zvycajne len pomaly serbli akurat obcas ho schyta niekto schopnejsi a vtedy je vidno ze to nie je vozom ale vodicom (bohuzial schopnejsieho vodica tento voz vidi uz malokedy)-:
btw, v BA hrka kazdy voz a kedze neake zlepsenie v tomto smere sa neukazuje, tak myslim ze neake hrkanie citybusov nebude nicim mimoriadnym a problematickym...
Re #16554 Tomas: je fakt, ze ja napriklad posudzujem karosy podla toho s cim sa mam moznost odviezt a co poznam, ale vzdy sa radsej odveziem karosou ako neakym ik4x5.
Nepamätám si už presne, o aký nedostatok šlo, tuším niečo s ventiláciou, či topením... Neviem, môžem zistiť. Každopádne to bola len taká poznámka na okraj. V prešovskej 343-ke po roku premávky už kadečo nefunguje.
CityBus sa skrátka do naších krajov nehodí. Ak Ty hrkanie nepovažuješ za problém, tak ja áno. A myslím, že ani cestujúcemu sa necestuje pohodlne v autobuse, ktorý hrká, vŕzga a pod.
Len pre zaujímavosť uvediem, že pri poklesnutí teploty pod -7°C prešovské CityBusy nenaštartuješ. Na hlúpy neodstatok sa odpovedá hlúpym riešením, a to tým, že v zimnom období, pokiaľ má CityBus na druhý deň jazdiť, tak nesmie parkovať pod holým nebom, ale odstavuje sa vo vnútri na kanál.
Čo sa týka motorov Renault, nejde predsa o jedno vozidlo. Mali sme nimi vybavených dovedna päť autobusov v rozpätí dvoch rokov na troch rôznych typoch autobusov. A neosvedčili sa. Dokonca aj ja ako cestujúci sa vozidlám s motormi Renault vyhýbam. Nabaví ma sedieť v "zdochliackom" vozidle, ktoré zúfalstvom kvíli i na rovinke a hlukom prehluší asi aj vlak. Možno chyba nebude len v samotnom motore, ale v kombinácii viacerých prvkov. Neviem, čo tam Karosáci podávali. Z uvedeného dôvodu DPMP v roku 2000 prešiel späť k motorom Liaz, s ktorými panuje spokojnosť. Keď sa však v roku 2002 objavili Karosy B961 s motormi Iveco, spokojnosť s nimi predčila aj Liazy. Vo svojom mladom živote som zažil, aby vozidlo, či motor bolo kritizované alebo nekritizované. Ale také chvály a ódy na Karosu B961 a motory Iveco, akú pravidelne počúvam na DP i od samotných vodičov, to sa len tak nevidí. Skrátka, vhodná značka sa hľadala a našla sa.
Prepac,ze sa dotoho montujem,ale...:-DAle stale zijes v minulosti.Karosy boli velmi dobre autobusy,ale nezabudaj kedysi...Teraz to nestoji za nic je mi jedno,ze to robia najmodernejsim systemov v europe...Radsej dam o milion viac ako keby som mal kupovat KAROSU a kupim radsej nieco poriadne...Nehnevaj sa,ze som proti,ale vobec nemam vztah ku karose:-)))
hroch:
Byl jsem v létě 2001 v New Yorku a co mi tedy hlo žlučí je to, že "v USA vědí, co je to zákazník".
Z New Yorského metra se mi chtělo zvracet (hnus, špína, bordel, příšerně stará vozidla, turnikety v podobě klecí, hlášení zastávek existuje jen v nových vozech. A autobusy? Myslíš, že v USA znají co to je nízkopodlažnost? Znají, ale počet nízkopodlažních vozidel se pohybuje na bodu mrazu. V New Yorských autobusech se nastupuje předem, kde do kasičky musíš vhodit Dolar a půl, plastové sedáky, hlášení zastávek opět neexistuje. Myslíš, že znají přístřešky na zastávkách? Ale to metro mě opravdu dostalo do kolen. Omlouval jsme se pařížskému metru, že jsem ho označil za fádní a špinavé. Takový humus jsem neviděl. Ostatní města nevím, byl jsem jen v New Yorku. Jo a co mi vadí je hnusnej nevkusej design amerických autobusů a aut. Co se mi líbí jsou traky. Je to můj osobní názor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si