Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Len pre zaujímavosť (veci, čo sa v Bratislave nedajú):

Promotion of Public Transport in Frankfurt am Main - Dr Johannes Theissen, traffiQ, Frankfurt
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=3cc2a26e70598b54a0eac0b684b3b8bb

Parking Policy as Tool for Mobility Management - Giuliano Mingardo, Erasmus University, Rotterdam
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=c8713e2c896a702c4e80ce4080b3ed51

Promoting Cycling to Business - Charlotte May, North London Travel Plans
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=5e1bb050ae7ca28b99c5350dde342bb1

Prípadne aj ďalšie na http://www.pimms-transfer-eu.org/masterclasses.php?id_sec=44
Reakcia na: 810zssk #165442:
Ale potom by jej ich nikto nepredal, resp. by boli poriadne drahé keďže po ich zverejnení by ich predajca už nikomu inému nemal šancu predať.
Reakcia na: kvorka #165438:
Ale jasne, ze stoji pri Orange Arene.
Reakcia na: Valec #165437:
Tak to je ine. Ale stale si myslim, ze ak raz verejna sprava kupuje/ma nejake udaje, mali by byt verejne.
Reakcia na: eripmav #165440:
V tomto úplne súhlasím. Ale napr aj teraz: zrazu bude fungovať aj "záchytné" parkovisko v areáli ŽST Filiálka. To je vyše 500m od arény... a koľko ľudí pôjde od auta na zimák pešo a koľko tú 1 zastávku MHD?...
Alebo dochádzková vzdialenosť od zimáku na zastávku slovkalines na Bajkalskej... koľko je...
proste tá orange arena tram má prirodzenú väzbu na orange arenu, to je úplne ok...
Reakcia na: Mike #165439:
keby ta arena stala niekde v poli pri meste (co mnoho zastancov americkeho urbanizmu presadzovala samozrejme...) tak by tych 420 metrov nikomu nerobili problem prejst aj 3 krat od zaparkovaneho auta k stadionu, lebo asi take velke, minimalne, by bolo pakrovisko ? ? nech zije americky "urbanizmus"
Reakcia na: kvorka #165438:
Električkové H-čko (H4) bude zastavovať na zastávke Orange Arena, Tram (rovnako ako linky 1,2,4 a N53), ktorá sa od hlavného vchodu do Orange Areny nachádza cca 420 metrov. Máš dojem, že v mestách, kde sa pohybuješ prevažne, je dostupnosť zastávky 420 metrov nejako extrémne dlhá? a zvlášť v prípade významných športových podujatí.
Reakcia na: kecho #165334:
že to električkové H-čko nestojí pri Orange-arene ako sa to uvádza v tom vrchnom popise, teda nezabezpečuje spojenie s Orange arénou. Maximálne tak prípojovosť. ?
Reakcia na: 810zssk #165435:
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
Reakcia na: Ruslan #165411:
Viedenský architekt v tom článku nejako zabudol spomenúť, že OeBB na zvojkoľajnení z Parndorfu do Petržalky neurobili ešte ani meter práce (pričom spodok je na to pripravený od rekonštrukcie v roku 1996), elektrifikácia cez Marchegg je aj z rakúskej strany v nedohľadne.... ale že my nebudeme mať tunel (ktorý má s koridorom TEN-T len málo spoločné) by bolo medzinárodnou blamážou. Kde sa títo experti stále berú? ?
Reakcia na: Valec #165430:
Dufam, ze to je zas tak ze je to robene za nase peniaze, ale vysledky neverejne. Alebo to plati niekto sukromny? Inak nice vec, len male pokrytie.
Reakcia na: Andy #165425:
Neviem, nemam cisla. Ale napr. na nakup vozov myslim dostava peniaze od statu.
Reakcia na: no.ev.di. #165423:
No vsak prave, kto povedal, ze RegioJet musi mat diesle?
Reakcia na: no.ev.di. #165422:
Milej zlatej, tu ide o to ze debata VOBEC nebola o SORe a ked uz tak JeTimu by sa oplatilo prevadzkovat SORky na svojich spojoch.
Reakcia na: SORBN12 #165420:
Kiezby ten "zlty mor" pri autobusoch bol aj na Slovensku...

Nech idu sukromni dopravcovia (nie nevyhnutne RegioJet) na co najviac trati.
Reakcia na: Andy #165387:
Ak je to to čo myslím, tak takéto monitorovanie beží už asi 3 roky na rôznych úsekoch ciest v BA, akurát výsledky sú zatiaľ neverejné.

Re #165390 no.ev.di.: "Otec robí u ZSSK"
Re #165405 no.ev.di.: "čo tam ešte ZSSK skrblíci osekajú"
Nedostaneš doma za to výprask? ?
Reakcia na: MiroBA #165427:
To mohol byť aj Flirt alebo Desiro, pozri si napr. http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=257
Reakcia na: MiroBA #165426:
Z BA do KN môžeš ísť normálne cez Nové Zámky. Tá trať z BA do KN cez DS je regionálneho charakteru, nikto normálny ňou nebude cestovať celú trasu, slúži na odvoz obyvateľov obcí, ktoré sú na jej trase 🙂
Reakcia na: MiroBA #165426:

Mimochodom, včera v Komárome v diaľke z mostu som videl na stanici tuším elektrickú súpravu 2xTalent. Chodí niečo také po tej trati?
Inak napadlo ma v súvislosti cestovaním Bratislava - Komárno.
Nebolo by vhodnou alternatívou aj možnosť využiť trať po Maďarskej strane? Že by chodil vlak Bratislava - Petržalka - Rajka - Hegyeshalom - Gyor - Komárom. prípadne až do Budapešti. Prípadne, s prestupom v Hegyshalome, alebo že by sa potiahla L801 až do Hegyshalomu.
Podľa mňa by to bola nejakým Rýchlykovým spojom aj rýchlejšia alternatíva pretože Trať Hegyshalom-Gyor-Komárom je robená určite aspoň pre rýchlosť 120 km/h. čiže lepšie ako 2 a pol hodinový moták cez Dunajskú Stredu. A stanica v Komárome(na maďarskej strane) je hneď pri Dunaji.
Nevie niekto koľko by trvala cesta, keby chodil vlak Bratislava - Hegyeshalom - Komárom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.