Netvrdim,ze na inu linku by sa nedal dat:-P.Napriklad by sa to este zislo na taku linku ktora sa casto rozbieha ci uz zo zastavky alebo z krizovatky.On ma totiz aj vynikajuci rozbeh:-P.Napriklad ta linka cislo 50.Ma dost vela semaforov na svojej trati.Tam si myslim,ze by sa ten autobus uzivil:-)Ale keby na tom jazdili ty traktoristi z 3-kolony tak to radsej nie:-D
Tomáš: No na takú 21 by naozaj bolo vhodné umiestniť Citaro, ale bolo by treba zhustiť intervali. Aspoň o minútu ak nie dva. V špičke by to zrejme urobilo o jedno poradie viac. Možno ani to nie, neviem aké majú prestávky. Ja som to skôr bral tak, že pri nezmenených intervaloch. Alebo aj zmeniť usporiadanie interiéru. Medzi 1 a 2. dvermi nie 2+2 ale 2+1 možno aj 1+1. Potom by sa interval meniť nemusel. No a zase môžeš kúpiť busy aj s menej výkonnými motormi na rovinaté linky. Bratislava v podstate nie je až tak kopcovitá aby si musel kupovať nejaké super výkonné busy. Na Kramáre a Hrad jazdí trolík, na Dlhé Diely zrejme bude tiež. Takže kvôi 2-3 linkám sa to možno aj neoplatí.
Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro :-))
No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.
No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
Dobre CITARO papa o 15 litrov viac ako "IKARUS 435"ale Citaro ma aj dvakrat lepsi motor...Citaro tusim zhltlo v priemere 60litrov...Ale neviem ci je to presne:-))
Vieš, čo je dogma? Dogma je jednostranné držanie sa nejakého názoru, kde nič nehrá rolu, žiadne pokusy, žiadne overovania, žiadne dôkazy, proste to tak musí byť, lebo sme o tom presvedčený, aj keby to tak nebolo...
Tomas: Citaro papa o 15 l viac ako I435. To je dost.
Kolko vlastne 435 zerie? Absolutne cislo zavisi od linky. Rozdiel medzi linkami 71 a napr 203 by bol aj 10 l. Mna zaujima skor relativne porovnanie I435 voci I280 ci K741 a I415 voci K732 ci TAM232.
Ty asi nepoznas zopar ludi DPB..Maju to na salame,ze ty si sa bavil ked si stal...Jednoducho nesmies ani otvorit kabinku:-I...Oni si myslia,ze to je nejaka tvoja znama a popripade znamy:-)A to je ta spinavost od nich...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomas