inak tá posledná - mám ju v knihe Bratislava - svedectvo historických pohľadníc vo veľkom rozlíšení... Ide z toho pohodička, ako z nejakého prímorskéh mestečka na Sicílii ?
Zháňam fotky križovatky Štefánikova/Pražská/Šancová pri SAV z obdobia keď tam ešte premávala električka. Aj keď nemáte po ruka žiadnu takú fotku, mohol by mi aspoň niekto priblížiť, ako križovatka vyzerala v tom čase, resp. celé to okolie dnešných zastávok SAV+Predstaničné nám.? Ďakujem vopred ochotnej duši ?
otázky:
H1: podľa imhd je trasa späť na parkovisko cez Vajnorskú a nie Rožňavskú
H2: prečo má (na mape) jednosmerne zachádzku cez Obilnú a Seberíniho?
H3: podľa imhd je prvá zastávka "vozovňa", podľa ms2011 "bzovícka"...
čo teda platí?
4908 (93) ma na dverách na nalepke rukou dopísaný text VÁŽENÝ CESTUJÚCI! Uvoľnite priestor dverí, blokujete ich zatváranie! URÝCHLITE SVOJU DOPRAVU. DAKUJEM dotyčný čo to tam písal asi neovláda pravopis - vážení cestujúci!
Ale oni by samozrejme hranice svojho uzemia presahovat mohli. Pointa bola ta nejak to proste rozdelit a uviedol som do zatvorky, ze NAPRIKLAD geograficky. Moze sa to rozdelit aj inak.
To aby sla kazda inemu MOZE byt podmienka pri predaji.
Som sa trochu zle vyjadril, mal som na mysli túto dopravu na lokálnych tratiach ako píše Solider v #165138. A v tomto prípade to naozaj efektívne nevidím, keďže lokálne trate sú zväčša krátke, od seba vzdialené a zväčša s malou frekvenciou cestujúcich. Samozrejme, že dotácia na 1 vlkm sa dá pre súkromníka znížiť, no len za predpokladu, že sa zoptimalizuje obeh, čo napr. pri trati 144 bude znamenať, že tie vlaky budú chodiť častejšie. No častejšia jazda súpravy si vyžiada zvýšenie dotácie v absolútnych číslach.
Aha. A ako by si zabezpečil, že každá niekomu inému a ako by si zaistil, že by potom nesmeli prekračovať hranice svojho územia a načo by to bolo celé dobré?
Tak to ja zase po Anglicku vlakom eee - párkrát som to skúsil a akosi to nie je ono po tej opačnej strane ? . A ohavné anglické vlaky sa mi ani nezdali byť vhodným šotoobjektom ? .
Áno, súhlasím, IC príplatok v rozumnej výške a flexibilný, teda klesajúca cena s rastúcimi km. Je logické, že Žilina - Trenčín je blbosť voziť sa v IC (a kto chce, nech platí), ale Košice - Trnava by sa malo jazdiť v IC, lebo práve tie sú ekonomicky výhodnejšie na dlhé vzdialenosti...
Re #164993 Ike: S tými diaľnicami je to pravda, avšak ak zavediem príliš veľké poplatky za diaľnice, tak sa bude jazdiť po cestách cez dediny, čo je presný opak toho, čo sme chceli. Analógia IC: Ak budem ľudí v diaľkovej doprave z IC nasilu vyháňať (vysoké príplatky, málo spojov...), tak sa napchajú do rýchlikov, alebo vôbec nepôjdu, čiže spoločnosť v celku nezarobí...
Co o tom moze vediet FIP-kar ? ?
Pokial som mal moznost vidiet, vlaky chodia plne, aj primestske, aj dialkove.
Holt tam nemaju zeleznicu ako socialnu sluzbu - ti, co na to maju, chodia vlakom, socky autom ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9102
vs. oficiálne k MS:
http://ms2011.info/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600184&id=1548&p1=1256
a
http://ms2011.info/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=600184&id_dokumenty=1543
otázky:
H1: podľa imhd je trasa späť na parkovisko cez Vajnorskú a nie Rožňavskú
H2: prečo má (na mape) jednosmerne zachádzku cez Obilnú a Seberíniho?
H3: podľa imhd je prvá zastávka "vozovňa", podľa ms2011 "bzovícka"...
čo teda platí?