Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
60 litrov je fakt dost. Bral by som to na linke 33, nie ako priemer v Blave.
Reakcia na: Tomas #16524:
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
Reakcia na: Vladimír #16523:
No vidis tak ja som sa potom este v zivote neviezol v KAROSE B961:-D...Nevies nahodou kolko KW ma ten motor???
Reakcia na: Tomas #16522:
Motory Renault sme pre zlé skúsenosti zavrhli už pred rokmi. Karosy B961 majú motory Iveco. Samozrejme Euro 3.
Reakcia na: Vladimír #16521:
No ked mam pravdu povedat tak Karosou B961 som sa takmer neviezol:-)Mozno,ze je predsa dobraa..Tam je tusim motor Renault Euro 3,ze??
Reakcia na: Tomas #16520:
Za šrot považujem Karosu CityBus, nie však Karosu B961 😉
Reakcia na: Vladimír #16517:
Karosa pre mna uz neexistuje...Ved take sroty co robia teraz tak si ich mozu rovno nechat:-)
Reakcia na: Kami #16515:
Dobre CITARO papa o 15 litrov viac ako "IKARUS 435"ale Citaro ma aj dvakrat lepsi motor...Citaro tusim zhltlo v priemere 60litrov...Ale neviem ci je to presne:-))
Teda, aby ma niekto nechytil za slovíčko: dogmou je ten samotný názor, nie držanie sa toho názoru.
Reakcia na: Tomas #16513:
Vieš, čo je dogma? Dogma je jednostranné držanie sa nejakého názoru, kde nič nehrá rolu, žiadne pokusy, žiadne overovania, žiadne dôkazy, proste to tak musí byť, lebo sme o tom presvedčený, aj keby to tak nebolo...

Vyrok "Karosa je šerbel" je bratislavskou dogmou.
Reakcia na: Vladimír #16514:
Jednoznacne Tambusy su najlepsie:-))
Tomas: Citaro papa o 15 l viac ako I435. To je dost.
Kolko vlastne 435 zerie? Absolutne cislo zavisi od linky. Rozdiel medzi linkami 71 a napr 203 by bol aj 10 l. Mna zaujima skor relativne porovnanie I435 voci I280 ci K741 a I415 voci K732 ci TAM232.
...a to máme aj Ikarusy 280, Ikarusy 435, Tambusy, Karosy C744, Karosy B741, Karosy B941, CityBusy...
Reakcia na: Vladimír #16511:
No mozno hej:-)))Ale co uz s tym narobit...Karosy su aj tak serble:-)
Reakcia na: Vladimír #16509:
Ty asi nepoznas zopar ludi DPB..Maju to na salame,ze ty si sa bavil ked si stal...Jednoducho nesmies ani otvorit kabinku:-I...Oni si myslia,ze to je nejaka tvoja znama a popripade znamy:-)A to je ta spinavost od nich...
Reakcia na: Tomas #16510:
Jedná sa o nášho - prešovského vodiča. Po dnešnej jazde Karosou B961 dospel k záveru, že je to to najlepšie, čo v podniku máme.
Reakcia na: Vladimír #16507:
Dufam,ze tvoj znamy neni z Dopravneho podniku Bratislava,ale asi sa nejedna o Bratislavu:-,Dlebo kebyze mame este karosu tak ma asi svihne:-)
Reakcia na: Tomas #16506:
Ale veď už ako malé dieťa sa v autobusoch čítal české nápisy "ZA JÍZDY mluviti s řidičem zakázáno." Za jazdy! Ako môže byť vodič pokutovaný za rozhovor s cestujúcim počas pobytu na zastávke?! Ak by ste raz nebodaj mali doplnkový predaj CL u vodiča, aj túto službu by vodič vykonával mlčky???

O CityBusoch si pomaly, ale iste tvorím mienku. Mám oči, a vidím, čo sa deje v Prešove. Jeden CityBus má napr. nejakú banálnu poruchu, ktorú prišli pozrieť až technici z Vysokého Mýta. Po niekoľkých hodinách neúspešnej práce odišli s vysvetlením, že to má pokazené aj väčšina pražských CityBusov.
Reakcia na: Vladimír #16507:
Dneska je taka moda!!!!Vsetko robit pre to,aby si sa v tom voze aj narobil..Ved nemozes dostavat peniazky len tak:-)
Ešte takú zaujímavosť. Dnes môj známy, ktorý má pridelený CityBus po prvý raz jazdil na Karose B961. Jej ospevovanie nemalo konca kraja, vraj aký fantastický autobus, ako perfektne manévruje, ako perfektne ide, aké výborné ovládanie... Mal som dojem, že by aj ten CityBus vymenil.

Karose B961 vytkol akurát nie najšťastnejšie umiestnenie tlačidiel dverí, tvrdú nápravu a blbé umiestnenie ľavého spätného zrkadla. Neviete niekto, prečo je najnovšia móda dávať "ľavý späťák" tak vysoko? Vodič musí dvíhať hlavu hore, kým na starších Karosách sa dal jedným okom sledovať nástup a výstup cestujúcich napravo a takmer súčasne aj prichádzajúce vozidlá vľavo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.