Ja by som osobne na Goreni zrusil LM a SN. Pripadne si viem v piatok poobede predstavit nejake posilove ICcko co by islo BA-PP bez zastavenia a potom v useku PP-KE-(a mozno este dalej) stalo ako rychlik...
Vzhledem k tomu, že Košice obdržely svou první tramvaj Vario, využiju možnosti se zeptat, jak to vypadá s novými tramvajemi pro Bratislavu. Vím, že magistrát začátkem roku 2009 sliboval asi 4 nové článkové tramvaje. Hnulo se to někam?
Díky
Ešte nadviažem na svoje predchádzajúce vyjadrenia, aby si niekto nemyslel, že podporujem "IC manažera" Igor Chovanca.
O rozsahu, štruktúre a vrstvení dopravnej obslužnosti by mal rozhodovať objednávate¾, èiže štát alebo kraj a nie dopravca. Ten má objednávku prijať alebo odmietnuť, prípadne prísť s alternatívnou ponukou a objednávate¾ by sa mal rozhodnúť, èi ponuku prijme.
Konkrétne v prípade trate 110 je nezmyslom rušiť zastavovanie EC v Kútoch, pokia¾ tam nie je k dispozícii iná vrstva dopravnej obslužnosti (R, Zr).
A zastavovanie IC na trati 120/180 by som nerušil vôbec, pretože obsluhované sídla sú na slovenské pomery dostatoène významné na to, aby tam IC vlak zastavoval a skrátenie cestovnej doby nepriláka to¾ko klietely z BA, ZA a KE, aby stratu klientely z TT, TN, LM, PP nahradili.
Ten dátum konca opravy Predstaničného námestia sa nejako potichu zmenail na 19.4.2011. Na stránke DPB je stále dátum 25.4.2011 a na stránke BID je dokonca nejaká divná veta: Rekonštrukčné práce potrvajú od 25. apríla 2011. (Asi tam je preklap a malo tam byť "do").
nuž, to je klasické slovenské - keď zdochla koza mne, nech zdochne aj susedovi v pozitívnej verzii - keď sa narodilo kozliatko susedovi, prečo nie mne? ?
pozerám trasovanie IC Gorenje (vomit)
BA-TN-ZA-LM-PP-SN-Kysak-KE
podľa mňa v pohode, tak by to malo byť
diskutabilný je podľa mňa len ten Mikuláš
Ked tu uz riesite nezastavovanie EC v Kutoch, davnejsie som videl navrh na objednavku dialkovej dopravy k novemu GVD a bolo tam navrhovane napr. nezastavovanie vacsiny (ak nie vsetkych) rychlikov v Trencianskej Teplej a aj zrusenie zastavenia vsetkych IC v Trnave, Trencine a Liptovskom Mikulasi. Taktiez uz ziadne zrychlene vlaky do Nitry.
ale načo? načo má Ružomberčan cestovať prípojným rýchlikom do povedzme Tatier, alebo Žiliny a sadať na IC, keď z RK ide priamo rýchlik do BA...
Jednoducho IC je vlak vyššej kategórie a stojí na miestach, kde je väčší dopyt po komfortnejšej doprave. ten je logicky tam kde sú veľké sídla a kde sú aj malé sídla s prestupom na vlak do oblasti, kde by mohol byť ďalší zdroj takýchto cestujúcich (Prešov - Kysak, Nitra - Leopoldov, hoci tu má žial väčší význam a-bus)
Leopoldov, Kraľovany, Margecany, Kysak sú síce diery, ale významné dopravné uzly
o Tatrách sa baviť nemusíme, to je jasné, je to s BA najvýznamnejšia oblasť cestovného ruchu pre zahraničných turistov
do ostatných nekrajských miest chodia aj rýchliky s priamym spojením s BA.
kde je problém?
Tu nejde o vyznamovost, ale o to aky je tam dopyt po doprave. Opat vidim riesenie v pripojnom rychliku, ktory by stal vo Vrutkach, Ruzomberku, Mikulasi a podobne. To je podla mna uplne najrozumnejsie riesenie
Aha,tak preto máš takú udkvelú predstavu o tom,že 3502 je nevyradený. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk