Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #164869:
Áno, zrušenie zastavovania v LM má určite zmysel ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #164869:
Nedotované vlaky nie sú.

Re #164870 S499.1023: Áno.
Reakcia na: ufo #164868:
Panom Ch. myslis Ing. Igora Chovanca?
Reakcia na: ufo #164868:
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).

Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Reakcia na: S499.1023 #164859:
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
Reakcia na: dopravak123 #164860:
Navyse, vyber zdaleka nie je len BUSE a EMTest, je kopu dalsich vyrobcov.
Reakcia na: Joyki #164855:
A naco by to akoze Slovak Lines robil? Vodic mal odchod tak proste odisiel. Je to tupy system, ale hladat za tym ze "Slovak Lines prikazuje vodicom utiect cestujucim s vlakom" je hlupost.
Reakcia na: AAA #164850:
Keby bola hranica napr. pri ZST Devinske Jazero tak je dovod aby tam stali EC vlaky? EC vlaky maju byt rychle, nie stat v kazdom meste pomaly..
Reakcia na: Peon #164847:
Vies co je pointa EC vlakov?

Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty.
Reakcia na: Valec #164846:
Poznas TIS BID? Ak ten dokument nechcu porusit tak to z v sucasnosti existujucich produktov moze byt zrejme jedine EM-Trest.

Nemam nic proti farebnemu displeju (nie principialne), mam vsak vsetko proti tomu ked si niekto pomyli vyrobu portable televizora a palubneho pocitaca.
Reakcia na: Joyki #164855:
Mám skúsenosť, že pre SL 5 - 10 minút meškania žiadny problém. V nedávnej minulosti som potreboval z ASMN cestovať do Pezinka. Autobus prišiel na nástupište vždy 2 až 4 minúty po odchode + čas na tarifné vybavenie cestujúcich podľa ich počtu. Sumasumárum - už z východzej zastávky sme meškali od 9 do 13 minút. Keby toto robil DPB...
Reakcia na: Valec #164846:
Rôzne "džentlmenské" dohody sa robia a potom je súťaž len formalita, ale to nikto neprizná. Beriem, že pokrok ide dopredu a farebný displej je jedným z prvkov pokroku. Lenže - iní výrobcovia na západe by si ani neškrtli, keby ten ich farebný PP nespolupracoval s tým, čo má vo vozidle riadiť, ako je to u MTest-u. Áno, BUSE zaspalo vo vývoji dobu, lenže stále im to u nás funguje (aj v ČR). Až sa raz systém zrúti, potom môže byť sranda. BUSE bude skúmať, prečo to padlo a nové PP, či už od BUSE, alebo od niekoho iného nebudú odskúšané, kompatibilné s ostatnými zariadeniami. Nakoniec budú, ale chvíľu to potrvá a čo počas toho hluchého času?
Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"
Reakcia na: AAA #164850:
Hmm, tak to s vami teda súhlasiť nebudem. Roky rokúce som sa čosi nacestoval EC po tejto trati a zastavovať tu s EC kvoli pár ľuďom je fakt nezmysel.
Iná vec je, že tam nejazdí prakticky nič v rýchlikoch ale, ako som už písal, EC nemajú suplovať lakomému štátu ZDO.
Vedenie ZSSKje na rozprášenie ale nie kvoli zrušeniu zastavovania EC v Kútoch a ten, kto tú tému s krajom komunikoval týmto sposobom, si zaslúži pár po papuli.
Reakcia na: Peon #164847:

1) Kedy bolo zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách?
2) Aký je dovod zastavovania vlakov EC v Kútoch? V Kútoch sa zastavovalo kvoli colnému a pasovému odbaveniu, už pekných pár rokov sa tam zastavovať nemuselo. Vlak sa nevolá EuroVillage a nemá suplovať ZDO.
Robí to aj SL, aj ZSSK. ?
Reakcia na: Joyki #164855:
normálny dopravca si spraví rezervu 10min v prípade, že by vlak meškal 5min, tak 5min ešte stále ostáva na presun vlak-bus. Ale čo by si chcel, veď máš na výber :"Keď sa ti nepáči, cestuj autom."
Furt mám taký pocit, že dopravca SL naschvál nečaká na vlaky na staniciach. R meškal v SC len 2 min, na prestup normálne máme 3 min. Na zastávke pred stanicou stál abus, čakal na svoj odchod. Čakal však len na príchod vlaku, a v tom momente ked zastál, odišiel. To spoločnosť prikazuje vodičom, či čo? Však vidí, že ludia utekajú, tak prečo nevie čakať aspon minútu kým dobehneme? ?
Ráno nejaké nadvadzujuce spoje samozrejme taktiež nijaké.
Tak lahko podla mna nebude fungovať so Slovak Linesom nejaká normálna BID. ?
Reakcia na: Peon #164847:
"Dostali sme ponuku, aby sme si tieto výkony ako samosprávy objednali a platili."

Presne to by som urobil. Akurát nie u ZSSK ale u RegioJetu alebo iného subjektu, ktorý by o to mal záujem. Keď o platiacich zákazníkov nestoja zločinci, bude o nich stáť niekto iný...
Reakcia na: Valec #164846:
Hop, trošku odvážne tvrdenia o zaspaní. Buse pohotovo dokáže svoj ovládací soft zakomponovať do dotykového farebného displeja. Všeobecne sa pristupuje k čo najmenej ovládacím krabičkám na stanovišti a k zjednoteniu do jednej dotykovej obrazovky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.