od MiÚ Karlova Ves sa odvezie človek jednu zastávku elinou na Borskú a tam prestúpi na L35. Tak schválne teda pôjdem spraviť asi ďalší prieskum a teraz na L35. Ja som robil prieskum v poobednej špičke a situácia vyzerala tak, že ľudia čo vystúpili z L32/33/133 a stíhali akurát 35/135 tak šli s nimi. Tí čo šli odtiaľ tak šli ale dole až medzi Kuklovskou a Molecovou. Možno práve preto, že už linka nepremáva z Kuklovskej smerom k Molecke, tak menej ľudí s tým jazdí.
Re #164641 810zssk: mňa by zaujímalo, že čo budú robiť s autobusmi prenajatými na rok kvôli MS čo trvajú cca 3 týždne ? nemá inak DPB klbákov dostatok, príp. žeby Libchavy vyrobili špeci pre svojho oddaného-poddaného zákazníka špeci busy pre MS a požičali nám ich "za babku"? ?
Gratulujem DPB k vybornemu tahu. Okrem toho, ze nazvy typu Orange Arena TRAM mohli byt aj lepsie (napr. Vajnorska - Orange Arena, ale to je detail) sa tesim na ultimatny chaos ked si cestujuci najde v CP zastavku Orange Area BUS a bubuse bude vypisovat "Zimny stadion"... jedine, ze by vnutri boli spravne nazvy, ale tomu neuverim kym neuvidim ?
Vies, len to by sa malo riesit tlacenim na magoriat. Lebo kazdy si vie odvodonit, preco prave ON ma mat prednost a preco prave ON ma dovod porusovat predpisy. A kam by sme sa dostali?
Pokial neobmedzi inych ucastnikov, je to v pohode. Preto ani nemam problem s tymi co zastavia autom na zastavke ak nic nejde. Lenze v tomto pripade obmedzuju a aj ohrozuju ostatnych ucastnikov premavky ked sa zo zleho pruhu natlacia medzi dve auta. Nehovoriac o tom, ako by sme dopadli keby to robili vsetci.
Nevidim dovod, preco by mala mat MHD status Boha co moze porusovat dopravne predpisy.
Ocakavam, ze sa uz nikdy nebudes stazovat na plny autobus. Lebo vsak mozes ist aj peso a nemusel by si sa tlacit. Prosim, uvedomte si, ze takyto fundamentalisti zabijaju akukolvek snahu o preferenciu MHD.
Co sa danej oblasti tyka, neviem ake je tam dopravne znacenie, preto sa nevyjadrim.
príklad - Vazovova(zastávka bus) - je tam dosť široká cesta na to, aby mesto z pravého pruhu v pohode spravilo buspruh, keď mesto nedokáže spraviť ani takýto náznak preferencie, vôbec sa nečudujem, že busáci s plným vozom radšej obehnú 10-15 igk, kde sedí v priemere 1,5 človeka, aby 80 ľudí nemuselo čakať kvôli 15-20tim... čiže v tomto prípade som na strane vodičov busov.
Re #164596 Peon: "preco na zaklade podnetu od jedneho cloveka o tom hned rokujete s Dopravnym podnikom?" ?
Re #164612 Andy: ak si dobre pamätám, bicyklom máš jazdiť po cyklistickej ceste alebo pri pravom okraji vozovky. Bicykel na chodníku môžeš akurát tak tlačiť. Rovnako cez priechod pre chodcov môžeš ísť ak bicykel tlačíš a nie na ňom sedíš...
ak neveríš: 8/2009
§ 2 ods. 2: "g) chodníkom komunikácia alebo časť cesty určená pre chodcov, ktorá je spravidla oddelená od vozovky výškovo alebo iným spôsobom,"
§ 52 ods. 2: "(2) Iní účastníci cestnej premávky než chodci nesmú chodník používať; to neplatí, ak dopravnou značkou..."
§ 55 od. 1: "(1) Na bicykli sa jazdí predovšetkým po cestičke pre cyklistov. Po cestičke pre cyklistov sa jazdí vpravo. Kde cestička pre cyklistov nie je alebo nie je zjazdná, jazdí sa pri pravom okraji vozovky. Ak sa tým neohrozujú ani neobmedzujú chodci, smie sa jazdiť po pravej krajnici vozovky. "
a teraz mi pohľadaj, podľa čoho máš povolené jazdiť na chodníku ?
Ja to tiež oceňujem. Porušenie zákona to je, ale nie "rovnako hlúpe". Porušenie zákona je napr. aj keď niekto s autom zastane na zastávke MHD a "vyhodí" spolucestujúceho - pokiaľ tam nie je a ani sa neblíži a nie je nijako obmedzená MHD, nič proti tomu nemám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Nevidim dovod, preco by mala mat MHD status Boha co moze porusovat dopravne predpisy.