Neznižuj jeho odbornosť, on už je ANALYTIK ? . Nemohol by sa ako dopravný analytik vyprofilovať aj náš vŕŕhaffujsorkillzahradníkhatekarlovkavŕŕhaf? Aspoň by menej analyzoval p94oviny tu.
Načo treba opätovne schvaľovať niečo, čo sem roky jazdilo, he? Aby istí darmožráči mali pocit nepostráfdateľnosti? Nemala by si ZSSK preschváliť laminátky?
Od EU do Danubie vlakom? ? Problém nie je vo vození sa po Petržalke, ale v ceste za Dunaj. A tu tie zastávky citeľne chýbajú. Možno keby bol už hotový Ružinov a Martinský cintorín... ale v súčasnosti to nemá zmysel.
Re #164559 no.ev.di.: Tie moderné elektrické viacčlánkové jednotky sem chodiť isto nebudú, lebo nemajú schválenie typu. A to si MÁV určite platiť kvôli tým 10tim ľudom nebude. Mimochodom, ak by sa účtovalo len vnútroštátne cestovné (čo pochybujem), tak lístok z Rajky do Petržalky by stál 365 Ft, čo je pri dnešnom kurze 1,37 €. No ja neviem, ale nejako mi tam uniká výhoda toho vlaku oproti autobusu.
Čakal som niečo modernejšie. Ale neviem čo ufo hovoril, že niesú schválené pre SK, veď tie lokomotívy som kedysi vídaval na Hlavnej stanici aj po dvoch kusoch dokonca! Hentá vec ale rozhodne nemá chodiť na Slovensko. Mali by premávať tie moderné elektrické viacčlánkové jednotky, ktoré prmávajú do Rajky + by sa mali predĺžiť cez Rajku do Petržalky ešte 3 páry vlakov čo premávajú iba trasu Gyor - Hegyeshalom.
ak by sa dnes šlo na klbáky, tiež by bolo vhodné (aspoň podľa mňa) mať interval v podobnom duchu ako je dnes so sólami, len trochu upraviť, takto : 10/12/7-8//12, čo by umožnilo zrušiť úsek Eurovea - trhovisko na L66. Ušetrili by sa vzkm jedna zrušením vzkm a predĺžením intervalu na L50. V sedle by tam bolo 10min zbytočných, veď ešte za čias klbáku som videl zo Šafka, alebo Malej scény smerom do Ružinova ísť L50 s 10-20 ľuďmi maximálne. Dnes už by ale s akýmkoľvek vozidlom nemohol byť na L50 rovnaký interval ako v rannej špičke alebo doobeda, lebo pohyb ľudí od tej 13-14tej je vyšší hlavne po nákupných centrách, ktoré L50 obsluhuje. A radšej fakt obetovať L66 za účelom posilnenia L50, klbáky a Solarisy by to navyše dokázali pri nižšom počte vzkm.
Re #164543 Mike: ale schválne by som sa pozrel ako by sa "húsenica" SOR vytočila zo Svätoplukovej na Páričkovu. Karosa B741 je od SORky menšia o 1,5m a Ik435 je od SORky o 1m kratší. Myslím, že ale problém nie je vo vlečke ako s prednou časťou, ktorá je viditeľne dlhšia ako u iných autobusov, takže si autobus musí nadbehnúť o niečo viac do zákruty aby nechytil pravou stranou busu ako je druhá náprava kraj vozovky alebo ako to býva dôsledkom dobrého zvyku parkovať autá kde sa dá, tak by chytil skôr auto, keďže na Páričkovej sa pekne blbo parkuje. Čo sa týka Duláku, tak to je kapitola sama o sebe, cesta tam nie je v najlepšom stave, zastávky sú v totálne mizernom stave a žiadalo by si to od trhoviska po križovatku Košická x Mlynské nivy BUS-pruh.
Tak úplne prvý predpoklad aby tým ľudia mohli chodiť je dobudovať zastávky možno pri Eu, ale určite ako je priecestie kade teraz chodí 95 (černyševského) tam je pekná spádová oblasť a prípadne možno ešte za OC Danubia. Aj keď určite sa tie 5 vozňové vlaky nenaplnia ani potom ?
No som zvedavý. Lebo už viackrát to chceli, dokonca aj vlaky mali v cp, ZSSK aj licenciu poskytla a aj poskytne ak bude treba.
Rovnako aj V43 - pomaly štyri roky sa na každý nový gvd robí obeh pre ne, čaká sa na ne a MÁV nie sú schopné si ich schváliť na SK.
Tak ale sám vidíš, koľko ľudí toto spojenie využívalo. Tí čo majú režimku a do desať ostatných. V každej väčšej dedine využije vlak viac ľudí, ako na tomto najväčšom slovenskom sídlisku. ťažko povedať, či je to len tým, že kým MHD z hlavnej je zadarmo (v rámci električenky), do Petržalky je to 11 km, t.j. o tarifné pásmo navyše. Každopádne dostatočný dopyt tu momentálne nie je.
No to mi je jasne, ze keby boli klbaky tak nie je tento takt. Skor som myslel zlepsenie v tom smere, ze solo s mensim intervalom je lepsie ako klb s dlhsim aj ked vysledna kapacita je totozna.
Pri R z Prievidze výstup na BA NM a BA Petržalka býval približne rovnaký, ešte sa to dá odpozorovať pri nedeľnom vlaku. No nevidím dôvod, aby do Petržalky chodili vlaky (nesystémovo), hl.st. poskytuje možnosť prestupu ďalej atď.
MÁV sa stále usilujú na vlastné náklady voziť vlaky až do Petržalky, len akosi je stále pri rečiach iba.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #164559 no.ev.di.: Tie moderné elektrické viacčlánkové jednotky sem chodiť isto nebudú, lebo nemajú schválenie typu. A to si MÁV určite platiť kvôli tým 10tim ľudom nebude. Mimochodom, ak by sa účtovalo len vnútroštátne cestovné (čo pochybujem), tak lístok z Rajky do Petržalky by stál 365 Ft, čo je pri dnešnom kurze 1,37 €. No ja neviem, ale nejako mi tam uniká výhoda toho vlaku oproti autobusu.