vyťaženosť síce nie je najväčšia no povedzme, že L99 zabezpečuje celkom dobrý štandard dopravy po Petržalke, hlavne mimo špičky, kedy ostatné linky premávajú skromnejšie. Pôvodne audit 9/2005 navrhoval interval 6/6/6//12, čo by bolo podľa mňa prehnané, no víkendových 12min, by bolo dobrých.
keby bol počas špičky v linkách MHD taký stav, že by neboli plné, tak nech si cestujú neobmedzene. Dočasne by som použil cvakanie lístkov aby boli motivovaní cestovať s MHD mimo špičiek a cez víkendy.
keby si platili za cestu, tak by to čo ušetria na nákupe skôr prejazdili, okrem toho v Karlovke je Tesco, Jednota a aj LIDL a ceny potravín niesú tak drasticky odlišné aby museli nakupovať dajme tomu 10-15 položiek nákupu v troch reťazcoch. Okrem toho v špičkách je potreba prepravovať v prvom rade ľudí z/do práce a škôl, dôchodcom sa nič nestane ak budú nakupovať medzi 8:30-13:30 a 18:30-6:00 počas prac. dní a cez víkend neobmedzene, pokiaľ sa teda budú za nákupmi prepravovať MHD. Ak budú cestovať v špičke, nariadil by som im cvakania 0,05 alebo 0,10€ lístkov, v ZA takéto niečo bolo tiež, že seniori cvakali 1Sk lístky.
K šetreniu vozokm.
Okrem minibusovych liniek a L133 ,ktore budu asi zredukovane. Mohlo pristupit k istej redukcii na L99. Nie je tam zbytocny celodenny interval 7-8 min?
mimo špičky to nejak neprekáža, v špičke je to skôr problém, hlavne na L68 keď ide veľa ľudí z mesta a dôchodci by mohli radšej v sedle chodiť nakupovať aj keď L68 by si tak či tak vyžadovala v sedle skrátiť interval na 10min lebo ani o 9,10 či 11h nechodí do mesta pomenej vyťažená.
Dávam námet do diskusie - aby sa obmedzila dopoludňajšia "nákupná turistika" dôchodcov, čo tak zrušiť bezplatné cestovanie dôchodcov nad 70 rokov a nahradiť ho symbolickým cestovným, povedzme, 10 centov?
Tým slušným by to neublížilo a tí ostatní notorickí "cestovatelia" by si možno rozmysleli, či sa im oplatí cestovať sem a tam po meste, len aby ušetrili povedzme na masle 5 centov...
čo blázniš? ? veď to by na L35 a 135 pochytali toľko načierno jazdiacich školákov a nakupujúcich, že by si tie linky aj na seba zarobili ☺
A ten česky hovoriaci vodič, nie je to skôr záhoráčtina a jazdí s 1908? Lebo ten bol na 35/135 keď som sa tam vozil a vždy si pokecal s cestujúcimi, hlavne dobré komentoval to spomalené otváranie dverí na Ivecu ?
Re #163833 Ámos: moja nekritickosť voči SORu? skôr naopak nie? a čo na tom vozidle nájdeš také skvelé? Je tam možno nízka spotreba (aj keď vyhodíme za PHM viac ako pri starších vozidlách), menšie kolesá a bezúdržbovosť, čo je asi hlavný parameter. DPB radšej bude mať vozidlá na ktorých nebude musieť robiť údržbu a vysolíme mastné prachy za naftu ? mimochodom ani prístup SORu k výtkam zákazníkov nie je ideálny jak sa žvásta. Nájdeš si to v diskusii k SOR na K-Reporte.
Mám technickú otázku: vo včerajších HN bola fotka z víkendovej akcie historičákov, s popisom, že ju zorganizoval Klub priateľov mestskej a regionálnej dopravy. Dosť ma to zarazilo, podľa mojej vedomosti toto občianske združenie už pekných pár rokov nežije.... Vie mi to prosím niekto objasniť?
preto zásadne rozlišujem pojmy dôchodca (normálny, slušný a aj väčšinou poďakuje) a duochodca (čulý, ale s barlou a oháňajúci sa tým, aký je strašne chorý a unavený)
aj mňa raz tak už dávnejšie vytočila, ale nie priamo duochodkyňa, ale nejaká "pani múdra" pomimo v situácii, keď do predných dverí 94ky (pri rannom intervale 4) na Zochovej smer Vazka dobiehala(!) od podchodu duochodkyňa a dotyčná pani si začala mrmlať, že "ani sadnúť ju nepustí", tak ma to už dožralo a tresol som tej múdrej, že "keď vládze bežať na autobus, tak vládze aj stáť"...
Nahodou, ja si viem predstavit, ze by tam par ludi chytili. A v Ivecach by problem urcite nebol + do minibusu by som dal znizeny pocet, maximalne dvaja revizori.
Aj podľa mňa treba kontrolovať 70+ občanov s revizormi ktorý zaberú miesto aj troch ľudí takže ak do minibusu pôjdu traja revizori + SBS-kar tak to mame ako keby 12 ľudí takže sa zaplní autobus takže obsaditelnost pre cestujúcich bude nulová ?
Podľa mňa by v prvom rade mali revízori začať pravidelne chodiť aj na minibusové linky!
Na 147-ke je medzi pravidelnými cestujúcimi obľúbený ten zhovorčivý česky hovoriaci vodič. Normálne rodinnú atmosféru to tam pripomína. ?
Medzi ktorými zastávkami je tam tá zóna DRT (zastavenie na požiadanie)? Videl som to len na zastávkových CP. Viem, že to bolo v novinke na imhd, ale neviem či sa to náhodou nemenilo, tak nehľadám to. ?
147-ku, dúfam, že nezrušia. Z minibusových liniek patrí medzi zmysluplné a užitočné (na rozdiel od takej 135-ky). Na nej by aj tak veľa neušetrili.. A veď je kde šetriť (predĺženie intervalu na 133-ke, snáď zlúčia 35 s 36 ako sa tu spomínalo...). Veď to poznáte...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk