Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #163756:
Slovak Lines, pokial viem, nemusi vypisovat ziaden tender.
Reakcia na: SORBN12 #163752:
What a surprise ?
Reakcia na: no.ev.di. #163748:
chodí sa aj na električky, hlavne Norsko
Reakcia na: 810zssk #163721:
Boli centrálne rozjazdy z nám.SNP - ak sa dobre pamätám, 0.40, 1.40, 2.40 a 3.35. Na hlavnú stanicu chodili 134, 138 a 139, ale myslím, že na niektorých z nich nie všetky spoje.
Reakcia na: Mike #163642:
Veď tam máš dopraváka - dokonca priamo z KDI... A odborníka na dopravu Drahovského, pre ktorého pojem "doprava" a "auto" jedno jest...
Reakcia na: N/A #163619:
Uznesenie bolo úplne prekopané. Kapitoly A-E zostali, ale ich obsah bol výrazne pozmenený, a myslím, že k lepšiemu.
Z bodu A zostalo, že berie na vedomie predložený materiál Návrh realizácie Nosného systému mestskej hromadnej dopravy v Bratislave a v jej regióne, z C vypadli termíny. Do B sa doplnilo slovo „trvalej“ a vynechalo sa „v povrchovom/rozkývanom variante“ – aby sme si nezarúbali cestu k iným riešeniam, ak by sa ukázali vhodnejšie. Do D pribudla požiadavka na to, že trať musí byť bezkolízna a tam, kde budú križovatky, musí byť preferencia, a tiež požiadavka na posúdenie, či by nebolo možné, aby prijímateľom boli ŽSR a mesto sa tak vyhlo spolufinancovaniu. (Myslím, že by tento variant nebol šťastný, ale samotné posúdenie a porovnanie výhod a nevýhod by nemuselo byť na škodu, dokonca naopak.) Objavila sa tam aj požiadavku, že do ceny musia byť zahrnuté všetky náklady – aj na vozidlá, aj na prípadné protihlukové steny či okná.
Do bodu E4 pribudla požiadavka, že návrh zmien a doplnkov ÚP musí byť vypracovaný tak, aby električková trať nebola impulzom pre výstavbu v okolí Chorvátskeho ramena (= žiaden 7 km bulvár).
Suma sumárum, uznesenie bolo schválené v znení, ktoré lepšie uspokojí tak priaznivcov električky, ako aj priaznivcov zachovania zelene okolo Chorvátskeho ramena.
Reakcia na: Peon #163760:
Dispečer bol za vodičom L20 a ukázal mu/povedal mu, že má zastaviť, pobrať cestujúcich a kúsok vycúvať a ísť tou cestou akou prišiel.
Reakcia na: no.ev.di. #163705:
On zrejme porovnava spotrebu v Prahe, takze medzi Citybusom/Citelisom a SORom. Tieto busy maju motory Iveco, takze porovnanie je scestne.
Reakcia na: m@rtin #163356:
keby som mal dostatok casu, co nemam, najdem tu tvoj prispevok: "SOR, je to vobec autobus?" z casu, ked Praha este SORy nekupovala zato Bratislava ano.
Reakcia na: Peon #163747:
Ozaj, nevšimol som si: Včera počas šotoakcie sa pri Technickom skle tá 20-ka akým zázrakom otočila?
Reakcia na: Mike #163755:
Takže, aby som to zhrnul. Ten úžasný SOR žerie viac ako Ik 4xx, čo je nevýhoda po stránke ekonomickej. Na druhej strane podesty po celom buse, z neho robia akurát tak nepraktický, v podstate low-entry bus. Teda výhoda toho zázraku pomaly veškerá žádna.
Reakcia na: frenky #163750:

Porovnáváš Bratislavu s Prahou. Nevím na jakých linkách jezdí MBCC v Braislavě, ale například na pražské lince 136 jezdí kloubové autobusy s průměrnou spotřebou 65 l/100 km. Kolony krok sun krok, kopce, dlažba, návaly lidí, jízdní doba 75 minut z konečný na konečnou...
Reakcia na: frenky #163750:
Ale on potom píše že v porovnaní s citelismi.. tak kĺb citrelisy v Prahe žerú možno 80 ?
Reakcia na: SORBN12 #163752:
Slovak lines vypisuje nejaky tender ??? Zislo by sa nejake NP vozidlo na primestske linky , taky SOR CN13,5 trebars ( o inej znacke ani neuvazujem v JaATYSlave )
Reakcia na: frenky #163750:
50l / 100 km bez klímy je pri veľmi hospodárnej jazde.. ináč to ide do 60l/100 km...
Reakcia na: Martin Fundárek #163749:
to iba ten Cech m@rtin ich obhajuje , ale ja mu jeho nazor neberem. Pre mna su to lacne sra*ky neprakticke !!!
Reakcia na: aquila #163601:
Počíta sa s napojením na Janíkovom dvore a na Astronomickej. Po dokončení tunela TEN-T sa počíta aj s napojením odb Dunaj-Chorvástke rameno.
A este mam pre Vas pikosku aktualnu.
Slovak Lines nebude kupovat MAN LION´S REGIO kvoli dvom veciam:
cena
a spotreba - 33l/100km
? ? ?
Vážení diskutujúci, organizátori včerajšej akcie...
Expresné linky sme malo vyuzivali ale sem-tam sa nasla nejaka ta drobnost, kde sme sa previezli. Vcerajsia akcia ma potesila, nicim nesklamala iba to, ze aspon vidim ako sa ludia zaujimaju o stranky dpb.sk a imhd.sk ...
Ale nie k tomu, takze stalo sa mi v ŠM, ked mi zvonil telefon musel som vyslovene v nej hucat, aby ma poculi. No ale mile prekvapenie bolo v Ikaruse, ktory nehucal, tak ako by som si predstavoval.
Trosku kritiky. Podla planov sa nezachadzalo k Spalovni, co ma mrzelo a tie fotograficke prestavky boli na moj vkus dlhe.
Ale pacilo sa mi ked pan dispecer blokoval cestu a sprevadzal nas, potom jeho uviaznutie pri trati zatial, co my sme pokracovali na Povodie Dunaja. Potom cca 5x obratenie na kruhovom pod Pristavnym mostom. Bolo to komicke a myslel som si ze vodicom prichadzajucich aut si mysleli ci nam nesibe. ? ?
Trosku lutujem ze som ukoncil put skoro pred koncom, ale bolo uzasne a nelutujem ze som bol.
S pozdravom,
Vas SORBN12 ❤

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.