Boli centrálne rozjazdy z nám.SNP - ak sa dobre pamätám, 0.40, 1.40, 2.40 a 3.35. Na hlavnú stanicu chodili 134, 138 a 139, ale myslím, že na niektorých z nich nie všetky spoje.
Uznesenie bolo úplne prekopané. Kapitoly A-E zostali, ale ich obsah bol výrazne pozmenený, a myslím, že k lepšiemu.
Z bodu A zostalo, že berie na vedomie predložený materiál Návrh realizácie Nosného systému mestskej hromadnej dopravy v Bratislave a v jej regióne, z C vypadli termíny. Do B sa doplnilo slovo „trvalej“ a vynechalo sa „v povrchovom/rozkývanom variante“ – aby sme si nezarúbali cestu k iným riešeniam, ak by sa ukázali vhodnejšie. Do D pribudla požiadavka na to, že trať musí byť bezkolízna a tam, kde budú križovatky, musí byť preferencia, a tiež požiadavka na posúdenie, či by nebolo možné, aby prijímateľom boli ŽSR a mesto sa tak vyhlo spolufinancovaniu. (Myslím, že by tento variant nebol šťastný, ale samotné posúdenie a porovnanie výhod a nevýhod by nemuselo byť na škodu, dokonca naopak.) Objavila sa tam aj požiadavku, že do ceny musia byť zahrnuté všetky náklady – aj na vozidlá, aj na prípadné protihlukové steny či okná.
Do bodu E4 pribudla požiadavka, že návrh zmien a doplnkov ÚP musí byť vypracovaný tak, aby električková trať nebola impulzom pre výstavbu v okolí Chorvátskeho ramena (= žiaden 7 km bulvár).
Suma sumárum, uznesenie bolo schválené v znení, ktoré lepšie uspokojí tak priaznivcov električky, ako aj priaznivcov zachovania zelene okolo Chorvátskeho ramena.
keby som mal dostatok casu, co nemam, najdem tu tvoj prispevok: "SOR, je to vobec autobus?" z casu, ked Praha este SORy nekupovala zato Bratislava ano.
Takže, aby som to zhrnul. Ten úžasný SOR žerie viac ako Ik 4xx, čo je nevýhoda po stránke ekonomickej. Na druhej strane podesty po celom buse, z neho robia akurát tak nepraktický, v podstate low-entry bus. Teda výhoda toho zázraku pomaly veškerá žádna.
Porovnáváš Bratislavu s Prahou. Nevím na jakých linkách jezdí MBCC v Braislavě, ale například na pražské lince 136 jezdí kloubové autobusy s průměrnou spotřebou 65 l/100 km. Kolony krok sun krok, kopce, dlažba, návaly lidí, jízdní doba 75 minut z konečný na konečnou...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA