napríklad ja som bol jeden z tých desiatich cestujúcich nastupujúcich na Čiližskej. ?
Z Petržalky som sa tam trepal, lebo na Hlavnej stanici som expresné historické linky nestíhal. ?
S tým (ne) zastavovaním mám aj ja ťažké srdce na pár ľudí, ale nejdem to cez fórum rozoberať. Pôvodné expresácke tabule sú ž iba po pár kusoch v zbierkach jednotlivcov, zktorých každý sa zachoval správne egoisticky a žiadnu nedoniesol. Nové tabule v retro dizajne sa nedávali robiť, nakoľko na rozlúčke s ik 280 ich zopár ľudí (možno jeden) rozkradlo a keďže dotyčný (í) došiel (došli) aj na túto akciu (aspoň boli odhalení), je predpoklad žeby pokradli tabule aj tento krát. a nikto zorganizátorov nechcel maťclý časnonstop oči na stopkách aby dávali pozor na všetky tie tabule.
Bola to super akcia. Výborný prejazd Sitinou kde išli dve ŠM-ky vedľa seba+prejazd električkovým tunelom bol geniálny.No koľko krát ste videli aby cez neho prešiel autobus...
Tá vykapatá 1382ka v strede križovatky v Jarovciach tiež nemala chybu ? a do toho jak všetci vystúpili a podaktorí ju išli roztlačiť to som úplne zomrel ? ?
Tá zastávka na Holíčskej bola celkom zaujímavá ako sa postavil Ikáč vedľa CapaCity (4911ky) a za nimi 3350.Vekový rozdiel medzi nimi 30-40 rokov (ak sa nemýlim v tej ŠM-ke) ?
Myslím,že trasa bola naozaj zaujímavá. Aspoň sme my nepamätníci videli ako premávali expresy po meste v dobách keď naši rodičia/starí rodičia cestovali vtedajšou MHD ?
Ja osobne som si vychutnal jazdu a zaspomínal si na detstvo v prímestskom Ikaruse. Na to ako som sa 1x viezol z Bratislavy do Chorvátskeho Grobu.Mohol som mať asi 3 roky vtedy ? Takže spokojnosť ?
s tym Novym mostom mas pravdu, to bola kardinalna blbost a ja som na to skoro doplatil, lebo som tam chcel vystupit, no nezastavili tam vobec na dost velke prekvapenie a na to aby som sa povozil do Rusoviec a spat som uz cas nemal, no vyriesilo sa to.
Mne na tej akcii este chybali autenticke tabulky s cislami tak ako ich mali expresne linky.
Dojmy v skutku rozpačité.
Akcia mala celkom slušnú propagáciu (v toľkých rozhlasových a printových správach som to v priebehu posledných troch dní zachytil...), avšak miesto akcie pre ľudí to bola síce pekná, ale len šotoakcia pre nadšencov.
Síce bola vypracovaná trasa so zastávkami a odchodmi tak, aby sa aj bežní smrteľníci mohli zúčastniť (čo bolo vidno napríklad na počte cca 10tich čakajúcich na Čiližskej), ale hneď úvodné, takmer hodinové zdržanie to celé nabúralo. Ak k tomu prirátam ešte iniciatívnosť niektorých vodičov, ktorí upravovali nasledujúcu trasu nielen počas zastávok (a kto nebol pri zdroji tak sa o zmenách ani nedozvedel), ale ešte aj v priebehu samotnej jazdy, absolútne odignorovanie naplánovaných zastávok nie len na linkách, ale aj medzi nimi (nechápem na čo bolo dobré previesť sa obratiskom Nový most bez zastavenia) a argumenty typu "ak ste chceli vystúpiť, tak ste mali prísť povedať" z toho akciu pre ľudí určite nerobilo.
Je sa čo ešte učiť, možno nabudúce.
ANO je pravda. Tuším každého pol roka sa tu organizuje nábor do Nórska kde idú na 2 týždňový kurz jazyka a potom keď ho spravia jazdia tam
Aktuálne na juraku chyba 13 vodičov ako sú na tom ostatné prevádzky netuším
Ja som zväčša kupoval lístok Marchegg Grenze - Jesenice Grenze za vyše 20€, takže sa nehádam, ale si pamätám, že som tam dával aj väčšiu bankovku ako 10€.
Tie automaty sú v celom Rakúsku, keďže okrem významných uzlov v staniciach nie sú osobné pokladne a lístok z automatu je lacnejší ako z pokladne. A berie to aj 20€, dokonca sa mi zdá, že aj 50€.
Dnešnú expresnú akciu hodnotím veľmi pozitíve, najviac sa mi páčilo to točenie na kruháči pri Prístavnom moste a ešte prejazd tunelom Sitina. Takže palec hore... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan
Z Petržalky som sa tam trepal, lebo na Hlavnej stanici som expresné historické linky nestíhal. ?