Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #163713:
Akcia bola podľa mňa parádna. Ešte keby to aj tá druhá ŠM-ka vydržala až do konca... ? Ale inak ma tiež prekvapila dĺžka a rozmanitosť trás. Celkom som si užíval dlhé medzizastávkové jazdy. ? Na tom kruháči to naozaj nemalo chybu! ?
Sprievodné vozidlo - absolútne plus (správny výber dispečera, pozdravujem ? ), chaos v ne-/obsluhovaných zastávkach - absolútne mínus. Zbytočné robiť trasovanie a časy, keď sa podľa nich neriadi, niektorí cestujúci chceli vystúpiť, ale zrazu autobus nezastavil... A taktiež by sa mohol redukovať počet osôb nacapených na prednom skle, samozrejme okrem druhého vodiča alebo personálu atď. - dosť to vadilo, keď bola vpredu taká masa ľudí. Inak to bola po dlhšom čase zase zaujímavá akcia - určite mohla byť trošku viac propagovaná, zaslužila by si to, naozaj veľmi dobre bolo. ? ?
Reakcia na: Trammat #163715:
Áno, ale nepamätám si o koľkej.

Re #163713 Peon: Nezabudnuteľné sú neplánované udalosti. Myslím tým to "uväznenie" Karosy SM 11 pri Volkswagene medzi dvoma autobusmi zmluvnej dopravy. Zrejme sme tam prišli v nevhodnom čase. ?

A taktiež to, ako nás pred Povodím Dunaja dispečer nestihol predbehnúť, ale zostal visieť pred železničným priecestím -musel počkať kým prejde nákladný vlak. ?
Reakcia na: Peon #163713:
Cez Dubravku sa išlo? Bol som tu od cca. 11:50 do 12:30 a kolóny niet 🙂.
Reakcia na: no.ev.di. #163705:

Já jsem ti snad něco dost jasně napsal...

Já ty čísla neznám, protože výše uvedené vozy v Praze nejezdí. Těžko ti někdo taková čísla vůbec dá, když spotřeba se liší linka od linky a město od města. V Praze jsou kloubové linky, kde je denní spotřeba okolo 65 l/100 km. Stejně tak se najdou v Praze linky, kde je spotřeba i 33 l/100 km.

"Najlepšie bude ak to nájdeš na webe a dáš na to link"
A co kdyby sis ty čísla vygůgloval ty sám?

Spotřeba Solarisu bude v Ostravě úplně jiná než kdyby tentýž Solaris jezdil v Praze. Praha je kopcovitá a dnes a denně tu skáčou autobusy v kolonách mezi auty.

V Praze máme Citybusy/Citelisy a Sorky. Měli jsme tu ve zkušebním provozu z krátkých vozů ještě Mercedes Citaro. Ze všech výše uvedených značek byla spotřeba na lince 135 (Citelis-52 l/100 km, Citaro-48 l/100 km, Sor 45 l/100 km). Vzhledem ke hmotnosti Solarisu neočekávám, že by byla spotřeba nižší než cokoliv z výše uvedených vozidel.
Aké máte dojmy z dnešnej šotoakcie? Som prekvapený, aká dlhá bola (od cca 10:15 h do cca 16:30 h - približne 6 hodín 15 minút). Podľa zloženia cestujúcich a dĺžky fotozastávok mám dojem, že DPB spravil (s KPMHaRD) akciu hlavne pre šotoušov z imhd. ?

Príjemne ma prekvapilo, že historické autobusy sprevádzal na aute oblastný dispečer DPB. Na vybraných miestach stáním cez cestu zabezpečil ich plynulý prejazd a keď sa čakalo na zmeškaný bus na okraji cesty, tak okoloidúcim autám umožnil bezpečný prejazd. K dokonalosti podľa mňa chýbalo iba zapnutie sirény a majákov, aby kolóna historických autobusov na seba viac upútala. ?

Sklamalo ma, že sa vynechala zachádzka k Spaľovni. Ale oceňujem, že sa nešlo na Opletalovu ani do Čunova, to by už bolo zbytočne veľa podľa mňa.. Úžasné bolo to tuším 3-násobné otočenie sa na kruháči pri Prístavnom moste. ? Škoda, že pri jazde tunelom nešla oproti električka - bolo by to ešte kurióznejšie.

Viaceré zastávky boli oproti plánu vynechané. Namiesto nich však boli na požiadanie niektoré iné.
Reakcia na: no.ev.di. #163705:
vo vseobecnosti Ti tu bolo x krat vysvetlene, ze autobus porovnatelnej konstrukcie a vykonu s nizsou hmotnostou (ci priemerom kolies) ma nizsiu spotrebu (s klimatizaciou ci bez klimatizacie) oproti tazsiemu autobusu. Co tu furt trollujes s cislami, ked by si spochybnoval aj vysledky merani spotreby robenych na tej istej trase - keby take existovali ? Udaje vyrobcov ti posluzia jedine na tvoje nekonecne lamentovanie, prevracanie fyziky a spam tohto fora. Si najdi zensku alebo chlapa a daj uz pokoj.
Reakcia na: kecho #163710:
by ma ale zaujimalo, preco to ide az z konca PE (H3) a nie iba od ZST PE ?
Reakcia na: TeBeCe #163708:
šetrenie v praxi a ďalšie je, že na MS nestačí H1-4, ale budeme mať aj linku H5 ?
http://www.ms2011.info/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=600184&id_dokumenty=1324
Reakcia na: TeBeCe #163708:
Gardenescu to Derkayovi neodklepol,či čo? ?
Reakcia na: kecho #163707:
k 4.4. sa nic nemeni.
ako to vyzerá s údajným zlučovaním dlhodielčákov? keď to malo byť 4.4. a dnes je 2.4. a stále nič...
DPB má šetriť ale jeho členovia predstavenstva a dozorných rád majú najväčšie odmeny spomedzi všetkých mestských podnikov. Len somár by si myslel, že všetci berú spodnú hranicu ?

http://bratislava.sme.sk/c/5831770/mestske-podniky-rozsekne-mozno-az-prokurator.html
Reakcia na: m@rtin #163689:
a čo takto konkrétne čísla? ? uvedieš ich aj teda koľko má spotrebu taký Mercedes Citaro, MAN, Volvo, Van Hool, Solaris a Citelis, alebo budeme donekonečna počúvať iba "SOR má najnižšiu spotrebu" pričom sme ani nevideli čísla? Najlepšie bude ak to nájdeš na webe a dáš na to link, príp. z nejakého dopravného webu, kde bude napísané koľko pri teste v danom meste zožral daný bus na 100km.

Inak zaujímala by ma aj spotreba CNG klbákov jednotlivých výrobcov.
Reakcia na: Mike #163690:
o MBCC sa hovorí, že má spotrebu okolo 60L na 100km
Reakcia na: Solider #163702:
Moze sa ukoncit aj na Safku.
Reakcia na: Marek1978 #163700:
Ámosov návrh je lepší, keby končila pri Eurovei, mohli by cestujúci prestúpiť na L95, aj keď nie na hrane.
Reakcia na: Marek1978 #163700:
Minimalne po ASMN by som ju nechal...
Reakcia na: Ámos #163698:
Usetrili by sa minim. 2 vozy, ale podla mna ju staci useknut uz na Trnavskom, a cez Racko spat. Tam je prestup mozny na linku 68 do Petrzky a to by usetrilo minim. 4 vozidla.
Reakcia na: MatejBA #163696:
Skús navštíviť BB sekciu, niečo tam nájdeš.
Reakcia na: Marek1978 #163674:
vzhladom na povodny koncept a prepojenie L95 a L78 by stacilo keby L78 koncila pri Eurovea. Urcite by jej to prospelo a aj by sa nieco usetrilo. Mozno aj na jeden voz by to vyslo, no to by ini vedeli povedat presnejsie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.