Čitateľ Daniel Žák sa domnieva, že súťaž na jedenásťmetrové autobusy nápadne nahráva do kariet istému českému výrobcovi. „Nemenovaný výrobca minulý rok ohlásil výrobu prototypu kĺbového autobusu, ktorý však doteraz neprešiel potrebnými skúškami, a tak aj laickej verejnosti začína byť jasné, že sa čaká na vyvoleného výrobcu, kým dostane odobrenie na svoj kĺbový autobus, na ktorý Bratislava čaká,“ myslí si D. Žák.
všetko plané výhovorky. Keby chceli riešiť dopravu na DD, kúpili by aj tie zvyšné "duobusy" (zjavne ani nevedia čo kupovali, lebo to boli trolejbusy s pomocným dieselagregátom), len to by musel vtedy tie trolejbusy vyrábať SOR. Pre J&T by aj vlastnú mater predali ?
Mam zmiesane pocity z tych 2. moznosti co boli .
SORy BN9,5 by boli sice spolahlive,ale ich kapacita nedostatocna resp. dostatocna ale na tych linkach co primarne od kupy jazdili NIE !
2. moznost "duobusy" na 32 detto sprostost , vdaka extrasilnemu spolahlivemu 100kw agregatu , za tych 109 melonov SK sa radsej mala prepojit DD trat s Patronkou, verim ze by to slo za ten peniaz , ked DD trat bola postavena za 54 melonov
"navyse sa da (udajne) domontovat do dnesnych strojcekov"
Dá sa, ale tuším iba tak, že si kúpiš jeden preddefinovaný lístok a nebudeš si môcť vybrať iný (napr. v rámci IDS viaczónový) lístok. Napríklad na tých červených s displejom zobrazujúcim len čas si to ani neviem predstaviť. A čo potom?
Re #163578 S499.1023: Síce zaplatíme, ale môžeme si ich aj nechať prepadnúť (a vtedy neviem čo sa s nimi ďalej deje), resp. za ne postaviť 1/2 km diaľnice do Košíc.
Ad. EMTest, ak je tu niekto kto by so mnou preskumal ten tender a pripadne mi pomohol naformulovat list na UVO, nech sa prosim ozve na mail, hodlam proti tomu bojovat.
Neviem co je na OCL nevyhovujuce, nemam dojem, ze by nejak zasadne boli s nimi problemy. Jedine co nemaju je akceptacia cipovej karty, ale ta je zbytocna a navyse sa da (udajne) domontovat do dnesnych strojcekov. A palubaky su to najlepsie na trhu.
silne mi pripomína mafiána Širokého ? postupne nacpaný v čím ďalej tým viac firmách, ešte by ma zaujímalo kde dostal ten titul. Buď robil naozaj v DPB, alebo tam bol iba 1x za týždeň a študoval alebo flákal prácu v DPB, tuneloval a titul získal podobným štýlom ako "rýchloštudenti" na Trenčianskej univerzite ?
Mimochodom zaujímavé, že raz sa zapísal ako Mgr. PhDr. a potom ako JUDr. PhDr. v ten istý deň ako spoločník vo Villa GARDENIA. Je vôbec možné aby taký debil ako on mal dva tituly? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Nahoda? ?