Tady jsi ale pořádně vedle. Nikdo se na k-reportu nebaví o soru, ale o tvém projevu a tvé labilitě.
Všichni si moc dobře uvědomují, že SOR má značné mouchy, ale taky řadu předností. Což při tvé černo-bílé slepotě nejsi schopen ani vidět, ani pochopit.
Dle zpráv, které mám k dispozici, panuje v Praze zatím s novými Sory vysoká spokojenost - pružnost výrobce při odstraňování závad, názory řidičů a VELMI nízká spotřeba PHM.
Jádro problému tedy není ve výrobci z Libchav, ale v tom, že se zkrátka chováš jako debil, i když technice rozumíš jako koza petrželi.
To nie.Keď už neopravia/nevyčistia(grafity) tak nech tie miesta aspoň ovešajú reklamnými pútačmi na MS prípadne inými reklamami ? Zase aby to nevyzeralo tak ako keby sme tu žili v chlieve ?
a čo mu napíšem? však v ČR sú šotouši celí bezseba, ale keby bol SOR Slovenský to by si videl tie pindy! ? Tak jak vedia Česi frfľať a pindať to ani ja neviem, by si mal na K-reporte denne 500 príspevkov ako všetko vedia perfektne pepící okritizovať na SORe, samozrejme keby nebol Český.
Otázky pre znalcov slovensko-rakúskej štátnej hranice:
Prečo je hraničná čiara so SR nielen medzi rakúskymi obcami Pama a Deutsch Jahrndorf vedená cik-cakovito (hore-dole nerovnomerne) či ako to nazvať.. ?
Za kuriózne považujem, že na určitom úseku (pri zastávke "Deutsch Jahrndorf Zeiselhof" - viď googlemaps) sú priamo vedľa rakúskej cesty na začiatku poľa vidieť tabule "Pozor štátna hranica" a je tam aj tabuľa so slovenským štátnym znakom. Čiže cesta rakúska, pole celé slovenské na tom úseku.
Chápal by som to možno, keby cez to pole viedla cesta alebo chodník ďalej do Bratislavy... To takto bolo aj za bývalého režimu?
Do pekla tie električkové nástupištia na Hlavnej stanici vyzerajú katastrofálne ? Dnes som mal tú česť tam čakať na L2 a zakaždým ma naplo ako pri schádzaní dolu na nástupištia tak aj na nich ? Kándel jak v najhoršom obšťatom,obsratom bezdomveckom bunkri a o bordeli okolo lavičiek nebudem ani hovoriť ? Najsmutnejšie,že tam stáli anglicky hovoriaci turisti,ktorí čakali na L13 a tiež im to dva krát nevoňalo. Podľa toho čo som vyrozumel tak hovorili niečo o tom,že špina,smrad a dezolátny stav,že či toto má byť jedna z brán do mesta.Hanba!!! ☠
Presne o mesiac začínajú MS a bordel na Hlavnej stanici,na AS,na Trnku! Ako popi*i hlavne,že sa "magoriát" dušoval ako to dajú do poriadku ako to vyčistia a zaplátajú tie opadané steny,dlažbu atď ? Je MESIAC pred začatím MS a NIČ ? Vidím to tak,že to všetko na poslednú chvíľu všetko pozakrývajú reklamnými plagátmi a budeme dokonale predstierať,že máme všetko tip-top ? ? Veď ujo Potemkin to všetko zvládne fuj ?
ale choď si vyplakávať inam... SOR je českej tak se nám líbí, i kdyby to bylo tažený koňským špřežením, co pepane? Porád by sme mu do řiti vlezli, trčeli jak kousek slámy z koňskýho lejna, žeee vole?! ?
Nejhorší je, že asi tenhle idiot zaplevelil i k-report (vlákno SOR) pod přezdívkou Maranatha. To co předvádí tady je ještě slabej odvar. Na káčku je zralej pomalu na BAN.
geriatria sa môže teda v pohodičke poprechádzať za nákupmi a nemusíme na to ani živiť zbytočné linky. Dúfam, že L27 zrušia, aj keď by som uvítal preloženie na Koprivnickú ale skôr ju zrušiť radšej nech sa šetrí. Na L44 by inak mohli zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad, nakoľko dopyt je iba zo zast. Siemens na Višňovú/Guothovu, Na Revíne a Junovú, a 3-5 ľudí na spoj chodí z Koliby, resp. z Júlovej, na L. Dérera to je bieda, tam za 4 jazdy vystúpil iba 1 človek a to bola špička dokonca. Na Jaskový rad, Matúškovu, Žabotovu a Cestu na Kamzík šli dokopy iba 2 ľudia a 2 vystupovali, čo ma prekvapilo, že na Siemense nastúpilo asi 6 ľudí z toho 5 si spravilo kolečko cez Jaskový rad a šlo na Višňovú alebo vyššie ?
Už chápem prečo chcete meniť linky 135, 35 a 133 lebo Dlhé diely majú zbytočný prebytok trolejbusových liniek veď tam jazdí až 6 trolejbusových liniek! ? Alebo ináč povedané zaujímavá kuriozita z letáčiku novootváraného Tesca Expres na Dlhých dieloch: http://i54.tinypic.com/2i6gdbb.jpg
Zaujímavosťou je to, že Tesco otvorilo na Dlhých dieloch už druhý Expres, ktorý je vzdialený od toho prvého pešou cestou len 1km a vzdušnou čiarou 900 metrov čo robí asi dva najbližšie Expresy vedľa seba.
Ešte info pre naivov čo si myslia, že revitalizácia v réžií KDHákov je taká super, tak teraz robia reštruktualizáciu ale nie normálnym spôsobom ale metódou "pokus-omyl", dnes riaditeľ na ZSSK povedal, že budú sa vytvárať nové oddelenia, spájať a deliť ale, že keď to nebude fungovať, tak sa to po 3 mesiacoch vráti späť ? vidno, že železnice v réžií KDHteda dostávajú viac faciek než riešenie problémov. ?
ale nemoralizuj ty šukomír! My chceš povedať, že si nikdy nič neťahal z webu ty zasraný pseudomoralista! Ešte aj klameš jak sviňa, rovno môžeš ísť do politiky! Myslíš si, že internet na čo ľudia využívajú? ? aby si zapli imhd.sk a pokec? ?
ja ju chcem stiahnúť ? ale stiahol som rar súbor, ktorý je zaheslovaný alebo súbor bin a ten Daemon Tools nechce otvoriť ? takže neviem fakt ako k nej prísť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Tady jsi ale pořádně vedle. Nikdo se na k-reportu nebaví o soru, ale o tvém projevu a tvé labilitě.
Všichni si moc dobře uvědomují, že SOR má značné mouchy, ale taky řadu předností. Což při tvé černo-bílé slepotě nejsi schopen ani vidět, ani pochopit.
Dle zpráv, které mám k dispozici, panuje v Praze zatím s novými Sory vysoká spokojenost - pružnost výrobce při odstraňování závad, názory řidičů a VELMI nízká spotřeba PHM.
Jádro problému tedy není ve výrobci z Libchav, ale v tom, že se zkrátka chováš jako debil, i když technice rozumíš jako koza petrželi.