Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Linka 82 nebola plne využitá, pretože to bola celkom nová linka a ľudia si na ňu ešte nezvykli. Manžel ňou cestoval každý deň do práce a nebol sám, počet cestujúcich postupne stúpal, chcelo to len čas. Nie je pravda, že chodila vždy prázdna, v čase špičky viezla niekoľko desiatok ľudí."... ?

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/nazory/ked-to-nejde-autobusmi-treba-ist-autami.html?page_id=221847
Reakcia na: Petto #163080:
Ja hlavne dufam ze tie Tedome definitivne vytlacia Shitelisy z 50ky :)))
Reakcia na: no.ev.di. #163050:
Ty vies o tom kolko ludi chodi 66 tiez velke kulove a vyjadrujes sa k nej.
Reakcia na: Mike #163049:
Podla mna nezvysovat cestovne by bola totalna kravina.. tie ceny su dost nizke a redukovat sa uz viac-menej neda (ano, su tu DD a niekolko zbytocnych minibusov, ale zas aj vyrazna potreba navysovania v niektorych castiach).
Reakcia na: Ivan3 #163038:
Nic si spravne netusil, neviem odkial zas mas, ze sa nic stavat nebude, ked ten projekt schvalili.
Reakcia na: Peon #163035:
Tak este raz: NIE som za zachovanie 27.
Reakcia na: Mike #163049:
Tiež by sa mohli zaviesť zastávky na znamenie celoplošne. Viac by sa ušetrilo hlavne večer a skoro ráno a aj cestujúci by nemuseli tápať, či je zastávka na znamenie, alebo nie.
Reakcia na: no.ev.di. #163094:
prečo šafko? a čo takto otočka wustenrot-(na križovatke pri allianzi rovno, na ďalšej potom doľava)-nbsnd-wustenrot? alebo wustenrot-landererova-prístavná-svätoplukova-nivy?
Reakcia na: Petto #163093:
v rámci úspor by mohla byť L78 odklonená na Šafko, tým pádom by stála pri Eurovee a bolo by cez pracovné dni posilnené spojenie Eurovea - Ružinov a nemusela by tam chodiť L66 a L78 by prestala voziť z/do Petržalky vzduch konečne.
Reakcia na: Valec #163092:
Ked rano stavam na zastavke most Apollo , tak s L50 chodi tak max.15 ludi do Auparku, cize dalo by sa. Tak ale zase od Auparku ide ludi viac,ale inak v zase suhlasim, mohli by koncit aj zacinat urcene spoje L50ky ako L70 pod Novym mostom. No nemyslim ze tym ziskame nejaku velku usporu vo vozidlach - max. 1 voz ?
Reakcia na: Mike #163004:
V špičke a večer možno, ale v sedle a cez víkend chodieva L66 v tomto úseku až príliž málo vyťažená.
Z tej zahustenej L50 by som do cca 9tej polovicu spojov ukončil na Olejkárskej (neverím, že Aupark Tower potrebuje ráno tak krátky interval, v opačnom smere by mohol byť preklad s L70) a nebolo by tie 3 vozy ani treba a aj kilometricky by to možno vyšlo. ?
Reakcia na: no.ev.di. #163089:
trat nevidim az tak tragicky, dala by riesit ako trat pri Redute nie ? cize cesta aj pre eliny aj pre IAD
Reakcia na: no.ev.di. #163088:
1218ka je kvoli kapacite na 32ke, ale v sucasnom stave je tam aj nutene , lebo na 32+133 vypravu tedomovu je 6+9 vozidiel a tedomov je 16 cize len 1 voz rezerva co je pri spolahlivosti Tedomov asi ako rezerva 1 "duobus" na 33ke
Reakcia na: Petto #163085:
tam ako sú dnes bufety a stánky by sa to celé prebudovalo, ten bordel čo tam je by sa upratal a celé by sa to tam skultúrnilo. Tam by sa mohla električka točiť, už keby bola jasná trať, obratisko by sa v pohode naplánovalo. Ide o to, že kadiaľ viesť takú trať.

Re #163086 AAA: v špičke je to jasné, aj keď dnes som mal tú česť vidieť nie zrovna 2x vyťaženú L30 a 37 v smere z centra v p.š., ale deň predtým som šiel poobede s L30 od ZOO a bola vyťažená slušne. 10.5BN tam stačia v pohode.
Reakcia na: Petto #163083:
však ten Solaris tam je preto lebo nevychádzajú Tedomy nie? či to bolo tak na L133, že tam bol Solaris lebo nevyšli už Tedomy?
Reakcia na: TEDOM-1103 #163074:
4 a 12 sú možno plné ráno v smere do mesta, ale inak tragicky preplnené nie sú.
Reakcia na: no.ev.di. #163053:
Aj keď to s touto témou nesúvisí, tak som si schválne začal všímať vyťaženosť 30 a 37 v úseku Nový most - Patrónka a tie linky sú relatívne dosť vyťažené, najmä v špičkách.
Reakcia na: no.ev.di. #163082:
Ved to,ze elektricka je idealna pre CSU,ale kde ju tocit ani srnka netusi. Mozno by sa dalo riesit trianglom, ale to je asi rizikove robit ho na kopci. A kedy sa uz ide robit Stefanka ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.