A ty to stále napádaš, ako keby sdi dopravca mohol dať ako podmienku do výberka !či sa nám autobus páči" alebo podobné. Však už som ti x-krát napísal - napíš podmienky výberka podľa tvojej predstavy a súčasne v súlade so zákonom.
Dnes počas poobedňajšej jazdy L87 - 4108 smer Astronomicka, nasledne aj spat Ovsiste vodic pocas celej jazdy telefonoval, pricom niekolkokrat v jednej ruke drzal jeden telefon, z ktoreho uskutocnoval hovor a v druhej ruke dalsi telefon, s ktorym pisal SMS! Ad. 2 - smer Ovsiste, napriek tomu, ze pocase celej cesty nebola ziadna vacsia zapcha, prichadzal na zastavku Most Apollo na -15! Neskutočné akých primitívov DPB stále zamestnáva!
Nafotil som 3 fotky testovacieho MANu v Slovak Lines. Poslem vam pripadny link potom.
Ale teraz zhanam 2 ludi na 29.3.2011 co by sli so mnou do Dacic na vystavu autobusov BOVA, VDL
Chceli by ste niekto? V pripade vazneho zaujmu mi napis mail na:
ceman.peter@hotmail.com a ja poslem instrukcie
ja neviem či ti kape alebo totálne strieka na karbid. Veď sám si obhajoval to, že dopravné podniky môžu hodnotiť tendre podľa toho kto dá najlacnejšiu ponuku a ešte podľa počtu predaných vozidiel, tak čo ti zas je? ?
49 mil.EUR na nankup 105 voyidiel mi nejako nevychadza. MBCC su za 14,5 mil. a 80 SORNB18 vychadza na nejakych 21.760. Cize este cca 14,7 mil museli pouzit na nieco ine.
potom aj keby doznela, tak zas sa môže dať referencia na počet kusov, najnižšia cena a SOR pri sprostosti dopravcov v SR a ČR určite toho nepredá málo, keďže my sme dva tak tupé národy čo prv pozerajú na cenu a potom až na kvalitu a komfort aký to poskytuje cestujúcim! ?
Po niekoľkých týždňoch sa vraciam k téme seneckej MHD. Čo vyjde objednávateľa (mesto) lacnejšie: prevádzka dvojvagónového toho turistického vláčika ALEBO minibusu ako napr. Mercedes či Iveco čo máme v Bratislave na minibusových linkách??
Aj keď som seneckou MHD nešiel úplne celú trasu, som presvedčený, že minibus by ju zvládol tiež a bol by vhodnejší z nasledujúcich dôvodov:
- trasu by zvládol rýchlejšie, než pomalý cestný vláčik!
- ak by sa mesto rozhodlo MHD spoplatniť, tak CL by sa vodičovi minibusu predávali ľahšie (každý cestujúci pri nástupe ako v Skalici). Totiž na tom letnom platenom vláčiku po areáli Slnečných jazier predáva CL závozník (ak sa to nezmenilo).
- s minibusom sa snáď ľahšie manévruje, než s 2-vagónovou "ohavou" ?
- na minibuse by si dvere nemuseli otvárať a po sebe zatvárať sami cestujúci a vodič kontrolovať, či náhodou niekoho nevlečie za jazdy
- minibus by pomerne pohodlne odviezol aj stojacich cestujúcich a má pohodlnejšie sedadlá
- v minibuse by snáď nebolo tak výrazne cítiť každú nerovnosť na ceste
- cez sklo je von lepšie vidno než cez fóliu
- v nízkopodlažnom minibuse by vďaka širším dverám a väčšiemu priestoru bola jednoduchšia preprava detských kočíkov a bugín.
Neviete náhodou, nefunkčnosť predaja cestovných lístkov cez dopravné karty sa dnes podvečer (minimálne po 17 h) týkal iba dvoch autobusov Slovak Lines, na ktoré som mal "šťastie" ALEBO bol (je?) celoplošný?? Emtest predával iba za hotovosť. Samozrejme cestujúci na tom prerobili, keďže CL predávané v hotovosti sú drahšie... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk