Ziadna linka z Dunajskej Luznej nemalo koncit na Astronomickej. Tam mala koncit 720 z Mostu pri BA, 735 z DL pri Cintorine Ruzinov.
321 nema ist do Borinky, ale len do Marianky, aj ked ta mala uz davno byt sucastou BA aj s 37.
Do Borinky je 325 z AS.
Nepísalo sa náhodou pred časom, že výkony Slovak Lines budú presunuté inde?
PRÍKLAD: Ak naozaj nebudú v budúcnosti premávať medzi Bratislavou a Pezinkom žiadne prímestské autobusy Slovak Lines (že budú nahradené vlakmi), tak čo sa tu ušetrí sa má presunúť inde - ak si dobre pamätám. Napr. že cez pracovné dni aj víkendy budú podstatne častejšie premávať "zvážajúce autobusy" do Pezinka napr. z Limbachu či z Pezinskej Baby (príp. Malaciek?).
Ozaj a od tej možnosti ukončiť niektorú prímestskú linku BID do Dunajskej Lužnej na Astronomickej (prestup z / na električky) sa upustilo? Niečo podobné už dávno existuje: spoj o 13:40 h cez pracovné dni začína na Patrónke - ide do Stupavy. A na Patrónke by po novom mala začínať aj linka 321 do Marianky a Borinky, nie?
minule nás kamarát viezol autom z Eurovey kdesi do tých bočných uličiek pod Obchodnou kde má garáž a pred nami auto DS. Na to jeden poznamenal, že "dávaj si pozor, lebo títo s DS, GA, SA, robia s radosťou také, že nedajú smerovku a zrazu zmenia smer, alebo opačne príp. zrazu ti zastaví pred nosom." Za 10 sekúnd ako na zavolanie, zrazu nám zabrzdil magor DS pred nosom a šiel pozdĺžne parkovať ?
potom niečo ako BID vyzerá byť šialene nereálne, lebo keď SL teraz nechcú racionalizovať, tak ako ich k tomu prinúti kraj potom? Zaujímavé je, že na železniciach sa v prospech zasraných autobusákov škrtá jedna radosť ? ale opačne to ešte nikoho nenapadlo spraviť.
lenže to čo je podľa teba sa nezhoduje s trendami a štandardami ako sa robí MHD a to rozhodne, nie je systémom ťahania liniek z periférií s mizerným intervalom do centra mesta!
L65 ak si nepochopil prečo stojí na Rádiovej, tak je to preto aby ľudia, ktorí s ňou cestujú a chceli by prestúpiť na L204 alebo 205 mohli tak urobiť na tejto zastávke. Jasné, že nikto nevysloví pochvalu tomu, no keby sa L65 odklonila cez Galvaniho, určite by si do dvoch týždňov mal článok od niekoho nespokojného v BA novinách. Ono nie len v prípade L65 v BA ale aj iných mestách to je tak, že takéto lokálne linky alebo linky premávajúce medzi okrajovými m.č. by mali z pravidla mať pokiaľ možno aj nejaké tie prestupné body na trase na linky s lepším intervalom, ktoré premávajú do mesta a neraz preto robia na trasách daných liniek aj zachádzky dlhé ako má L65 k učilištiam Na pantoch.
Nedavno tu bol odkaz na clanok zaoberajuci sa zasahovanim parkujucich aut do jazdneho pruhu na nabrezi pred ryb. cechom a stale sa nic nezmenilo, obmedzuje to najma autobusy, ak maju vedla seba dalsie auto. a co je zaujimave, kazdy jeden den tam vytrca rovnake cervene auto so znackou DS...to je taky problem ho raz odtiahnut? vedla z chodnika pritom aj dnes odtahovali... ?
Výskumný ustav dopravný v ZA už druhý krát vyzýva kraje a autobusových dopravcov, aby poskytli potrebné údaje k výskumu. Štúdia bude o súbežností a neefektívnosti niektorých spojov. Ak je možnosť, zmeniť linkovanie busov k žel. staniciam alebo uplne zrušiť súbežné spoje či skrátiť linky.
Dopravcoia nejako nechcú im ododvzdať potrebné údaje, lebo vedia, že sú úplne zbytočné a ezmyselné spoje ktoré sú nevyužívané. Najmä SL. ?
to je podľa mňa pekná somarina skracovať L53, cesta zo Zlatých pieskov alebo Vajnor by sa predĺžila do centra tak o 10 minút, zachádzka cez Rádiovu a ten trolejbus tiež nechodí priamo + chvíľu čakania na trolejbus, určite by som L53 nemenil a nechal ju ako je, je dosť využívaná a možno by som ju predĺžil na hlavnú stanicu aj
skorej nechápem zachádzku 65 cez rádiovú ako keby nemohla ísť rovno po bojnickej , to až tak veľa ľudí z rádiovej využiva 65? a tiež zachádzanie po starej vajnorskej, chodí tam 57, si myslím, že to by stačilo, lepšie a rýchlejšie , aj kratšie by bolo, keby L65 ide rovno po vajnorskej a pri vozovni jurajov dvor sa napojí na svoju trasu a ešte netuším, prečo L65 smerom do Vrakune nemá zastávku bojnícka spoločnú s ostatnými, pre odbošenie na rádiovú? si myslím, že tam je dosť miest, odbočiť sa dá v pohode aj s tou zastávkou
V zákone o cestnej premávke je ustanovenie, podľa ktorého aj električky musia dať prednosť chodcovi, ktorý prechádza cez cestu po priechode pre chodcov. Môžu tak nastať nebezpečné situácie, kedy niekoľkotonový kolos musí brzdiť, ak je na priechode človek.
Fyzikálne zákony sa ale oklamať nedajú. Chodci, aj keď majú podľa zákona pred električkou prednosť, sú ohrození. Nie vždy totiž električka dokáže dať chodcovi prednosť. A ak by náhodou vodič električky zrazil chodca, vinný je vodič.
Od 1. septembra sa ale situácia zmení a chodci, nech by boli aj na priechode, budú musieť električkám ustúpiť a umožniť im plynulý prejazd.
Re #162262 Ruslan: s tou trolejbusovou dopravou je to buď ten retard Slávik alebo ten jeho spoločník ? keď som mal toho blba na ICQ, tak mi vypisoval, že on si predstavuje trolejbusy po celej Petržalke, že to by tu mala byť ako ekologická trakcia a k tomu ako NS MHD vlak.
Re #162265 intony: mohla by prejsť cez Rádiovú a pokračovať do Avionu alebo od Rádiovej ísť na Technickú, nemusela by tak premávať L58 až na Technickú a tí čo by chceli ísť na Technickú by prestupovali z t-busov na Rádiovej.
Lepšie ako lepšie, chýba tam práve ten smer z Ivánskej smerom do Vrakune. Dnes sa kvôli tomu otáčajú desiatky áut na priľahlom parkovisku. I keď... tento smer má nahradiť prepojenie Hradskej na Galvaniho.
Posúdenie sa robilo v roku 2009, akurát že sa posudzovali zastávky navrhnuté v materiály z roku 2001. Význam by tá zastávka mala, keďže by bola lokalizovaná priamo v hustozastavanej oblasti (hádam ako jediná). Byť z okolia cintorína na hlavnej stanici (prípadne aj v Eurovei) za 12-15 minút je celkom fajn predstava. Zastávka Avion (v súčasnosti Terminál Integrovanej Osobnej Dopravy Ružinov) má byť v dočasnej polohe na úrovni obratiska Súhvezdná a v cieľovom stave na úrovni priecestia Hradská.
Re #162267 S499.1023: Presne tie. Aj tak sú hneď v niekoľkých štúdiách (vždy v inej forme a množstve) navrhnuté.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Posúdenie sa robilo v roku 2009, akurát že sa posudzovali zastávky navrhnuté v materiály z roku 2001. Význam by tá zastávka mala, keďže by bola lokalizovaná priamo v hustozastavanej oblasti (hádam ako jediná). Byť z okolia cintorína na hlavnej stanici (prípadne aj v Eurovei) za 12-15 minút je celkom fajn predstava. Zastávka Avion (v súčasnosti Terminál Integrovanej Osobnej Dopravy Ružinov) má byť v dočasnej polohe na úrovni obratiska Súhvezdná a v cieľovom stave na úrovni priecestia Hradská.
Re #162267 S499.1023: Presne tie. Aj tak sú hneď v niekoľkých štúdiách (vždy v inej forme a množstve) navrhnuté.