Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #161759:
35 klbákov je celkom slušné číslo ale 35 kraťasov je komický počet, na to koľko liniek obsluhuj t-busy tejto dĺžkovej kategórie. Mimochodom, keď si spomínal Zachara, tak na akom oddelení na Klemensovej pomáha rozkrádať? Inak namálo ľudí v najbližších mesiacoch na ŽSR končí a možno je medzi nimi aj Zachar, preto ho možno spomenul(a), že si on mädlí hnáty na to miesto.
Reakcia na: MatejBA #161771:
no moment, brzdi šuhaj! To neznamená, že keď sa ich stránim, tak tam chcem Záhradníka! Ja ich staviam za rovno k stene všetkých na odstrel, bez rozdielu! Hovoril som, že tam chcem neskorumpovaného odborníka alebo aspoň človeka, čo nebude robiť kraviny. A nie nejakého šéfa letiska či čoho jak teraz majú v KE! ?
Reakcia na: Ámos #161744:
možno preto taká štúdia nie je, lebo existuje možnosť, žeby potom sa zvýšil dopyt po trolejbusoch a tým pádom by šli autobusy prudko dole a lobby obchodujúca s pohonnými hmotami je oveľa silnejšia ako nejaká eko-lobby za čisté a kvalitné životné prostredie, ktorá by podporovala t-busy. A ešte dodám, že aj "eko"-lobby je aj taká čo za každú cenu podporuje CNG-busy a argumentuje, že sú rovnako eko ako t-busy. Ono až keď sa vyčerpajú zásoby ropy a zemného plynu tak tie finančnícke a špekulatívne hyeny prejdú od kšeftov s ropou a zemným plynom na elektrinu - máme sa na čo tešiť, lebo tí čo si narvali vačky na kšeftoch s ropu a zem.plynom budú investovať z toho do technológií výrábania el.energie a budú zas diktovať ceny. Oni to potrebujú predať čím skôr a čím viac, teda takéto štúdie "majú čas" až pokým im to nepadne vhod. Je X odborných štúdií, ktoré poukazujú na kade čo, ibaže väčšinou tie najväčšie žvásty sú najviac publikované, tak aby sa nimi dala manipulovať mienka ľudí a pravdivé veci väčšinou ani nevýjdu na povrch alebo nejak bokom ako rádovo publikované, príp. dakde zavesené na web v ráde odborných publikácií a človek to ani neprečíta ?
Reakcia na: no.ev.di. #161770:
Nakoniec budes este hovorit "Zlaty Branko Zá/ahradnik" ?
Reakcia na: 810zssk #161751:
chce sa mi zvracať či už z Derkaya alebo aj Zachara ? kretén Zachar by mal dostať akurát tak po papuli a nie miesto šéfa DPB za zbabranú zmluvu na Solarisy s ktorými sme sa naťahovali keď na naletel on & spol. jak osy na med ? chce to konečne odborníkov bez konexií s J&T a pod. mafiou!
Reakcia na: Mike #161735:
vďaka ? keby som mal komplet čísla, koľko požerú ostatné linky a koľko vypravuje aj Hroboňka, bolo by to lepšie. Inak mi stále príde divné, že aj cez víkendy je na L203 a 207 rovnaký interval ako cez pracovné dni, zaujímalo by ma, že čo s tým DPB plánuje spraviť.
Reakcia na: Fixinela #161745:
ten kresťanský kkt vďaka, ktorému musí L44 premávať ku kostolu smerom k NOÚ? "Ďakujem" pekne, keď počujem, že sa má stará garda vrátiť, tak mi dochádza zle ?chce to komplet vymeniť a novú krv a nie kdejakých buzíkov po protekcií dosadzovať!
Reakcia na: TeBeCe #161766:
To je fušerina, dúfam, že to tam tak nechajú. ?

Kde ste všetci z DNV, píšte svoju starostovi, do BA novín.... čo je toto za bordel. Aj keby celú kruháč zadláždili životnosť odhadujem tak na rok, maximálne dva (podľa stavu zadláždených zastávok MHD v ZA - a tie boli v priamom smere, nie v oblúku ako toto). Zámková dlažba na vozovku sa hodí niekam do obytnej zóny, prípadne na parkoviská, kde sa jazdí pomaly a s "ľahkými autami", nie na hlavný príjazd do 10-tisícového sídliska, kde jazdia 20-tonové autobusy. ?
Reakcia na: 810zssk #161761:
Tesco si tam len prenajalo priestory. Prsty v tom má Tatra banka cez svoju dcéru Tatra reality, s.r.o. link: http://www.cityprojects.sk/projekt/370/bratislava/nakupne-centrum-glavica
Reakcia na: 810zssk #161761:
Hej, OC Glavica
Reakcia na: Valec #161760:
Jo, je tam zamkova dlazba, ale nie cely kruhac. Kazdopadne myslim, ze to parkrat pobehaju preplnene 21cky, pripadne nejaky zasobovaci kamion a budu kocky lietat. ?
Reakcia na: Valec #161760:
Na 100 percent ti povedat neviem, ale triaslo to poriadne vcera, takze asi hej.
Reakcia na: Mike #161758:
Ak nemaju povolenie tak by bolo najlepsie im ten kruhac zburat a nech si tu dopravu riesia inak...

Inak pokial viem, tak to stavia to OC (Glavica), nie priamo Tesco. Ale mozem sa mylit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71969&idt=u&idg=5236&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

A ja tam dobre vidím zámkovú dlažbu? Dúfam, že túto stavbu magistrát nikdy do správy neprevezme, lebo na výmenu povrchu nebude treba ani dlho čakať.
Reakcia na: Petto #161741:
Prečo nie? Však ak by prišlo tých 35+35 vozov, tak z kĺbov sa môže obratom vyradiť prvých 15 ktoré budú nahradené novými a zvyšných 20 sa použije na doplnenie počtu kĺbov na 208 a 212 a na inej, dnes sólo, linke.

Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.

Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?

Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).
Reakcia na: derik #161755:
Aj ja úplne súhlasím. Pokiaľ viem, aj stanovisko magistrátu Ba bolo že Tesco napájať z toho vjazdu do lidla, na Eisnerovej nerobiť ďalší kolízny bod a už vôbec nie kruháč...
Ale keď mestská časť vydala územné rozhodnutie v ktorom odignorovala stanovisko MG.. a Tesco začalo stavať dopravné stavby na ktoré ani nemalo stavebné povolenie (ktovie či ho má dodnes..) Výsledok vidíme...
Reakcia na: derik #161756:
Vsak nech si zaplatia linku 121 Stefana Kralika - Tesco ?
Reakcia na: 810zssk #161752:
Ešte čakám, kedy Tesco začne požadovať aby tam aj zastávku urobili (trochu irónie: veď sa jedná o hypermarket a ten predsa musí mať zastávku), keď zistia, že budú mať málo zákazníkov. Budú tvrdiť, že zo sídliska je tam ďaleko a ťažký prístup a podbné bláboly.
Reakcia na: 810zssk #161752:
Plne súhlasím. Len dodám, že príjazd do Tesca sa mal riešiť vybudovaním spojnice od Lidla a urobiť semafórovú križovatku (do tej by sa zapojila od odbočka na benzínku). Takto vznikla ďalšia križovatka, navyše ten kruháč je dosť malý a spomaluje najmä kĺbové autobusy. Čo dodať, kompetentní zase niečo nezvládli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.