myslíš tým bazénom tú vybetónovanú jamu pri zast. ŽST Petržalka v smere z mesta? ? vždy ma tak pri pohľade na tú jamu plnú vody, že koľko ľudí sa sťažuje, že nemáme žiadne poriadne kúpalisko ?
Však on pôvodne nebol ani ďalej ako po 2. nástupište. Ale príprava na predĺženie popod Panónsku tam je. Mohli to dať tomu stavebníkovi "plaveckého bazéna" ako podmienku. Tak ale raz sa možno dočkáme.
Lokalizáciu pôvodnej stanice vidno na tých fotkách. To koľajisko pri Panónskej bolo vybudované krátko pred/v súvislosti so stavbou novej stanice, tuším že ako stavebné koľajisko. Dokonca to vraj bola čierna stavba. ?
Re #161604 Mikimaus: Ja som to tvrdil, na základe informácii ktoré mám. Netvrdím že sú najlepšie, tak ale vieme čo všetko hovorca už vypustil... (i keď neviem či aj tento, alebo len ten jeho predchodca)
Re #161601 MatejBA: A načo tak skoro? Ktorá špičková linka začína pred 13:30? Či aj vtedy už sú električky narvané tak, že treba posilovú 133? ?
Premýšľal som o jednom riešení L35,36 a 135, tak by bola obslúžená ul. Nad lúčkami a aj Kuklovská obojsmerne.
L35 : Tesco Lamač - Harmincova - Polianky - Harmincova - Krčace - Kuklovská - Beniakova - Nad lúčkami - Kuklovská a späť Kuklovská - Beniakova - Nad lúčkami - Kuklovská - ..., i=20/20/20//30 s minibusmi
ja som hlavne zvedavý, že kto bude mať tú guráž zverejniť informáciu, že pre toto programové obdobie nedostaneme na električku ani prd pre nepripravenosť! Veď keď nie je na to vydané platné územné rozhodnutie ako môže na to EÚ dať peniaze? EÚ potrebuje mať záruku, že sme pripravený tie peniaze pôjdu na to, na čo majú ísť.
Zaujímavé je, že jak sa Bajan rozohnil ? Zaujímalo by ma, že čo také vie ohľadom nákupu autobusov a hlavne, čo sa ešte za jeho bačovania v Petržalke bude diať. Ďalší kontrast je v tom, že naráža na nákup autobusov, ktorý bol v réžií Chruňa Záhradníka, ktorý ho podporoval ako kandidáta na VÚC! ? nechápem...
12min ale so Solarismi nie? Toto beriem ? 13:30 by som uznal za vhodné, 14:15 prvý spoj z mesta je možno trochu neskoro, keďže špičkové linky začínajú cca o pol druhej. Otázne je, koľko ľudí tie prvé spoje využije, čas by ukázal ako by boli vyťažené, no určite to menej zaťažovalo výkony ako teraz každých 6min kraťas a aj menej šoférov by to zhltlo.
2. Rychlik Tribec tam nebol spomenuty a ani Zr Tirnavia (rano do Petrzalky) iba cisto Os vlaky. Tie Os vlaky sa rusia len v useku Nove Mesto-Petrzalka (zbytok trasy ostava)
Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska (asi 3 roky do zadu likvidovali zvysky kolajiska)
Do vystavby elektrifikacie behali na Os do Gyoru vlaky tahane dieslom.
Po rekonstrukcii ZST Petrzalka (1998) zacali jazdit vlaky do Rakuska, bola postavena trat do Rakuska.
Vlaky do Madarska prestali jazdit od decembra 2005.
ak by mala byť nadväznosť na poobedné vlaky a ráno tie ktoré prichádzajú smerom z Gyoru, tak by boli ideálne keby autobus odchádzal od stanice o 00-tej minúte v hodine.
klídek... to ma teší, aspoň dačo dobré od teba počujem. Ako si teda predstavuješ L133? Jedna vec čo nechápem, že prečo je tam ráno aj poobede rovnaký interval, keď poobede je ten balík ľudí z mesta rozložený na dlhší čas a navyše tí čo cestujú poobede do práce/školy z DD ich už nie je taký balík, aby to jazdilo každých 6min.
L135 má aký význam prosím ťa? Aby vozila rozmaznaných Karlovešťanov po trase, kde okrem úseku Beniakova - Jána Stanislava a Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská nemajú zvyšné žiadne opodstatnenie, tak to je iná káva! Na Púpavovej, Čavojského, Pod rovnicami, Líščie údolie, Jurigovo nám., Adámiho a Tománkova a úplne zbytočný úsek Veternicova a Hlaváčikova - tak tieto úseky na tejto linke sú úplná fraška. Prosím pekne, oslov Braňa Záhraníka nech Vám tie linky platí z tých provízií od J&T čo dostal za prihodené tendre pre SOR ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA