Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #161471:
Pianko psychos, prezivas to ? Ale v jednom mas pravdu - dost ludi by privitalo zrusenie/zmenenie premavky L33 pri zachovani L133 celotyzdenne ?

Re #161477 Ruslan: Suhlasim, mali by ju zrusit

Re #161483 matt11: ?

Re #161484 Trolleybus: a asi si zabudol, ze od septembra som sa v zapche zasekol iba 2 krat, pricom som meskal iba raz 🙂 A to jazdim vacsinou spojmi 6:34 - 6:46; 7:04 - 7:34 ci 7:58 - 8:16 🙂

Re #161488 AAA: ja a logika? Vsak ja som podla dunca "pohlavny ud" ?
Reakcia na: matt11 #161483:
A hovorí ti niečo ekonomika? Čím bude 33 jazdiť nečastejšie, tým bude náklad na každý km, ktorý tá linka spraví vyšší.
Reakcia na: MatejBA #161467:
Skôr skráťme 32 na Molecovu a nechajme 33 ty logik. ? ? ? ?
Reakcia na: matt11 #161485:
BTW. tá trolejbusová trať na DD nemá význam, lebo tam jazdí viac autobusov ako trolejbusov a to aj vďaka fanúšikom L133.
Reakcia na: matt11 #161485:
Pretože radšej budú cestovať dlhšie, ale bez prestupu ako kratšie ale s prestupom.
Reakcia na: Trolleybus #161484:
preco potom nimi vsetci cestuju a radsej nenastupia do 33 a pockaju si na 133?
ale suhlasim s tym ze by sa mohlo nieco spravit s DD , niektore linky by sa dali zrusit, chodi tam nehorazne vela autobusov v porovnani s inymi castami, vsetci vieme vdaka komu...
Reakcia na: matt11 #161483:
Asi si zabudol, že autobsuy stoja v zápeche a ráno teda na Karloveskej a nábreží býva, zatiaľ čo električky idú plynulo ďalej.
ani sa necudujem tym, co su z DD ze im 133 tak vyhovuje a nechcu za ziadnu cenu pocut o jej ruseni , jednoducho ked si zoberiete len cestu k novemu mostu, v pohode sa da usetrit aj okolo 5 minut, nemusia prestupovat + 133 je rychlejsia ako elektricka, skorej by som uvazoval zhorsit trochu interval na L33, keby byvam na DD ani mne a myslim si, ze nikomu by sa nechcelo prestupovat na elektricky ked mozu ist rychlejsie a priamo, viem ze elektricka by mala fungovat ako nosny system ale naozaj tak nefunguje, kedze je pomalsia ako autobusy a stoji pomaly vsade kde sa len da, zastavky tak na husto
a konecne nejake dobre spravy zastavky na znamenie a rusenie 156 a podobne, este by mohli aj par elektrickovych zastavok zrusit, zacat by mali vazovovou a nepostavit tu novu pred trnavskym mytom
Reakcia na: 810zssk #161480:
Ved viem ako si to myslel, len som narazal na to ze takcitak to bude vzduchoprazdno spojene aspon do 1 linky a usetri sa ovela viac .?
Na 82ke boli 2 vozy 4 soferi ,
na 180 bol1 voz 1 sofer ,
na 89 vyzera ze bude 1 voz 1 sofer
+ asi sa usetri daco aj na vikendovej 51 a zrusenej 156

Inak 3502 je evidovany o5 medzi schopnymi nevyradenymi vozidlami ?
Reakcia na: Petto #161475:
minibusy treba primárne na L35,44,135 a 147, t.j. tam kde by sa ani SOR B(N) 9.5 nenatrepal v niektorých úseko trasy. Na L151 už som videl aj SORku 9.5, takže tam sa nič nedeje ak nie je minibus.
Reakcia na: Petto #161475:
Ale vsak ja netvrdim opak. Len hovorim, ze aj tak je to zlepsenie, lebo sa usetri voz a vodic.
Reakcia na: Technopol #161478:
Naco? Zbytocna zachadzka.
Keď už je tu zmena 801, nebolo by dobré ju potiahnuť cez Nivy ? Rajka - most Apollo - Nivy - Nové SND a rovnako späť
Reakcia na: TomJ #161476:
Najrozumnejšie by bolo, keby L36 zrušili úplne. Zachádzka na Polianky sa dá riešiť aj inak.
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)
Reakcia na: Petto #161475:
Pochybujem, že to bude minibus, lebo tie nedokážeme vypravovať ani tam, kde ich teraz treba, na 36 sú bežne aj oba vozy Vrakosy. Rozumnejšie by bolo, keby urobili 36 opäť oficiálne "normálnu", jazdili by tam tie 2 SORky, čo by sa ušetrili po zlúčení 82 a 180 a zrušení 156 a 89 by bola oficiálne minibusová, kde by jazdili v prípade nedostatku minibusov tiež SORky. Alternatívnou minibusovou linkou k 89 by ešte mohla byť 54.
Reakcia na: 810zssk #161474:
ono aj 89ka bude vozit vzduch , snad to budu robit Krasnany s max. 1 SORom BN9,5 alebo lepsi pripad mikrobus z 1.DP
Reakcia na: david1 #161472:
Ale 89 tiez usetri voz(y) 😉
Reakcia na: david1 #161472:
K Sadu pred začiatkom predstavenia a zo Sadu po jeho skončení.
K skratenej L51 cez vikend.Urcite je to rozumne riesenie a hlavne jeden bus bude stacit na vypravu. Trochu budu hromzit ludia iba v sobotu dopoludnia ,ked je otvorena trznica.

L89 bude aj po novom vozit vzduch. Bude to vlastne iba presmerovana L180. K sadu by stacili urcene spoje po skonceni predstaveni ako to tu uz odznelo.
Reakcia na: MatejBA #161467:
ty si teda trkvas! Nevieš mi povedať na aké H by bol dobrý 6min interval na L32 a kde by si vykúzlil tie vozidlá a výkony navyše na takú frekvenciu spojov aby boli L32 a 133 v preklade a zároveň ponúkali rovnakú kapacitu ako 32+33+133? Uznávam, že skrátenie intervalu bol na L32 dobrý a opodstatnený ťah, dokonca by som cez víkend dal tiež 20min interval, veď to nie je nejaká linka na periférií ako L56 či 65 aby premávala každých 30min, hoci cez víkend nebehá tak veľa ľudí na Kramáre s tou linkou, opodstatnenie by to malo. 12min interval v špičke na L32 postačuje. Ako aj "Trolleybus" povedal trefne, tak problém je hlavne v tom, že všetci sa narvú do L32 a 133 a L33 nechajú tak prázdnu ísť. V takomto bordeli nemalo vôbec význam budovať trať na DD a oveľa perspektívnejšia by bol trolejbusová trať od ASMN do Eurovey a po moste Apollo do Ovsišťa, kde by to aj dakto ocenil, že tam premáva L210 a mohla by sa L78 skrátiť po ASMN. Mohli sa ušetri peniaze, nakúpiť pár 15m autobusov pre priamu linku DD - Eurovea a na L33 mohli aj naďalej premávať plesnivé Karosy a TAMBUSy a nikomu by to nevadilo zjavne keď sa tu tak piští furt po L133. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.