No viem, ze 24Tr bola bez ludi, preto predpokladam, ze aj toto, ale pre istotu som sa spytal Nepoznam nikoho kto jazdi na tbusoch, ale tak pockam kym to bude jazdit v BB
to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?
Má to testovat Hrobustov, ani PO 24 Tr sa netestovala s ludmi,ale ak poznas nejakych vodicov ( maju to testovat viaceri 25 Tr- aci ) urcite sa da vopchat na testy - ak nebudu mat zrovna niekoho z vedenia dnu . Mne sa to mozno podari
už ma rozhodilo keď som videl ten hrbatý t-bus ? a viezť by som sa tým neviezol nikdy a dúfam, že ani nebudem musieť ? stačí mi, že vidím tie naše mizerné rozpadajúce sa NB 18 s fušerským interiérom. Na západe by taký autobus vykopali už na hraniciach naspäť ?
Neviem teda, aký zázrakom sa im podarilo stratiť tie cm. O 0,5m užšia Karosa ponúka rovnako širokú uličku a širšie sedadlá než SOR. Už za tých viac než 15 rokov mohli trochu dačo okukať od konkurencie, avšak asi majú ťažko v paži, lebo si sú až príliš istí svojou pozíciou na SR a ČR trhu ?
Ak si myslel sirku 2550 mm, tak pri porovnani Solaris a SOR mam pochybnosti ci ide naozaj o 2.55 m.
To, že je na 93 Capacity, to je normalka, keci o tom ze sa nezmesti na HS beriem s rezervou . Aj Solaris na L32 ma co robit aby sa tam dakedy otocil.
sturovu mimourovnovo by bolo super, ono by to bolo o to lepsie, keby sa to v priestore terajsieho "obratiska" busov zaryla elektricka pod zem smerom k tescu, kde by bola presupny uzol aj s podzemnymi garazmi a na povrh by sla na namesti SNM smerom k tunelu a na americkom namesti smerom do ruzinova .. okey moc velke sci-fi ...
a sturova by stacila, keby sa ciastovne cesta zapustila pod zem ..
obratisko na parkovisku DPB by bola hlupost, jedine ze by sa to ozaj potiahlo cez zonu culenova a dajme tomu cez mlynske nivy ..
kazdopadne ak urobia realny dopravny generel bez hluposti typu metro, ale zakomponuju tam TEN-T a elektrickove radialy a postupne odstranovanie koliznych bodov IAD a elektricky, tak klobuk dolu..
ta elektricka by sla na estakade ponad kruhac, boli by zrusene prechody na kruhaci a bol by len nadchod .. tak som to myslel ..
to obratisko bude stat minimalne 100-150 mio starych korun, s tym ze dalsie vyvolane investicie ked sa to bude dokoncovat dalsich aspon 100 mio korun ..
ber to tak, ze to obratisko stoji presne v mieste kde ma ist porkacovanie rusovskej cesty, cize to len zbytocne komplikuje celu vystavbu .. a najma predlzuje
a keby to boo aj "len" 100 mio co bude minimalne 250 mio... prepocitaj si to kolko busov a dalsich veci sa za to da kupit...
dalej zastavka jantarova je hlupost, lebo je len na skok od bosakovej a lepsie polozena haje sever pojde do haja ..
dalej co sa IAD tyka, tak by som ozaj uvital keby sa dalo odbocit na most od nabrezia smerom do petrzalky a zo sturovej rovno, a z mosta zase odbocit na landererovu .. k eurovei .. ale nepovolit odbocenie od dostojevkseho na most, ani z mostu na nabrezie .. aby sa optimalizovali toky .. a zaroven urobit zjazd aj k "betonarke".. tym bola bezkolizna trasa od rusovskej cesty az po safko.. co by bolo docela dobre .. aj pre IAD aj pre eleinu, a IAD by nevadilo, ze by nemohli vsade odbacat
zastavka viedenska by mala potencial typu U1 donauinsel, ze by ludi priviedla priamo k nabreziu a lidu ..
zastavka sturova by mohla byt "viedenskeho" typu, t.j. vyvysena ..
Ja som zachytil info o zdvojkolajneni Vajanskeho. Elektricka by sa mohla dostat aj dalej ako je Pribinova, mimimalne na Mlynske nivy. Bude sa robit novy dopravny generel, takze je tu ista sanca, ze tato trat neostane iba fantazijnou ciarou na mape.
tak je to dočasné... neviem si predstaviť iné riešenie... Možno tam pustia aj MHD, ale vravím, že idú robiť kruháč, tak neviem. Keď robili v Senci kruháč, tak obchádzka bola pre všetkých aj pre SAD
skôr než som začal soptiť, tak som si pozrel pre istotu šírku Mercedesu, Tedomu aj SORu a teda schválne či mi dakto vysvetlí, že čo SORu zabralo toľko miesta, že chodba aj sedadlá sú užšie? Kam sa to stratilo?! A jak je možné, že Tedom dokázal fakt dať širšie sedadlá (už len na pohľad to vidno a slepý by to nahmatal) a ešte aj chodbička je cca ako v SORe (s tým, že v Tedome sa neprizabiješ o výstupky). Momentálne kašlem na to či má SOR poťahy červené,zelené alebo aký je materiál poťahu, či má termosklá alebo chromované tyče, ide o to, že ako je možné, že pri rovnakej šírke takto zvrzal rozmiestnenie interiéru. Navyše notoricky známe sklopné sedadlá (tá päťka vpredu) sú použiteľné maximálne 4, na to jedno v rohu sa človek nezmestí pokiaľ je to prvé sedadlo pozdĺžnej trojky obsadené, si si dúfam tiež všimol toto. Mám taký pocit, že DPB fakt jak keby nevedel ani čo kupuje, resp. rozhodovali o tom ľudia čo nemajú ani šajnu o autobusoch. MBCC vraj žerie jak sviňa a kecy o tom, že nemôže byť na L93 cez pracovný deň lebo by sa tam neotočil neberiem tiež vážne. Idem si tak po vonku a zrazu počas špičky na L93 a počas sedla zas MBCC, takže tie kecy čo mi na dispečerskom fóre sú asi na úrovni Nového Času, alebo si robia zo mňa prdel ?
Akurat ti to strasne navysi potrebu poctu vodicov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?