Reakcia na: luky133 #161147:
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.Po spustení BID bude aj tam infolinka, však
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).
Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.
PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
heuliez
Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.
S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.
Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.