Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #161147:
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.

Po spustení BID bude aj tam infolinka, však ❓
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).

Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.

PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
Reakcia na: heuliez #161164:
a zase sa nam vyskyta uz otrepana otazka: preco to v Bratislave nejde?
Reakcia na: Mischo1 #161160:

Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.

S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.

Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.
Reakcia na: Vladimír #161153:
Prečo máš na Du.nč.a. také nesplniteľné požiadavky ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #161152:
Už zase drístaš momotiny o veciach, o ktorých nemáš ani šajnu?
Reakcia na: Vladimír #161153:
To mas pravdu, ale Bystrica dostala dotaciu. Ale samozrejme ako si povedal: Preco to v BA nejde? To vieme vsetci...
Reakcia na: heuliez #161155:
A co potom jazdí v Bratislave, ved mi tu nemáme ani jednu nízkopodlažnú električku, a blížoa sa MS v hokeji, no Bratislava zostane zahambená...
Reakcia na: ufo #161151:
To mozme aj my a tusim na nosny dopravny system mozme vyuzit aj eurofondy, ale na nakup vozidiel nie. Tam sa nieco aj take spominalo.
Reakcia na: no.ev.di. #161157:
malo by sa riesit aj nieco ine ako obmena autobusov, ano chapem su tiez potrebne, ale tie historicke kusky co nam jazdia v Bratislave to bude vizizka zase, ked tu budu MS v hokeji.
Reakcia na: Vladimír #161153:
je rozdiel kupovať 10-20 trolejbusov a rozdiel mať na krku vyraďovanie CNG klbákov, potreba tendra na električky a trolejbusy! To je markantný rozdiel teda!
Reakcia na: TEDOM-1103 #161148:

Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.
Reakcia na: Marek1978 #161150:
Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
Reakcia na: no.ev.di. #161152:
Až na to, že Prešov si ani jeden trolejbus nekúpil za europrachy. Ani jeden! Takže komplexy nabok a ešte raz otázka: Prečo to v Bratislave nejde?
Reakcia na: Marek1978 #161150:
to je "zázrak" celého toho zasraného systému, že oserú nás o peniaze čo dáme do štátnej kasy a ešte aj EÚ na nás serie a tie "zaostalé" regióny zas tie peniaze nevedia využiť, resp. rozkradnú sa a na vine je... veď vieme kto... ?
Reakcia na: Marek1978 #161150:
Inak zaujímavé, že taká Praha čerpá nemalé prostriedky z ERDF na obnovu električkových tratí (napr. posledne Řepy).
Reakcia na: Palo1987 #161149:
Ostatne mesta maju tu vyhodu, ze mozu vyuzit eurofondy na nakup vozidiel, ale Bratislava nemoze, resp. ich nedostane.
Nasiel som zaujimavy blog na sme: http://petioky.blog.sme.sk/c/256605/Preco-to-v-Bratislave-nejde.html

Je na tom veru nieco pravdy u nas je sice vacsia obmena autobusov ale na ostatne sa pozabudlo.
Neviete inak niečo o tom ukončení premávky na TREŽ ❓ ?
Reakcia na: Peon #161135:
Pred dvoma týždňami som na ňu volal ohľadom presmerovania liniek 28 a 29 a volal som okolo 18:00 a zodvihla mi to pani a poradila mi. I keď nie úplne celá rada bola pravdivá, ale hlavne, že tam kde som potreboval nastúpiť to vtedy stálo. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement