aj nová nočák-mapka, aj kopec iných farebných plagátikov, mapiek a samolepiek, polovica zbytočných, sú ich plné zastávky
... proste cicanie peňazí z dpb pánom BZ neskončilo - keď neprší, aspoň kvapká ?
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.
Po spustení BID bude aj tam infolinka, však
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).
Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.
PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.
S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.
Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.
malo by sa riesit aj nieco ine ako obmena autobusov, ano chapem su tiez potrebne, ale tie historicke kusky co nam jazdia v Bratislave to bude vizizka zase, ked tu budu MS v hokeji.
je rozdiel kupovať 10-20 trolejbusov a rozdiel mať na krku vyraďovanie CNG klbákov, potreba tendra na električky a trolejbusy! To je markantný rozdiel teda!
Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.
Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
to je "zázrak" celého toho zasraného systému, že oserú nás o peniaze čo dáme do štátnej kasy a ešte aj EÚ na nás serie a tie "zaostalé" regióny zas tie peniaze nevedia využiť, resp. rozkradnú sa a na vine je... veď vieme kto... ?
Neviete inak niečo o tom ukončení premávky na TREŽ ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978