Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
MHD Senec

Sú aktuálne tieto informácie? http://www.senec.sk/index.php?doc_id=1383 To naozaj premáva bezplatne?

Minule som ten cestný vláčik 2-krát videl ísť prázdny (lokomotíva + 2 fóliou kryté vagóniky). Nepoznám prakticky tú cik-cak trasu tak sa pýtam: Minibus by to neprešiel?

Podľa mňa vzorom pre ostatné menšie mestá je Skalica. Iveco Daily premávajúci v pravidelnom intervale za priateľnú cenu (60-minútový prestupný lístok) po okružnej trase - v prípade Skalice.
Dnes som si všimol na zastávke "Alexyho" asi novú mapku nočných liniek, lebo vyzerá inak než tá predošlá a nemá už logo imhd. Dátum vydania ani platnosti som tam nenašiel.

Miniatúrnym písmom je tam napísané "Informácie o MHD nájdete na telefónnom čísle 02/5950 5950 (8:00 - 16:00 h)". Mám tomu rozumieť tak, že došlo k obmedzeniu prevádzky infolinky? Lebo mininálne pred rokom platilo toto: #143649

Na iných informačných letákoch DPB som nevidel uvedený čas prevádzky infolinky. A neverím, že tá mapka obsahuje niekoľko rokov staré informácie, keď platilo #83654 .
Reakcia na: Tanner #161131:
Pardon za opravu, C10,5
Reakcia na: Papyr #161132:
Lepšie ako kúpiť kĺbové a zakonzervovať 30 minútové a hodinové intervaly na ďaľších 10 rokov dopredu. To už potom stojí za uváženie zmysel celej MHD v BB a zmysel trolejbusov nehovoriac.
Reakcia na: ufo #161130:
Za predpokladu, ze tie kratsie intervaly budu, zatial som si nevsimol, ze by ich niekto aj slubil.
V sobotu 12.2.2011 okolo 14-tej hodiny videná zrejme SOR C12 DPB (s polepom BRATISLAVA) smerujúca do centra Trnavy, vie niekto kam išla?
Reakcia na: Petto #161129:
Kratšie intervaly a vozidlo s menšou kapacitou je lepšie riešenie ako kĺbový tbus a polhodinové intervaly.
Reakcia na: no.ev.di. #161127:
Po celej dlzke nie. Iba na "soferovej" strane + medzi 3. a 4 .dvermi je dvojrad sedadiel . "Najviac" sa mi paci vsak zlta plocha v interieri medzi kolesami 2. naprav - no podla vypoctov SOR bude tbus SOR aj tak pre "250" ludi. Okrem toho ked si vsimnes je tam pridany aj jeden rad sedadiel na strane sofera za "4Kou" vpredu - cim sa zmensi priestor pre vozickarov/kociky. Jeden dalsi rad je namiesto motorovej veže + vzadu je 5ka sedadiel.
Suma sumarum mohli radsej objednat klbove 31Tr lebo tieto 30 Tr nepojmu tolko ludi ani ako 14 Tr.
Na zastávke Holíčska-výstupište pri linke 99 (ev.č. neviem) práve prítomá PZ-nehodovka, dispečing, záchranná služba. Ak viete niekto viac, posuňte info.
http://www.bystricoviny.sk/uncategorized/montaz-novych-trolejbusov-pre-bystricku-mhd-pokracuje

vidím dobre, že po celej dĺžke sú sedadlá usporiadané na každej strane po dvoch? Boh (a to som ateista jak hrom) nás ochraňuj prosím pred trolejbusmi SOR - chcem tak veľa od neho?! ?
Nevie niekto z Vás či si už niekto vyžiadal SOR NB 12 s tromi dverami resp. klbák so 4 dverami?
Reakcia na: TeBeCe #161123:
to sa inším slovom ako SVINE nedá komentovať. Terašia vláda hlava nehlava odvoláva ľudí z opozície z rôznych funkcií a Smer to kritizuje ale jeho ľudia nerobia o nič inšie ťahy. Jedni svine jak druhé ?
Reakcia na: luky133 #161116:
Matematika je jednoduchá:
(x * 0,9) * 1,2 = x * 1,08 - čiže zdraženie o 8%.
Nemal byt nahodou tunel uzavrety az od 9:30? Elektricky vsak boli odklanane uz pred deviatou...
Reakcia na: ufo #160983:


Pohodlnejšie, krajšie, rýchlejšie (57min), menej vyťažené, (pre mňa subjektívne lepší prístup na ZŠT PE), s tým spojené - krajšia kultúrnejšia stanica ? no a keby mi nechladla ranná káva, prídem aj na ďalšie plusy. Ahaa lacnejšie taxíky ako tie čo pýtajú nenormálne prachy z hlavnej (teda ja Taxi využívam len svoje 2 odskúšané a lacné firmy)
Reakcia na: 810zssk #161106:
na tej veľkej kovovej rúre ten výstupok slúži iba na niveláciu - t.j. na vytýčenie výškových bodov trate. Keďže je tam dnes nasáčkovaný Kaufland, tak by museli viesť nivelačný ťah cez parkovisko a dostať sa ním k trati, tam si nejak stabilizovať dočasne nejaký záchytný bod a vytvoriť výškové bodové pole a najlepšie hneď aj tie body zamerať polohopisne (t.j. v súradniciach y/x). Potom už zvolia nejakú metódu merania v závislosti od požiadaviek na presnosť, či chcú rovnú trať s pozvoľnými oblúkmi alebo ako na Záhradníckej kde dakto zadrel, že vytyčovali trať podľa stromov ?
Reakcia na: Hug0 #161107:
je kríza, takže to bude Sor NB 19.5 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.