Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #161024:
Hej, hodime teba do SORky a zbavime sa 2 much jednou ranou ?
Reakcia na: Viliam22 #161023:
Trolejbus SOR a kĺbový TEDOM, myslel som si, že toho sa nedožijem.

Ale TEDOM vyzerá mimoriadne vydarene... Chromované mädlá sú tiež mňam.
Reakcia na: Viliam22 #161023:
Velmi pekny je ten TEDOM v interieri - aspon z mojho pohladu .
Nema nejako velmi pri sebe 1. a 2. napravu resp 2. napravu daleko od klbu ?
Reakcia na: AAA #161017:
a zároveň aj maximálne. Je to jeden ranný spoj na kt. treba v parndorfe prestúpiť.
Reakcia na: Viliam22 #161023:
jak ten Tedom vidím, tak by som podľahol pokušeniu vysloviť, že nech to BA kúpi, ale radšej nech sa to testuje nejaký čas a potom keď to niekto kúpi a (ne)popáli sa na tom, tak by sme to mohli prípadne v tendri odklepnúť, že sa to dodá.
Reakcia na: Viliam22 #161023:
je povolené hádzať predmety?
Reakcia na: AAA #161017:
V CP trate 101 nie je Kledering vôbec uvedený. http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/101.pdf
Spoj z Petržalky som tam nenašiel ani cez www.idos.cz
Reakcia na: MiroBA #160980:
za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Reakcia na: Majo #161018:
Všetky 6stovkové rýchliky sú klimatizované, okrem posilových vozňov.
Reakcia na: Majo #161018:
a to ich v relácii HLST a Pe ťahala laminátka? ?
Reakcia na: Solider #161001:
Všetky rýchliky v relácii BA - KE nie sú klimatizované. IC vlaky do Viedne premávali vždy cez Nové Mesto, akurát tam nezastavovali.
Reakcia na: Peon #160997:
V Klederingu stojí mnimálne jeden ranný vlak.
Reakcia na: 810zssk #161015:
JJ, mal by si mať pravdu, podľa wikipedie to ide do depa Erdberg.
Reakcia na: ufo #161014:
Keby tam nebol tak nehovorim, ze tam je.
Reakcia na: 810zssk #161013:
A ty si odmysli ten tunel pri stadione, ktorý tam nie je. ?
Reakcia na: drink #161012:
Dam ti tip: Odmysli si to OBB. Predstav si ze to tam nie je 🙂
Reakcia na: AAA #160975:
Ja viem, že medzi IC a OBB IC nie je v väčšinou žiaden rozdiel. Ani názov OBB IC sa mi nepáči 😞
Reakcia na: Majo #161009:
Aha.. no podla mna to nebude ani vytazna, ani odstavna kedze ide do tunela...
Reakcia na: 810zssk #161006:
Tak asi to nerobia len kvôli prestupu z vlakov, ale aj kvôli ľuďom, čo tam bývajú/budú bývať.

Tu je mapa - súčasná Hausfeldstrasse sa má premenovať na Aspern...
http://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/metro/m/large2012.html

A má to byť dokončené v r.2013.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement