Zaujímavá diskusia o čiernych pasažieroch a pokutách. Ja len dávam ešte jeden dobrý návrh, ktorý funguje napr. vo Švajčiarsku:
Výška pokuty sa stupňuje od počtu prichytení revízorom. Je to jeden z dobrých nápadov ako čiastočne eliminovať notorických čiernych pasažierov, ktorí špekulujú o výhodnosti pokuty vs. električenky.
Ďalší fakt: revízori by mali chodiť vo všetkých lokalitách, linkách a časoch, napr. ja cestujem pravidelne 28 a len raz v živote som tam stretol revízora, čiže pre mňa štatisticky by bolo výhodnejšie zaplatiť tú pokutu (bola by iba jadna za 3 roky) ako 3 ročné električenky. A takéto špekulácie je potrebné odstrániť.
Výška pokuty sa stupňuje od počtu prichytení revízorom. Je to jeden z dobrých nápadov ako čiastočne eliminovať notorických čiernych pasažierov, ktorí špekulujú o výhodnosti pokuty vs. električenky.
Ďalší fakt: revízori by mali chodiť vo všetkých lokalitách, linkách a časoch, napr. ja cestujem pravidelne 28 a len raz v živote som tam stretol revízora, čiže pre mňa štatisticky by bolo výhodnejšie zaplatiť tú pokutu (bola by iba jadna za 3 roky) ako 3 ročné električenky. A takéto špekulácie je potrebné odstrániť.
diego