Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: c 744 #160438:
Nemáš pravdu, napriek tomu, že to tvrdíš "s istotou".
Už pár rokov nie sú pravidlá vo vyhláške, ale v zákone, a povinnosť vodiča dať prednosť chodcom je daná v § 4 ods. 1 písm. f): "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcovi, ktorý vstúpil na vozovku a prechádza cez priechod pre chodcov, pritom ho nesmie ohroziť,"
Vodič električky z tejto povinnosti nie je vyňatý. Je vyňatý len z povinnosti zastaviť vozidlo pri súbežnej jazde (§ 4 ods. 4).

Samozrejme, že takto postavený zákon nie je dobrý. Občianska iniciatíva Lepšia doprava a Združenie dopravných podnikov už podali návrh na novelu zákona - jeden z argumentov je aj Tebou spomínaná dlhšia brzdná dráha. V iných civilizovaných krajinách chodec pred električkou prednosť nemá (Česko, Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko).
Reakcia na: kecho #160467:
Nie nebol. Mal ist 8 minut po nom a prisiel 2min po nom a ten isiel nacas.
Reakcia na: 810zssk #160462:
nemeskal isiel 2 min za odchodom pred nim iduceho poradia.
Reakcia na: dopravce #160499:
3, 7, 8, 13, 14
Dobrý den,
mohu poprosit, kdyby jste mi tu napsali,na kterých linkách bych zastihl v Bratislavě kloubové K2S?
Děkuji
Reakcia na: dopravak123 #160452:
To je tvoja jedina odpoved?Tak fajn. ?
Reakcia na: 810zssk #160493:
matne si pamätám, že nakoniec z toho vzišlo, že za tým bola tzv. garážová firma, ktorá chcela iba zhrábnúť peniaze a prd by tu bolo nakoniec aj tak.

Nuž či Solaris alebo Van Hool, tých dĺžok je to lepšie než SOR. Potreboval by som vidieť nejaký technický nákres obidvoch vozidiel jak od SOR, tak od Van Hool. ? Čo sa týka SOR, tak by museli inak uložiť ten motor ako je doteraz uložený v tých BN radách.
Reakcia na: intony #160485:
Nevymyslel som si ju, bezne sa tu pouziva. Mohol som napisat SAD zastavka, ale nenapadlo ma to.
Reakcia na: no.ev.di. #160484:
Odkial mas, ze NEDOKAZE? Keby chcel tak dokaze.
Reakcia na: no.ev.di. #160478:
Pri Tower 115 sa bude dalej stavat (druha faze Eurovei a tiez nejake projekty od Penty, alebo JeTiho, nie som si isty).

CEPIT je asi dead, ked pogooglis tak najdes nieco na temu, ze to bol vlastne podvod..
Reakcia na: no.ev.di. #160490:
tak kurenie to je taky argument 3mesacny , ved sa kuri len v zime a aj to nie vsetci soferi vzdy kuria.
Reakcia na: MatejBA #160489:
no tak keďže vyvýšená časť je vyššie oveľa viac ako je bežné u low-entry autobusov, tak ten hrb tam musí byť lebo by v NP časti bol vysoký prázdny priestor, ale kto si jak blbo zkonštruuje autobus, tak ho má. Je zaujímavé, že blbosti čo SOR vyrába sa dajú obhájiť, dokonca sa dá obhájiť aj ich odfláknutá robota na Pražských a Bratislavských SORkách. Zaujímalo by ma ale, že čo bolo pravou príčinou tohoto neúspechu SORu, keďže sa neustále dakto oháňa, že ich pár kusov jazdí v poriadku, ale najväčšie balíky SORiek chcípajú a to je podstatné, že to môže byť memento pre väčšie DP aby sa autobusom SOR vyhýbal ak ich bude chcieť vo väčšom množstve. Pochybujem, že by SOR použil iný materiál ako doteraz, podľa mňa chcel mať SOR rýchlo vyrobené a predané, jak busy pre Prahu, tak pre Bratislavu, tak do robili rýchlo a výsledok je vidno.
Reakcia na: Petto #160486:
však jasné, že tam je ten hrb keď idioti dajú zadnú časť vyššie o pol metra a keby bola strecha v autobuse v úrovni strechy nad vyvýšenou časťou, tak by to vyzeralo ozaj blbo, ale jak si ten autobus spravili, tak ho majú! Čo sa týka kúrenia, tak fakt sa nedivím, že to stojí veľa lebo sa kúri jak u debilov a nie na rozumnú teplotu. Vonku mraznička a vnútri sauna. Ešte by som chcel vedieť, že koľko napr. výjde EUR kúrenie v takom 10.5 LE Solarise a koľko v 10.5 LE SORke, že či to je fakt taká šialená úspora, pre ktorú by sme mali kupovať tie ohavy na tých minikolečkách.
Reakcia na: Petto #160486:
ale vsak to je logicke - menej vzduchu > mensia potreba vykurit > menej spotrebovaneho paliva/energie na vyhrev.

To ze sa duncovi nepaci ten hrb je jeho subjektivne vnimanie. Podla mna kebyze sa s tym SOR pohra viac mohlo by to aj vypadat pekne.
Chcem sa spýtať - Bratislavské T3 bez IGE majú zvlášť tlačítko signalizácia zatvárania dverí a zatváranie dverí?
Reakcia na: intony #160485:
práveže skratky PAL, DAL MAl sú zaužívané ?
Reakcia na: no.ev.di. #160484:
nie že nevie vyrobit LE vozidlo bez hrbu do 12m , on to argumentuje tym ze vdaka hrbu je tam dosiahnuta uspora nakladov v podobe materialu a autobus nevozi zbytocne vzduch
Reakcia na: 810zssk #160474:
Nie je zrozumitelnejsie povedat "SAD zastavkach", miesto vymyslania akychsi vlastnych skratiek typu PAL, DAL, RVL a pod?
Reakcia na: MatejBA #160483:
ibaže SOR nevie vyrobiť LE vozidlo kratšie ako 12m bez hrbu! Van Hool, Solaris aj Mercedes to dokážu. Okrem toho, Van Hool na ktorý som dal link aj vyzerá tak, že ide s dobou, zatiaľ čo SOR vyzerá podobne ako 21/22Tr, a na západe ako som neraz písal by uchvátil pred 15 rokmi. Hanba nám, že sa zmôžeme iba na také low-cost šmejdy. Mimochodom, dovoľujem si tvrdiť, že problém nie je v tom, žeby neboli peniaze (ako by sme potom mohli nastaviť tender pre Mercedes s Capacity), keď kupujeme predražené autobusy. Problém je v skorumpovanosti a klientelizme! Keby sa dbalo zodpovedne na referencie z minulosti o prevádzke autobusov daných typov a predané množstvo, tak by SOR nevyhral, čo myslím, tiež netreba 2x prízvukovať. Iná vec sú dopravcovia, ktorí fakt majú hlboko do vačku. Myslím, že keď sa našli vždy peniaze na to čo si zmyslel Záhradník a Ďurkovský, tak sa mohli nájsť aj peniaze na slušné autobusy pre ľudí. Solaris nebol v tej súťaži o moc drahší mimochodom... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.