ram alebo klp mali slomene/pokasene len njektore ( viem o 4225 a 2850 ) no prevetifne boly stjahnute vsetki s premafky na istu dobu no uš su fšetky vonku
Dávnejšie sa tu objavila správa z vestníku kde sa písalo o tendri na nákup tuším 43 kusov 12m busov, ktorý vyhral opäť raz SOR s NB12-tkami, nevie niekto čo to malo byť, či je to ešte reálne.
pozri, ak SOR vyhrá bez akejkoľvek dopomoci skrz nadštandardné vzťahy tak niesom proti ale ak to ide tak, že najprv DPB odflákne tender na 240 klbákov, tvári sa, že akože im to vadí pričom veľmi dobre vedeli čo robia a potom prihrajú 100ks tender SORu, tak toto mi vadí. Ak by SOR vyhral čiste hoc aj 240ks zakázku, nebol by som proti. Je inak zaujímavé, že jak je možné, že keď sa prešetrila súťaž na Rajka-busy, tak SOR došiel o zakázku a v repríze ju dostal Irisbus a zrazu aj invalid-busy dostal Irisbus. Jedno šťastie podľa mňa pre SOR, že stihli ten tender ešte za Ďurkovského. Ešte mi začni tlačiť kaleráby do hlavy, že za Ďurkovského tu niečo bolo čisté, však po odchode Záhradníka len na koľko pochybení sa došlo v rôznych tendroch, tak myslíš, že tendre na klbáky či už ten 100 alebo 40ks boli čisté?
Trocha ťa opravím. Na Slovensku sú 4 12-metrové Solarisy. Jeden v Prešove, ako spomínaš, ďalšie tri v Košiciach. V Košiciach je celkovo 41 SU 12/15/18 (3/35/3).
za to tebe v tej lebeni nedá pokoja a furt sa tej lacnej plechovice musíš zastávať hoc je jasne vidno, že SOR nemá šancu inde ako na tuzemskom trhu uspieť a aj to s pomocou protekcie a skorumpovanosti. A za ďalšie, keby si ty robil autobusovú dopravu, tak silno, veľmi silno pochybujem, žeby si kupoval niečo od SOR. Silácke reči spoza monitora, na to by ťa bolo, ale keby si mal kupovať SOR, radšej by si preplával Dunaj proti prúdu tak nemaj kecy... ?
Nebudem sa pretekať o to, u koho najazdia viac, ale domnievam sa, že tie čísla sú v zásade porovnateľné. Samozrejme hodnotím denný výkon, keďže globálny výkon v NR ovplyvňuje to, že v SN sa klbáky v zásade nevypravujú a taktiež nie sú nočáky.
Ak však hovoríme o bežnom pracovnom dni, prvý "celodenný" klbák vyráža z vozovne o 4:26, posledný sa vracia o 23:28. Keď si zoberiem denné výkony celodenných klbákov a podelím ich počtom 12 vozov, ktoré tieto služby vykonávajú, tak mi vychádza, že "celodenný" nitriansky klbák ubehne denne v priemere 213 km a v službe je v priemere 15 hodín. Nemyslím si preto, že by sme sa tam s nimi maznali.
Samozrejme, toto je taký výpočet narýchlo a sú v ňom zanedbané také veci, že voz má občas údržbu na dielni, kedy pochopiteľne nejazdí a pod.
no radosť si mi nepokazil, 1 v PO a 3 v KE... ibaže ak uprednostníš kvantitu pred kvalitou tie prachy vyserieš aj tak za opravy a náhradné diely + ešte máš vrásky na čele pri riešení problémov. Nie je lepšie investovať jednorázovo do kvality než do kvantity jednorázovo a potom ešte priplácať? Potom majú tak či tak prázdnu kasu iba s tým rozdielom, že po cestách im mohli pri tom istom stave jazdiť kvalitnejšie a komfortnejšie autobusy.
Mohu se zeptat, z čeho usuzuješ, že jsou v prdeli? Ten článek na "24" je z 6. 8. 2010! Pokud je mi známo, trhlinky před 4. dveřmi byly v Soru opravené a od té doby s kloubáky NB18 větší problémy v Praze nejsou.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto