Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #159648:
Možno by stačilo naštudovať príslušný zákon o pravidlách cestnej premávky a vykonávaciu vyhlášku k nemu.
Reakcia na: 810zssk #159648:
Taký "semafór" slúži na riadenie premávky všetkých vozidiel idúcich vo vyhradenom páse pre MHD. Môže byť použitý úplne hocikde. (napr. aj PRED zastávkami Mliekarenská, Lachova, VŠ Manažmentu). Aj pri Zimáku funguje asi tak, že vozidlá v buspruhu majú voľno o pár sekúnd skôr ako ostatné autá. (Viem že je tam koordinácia s Bajkalskou ale napr. v nedeľu večer nie je, tak vtedy sa to dá využiť...)
Vsimol som si ze na krizovatke Trnavska cesta / Jegeho je na semafore (Trnavska cesta smer TrMy) umiestneny aj elektrickovy semafor (gule) - naco ma sluzit? Lebo vacsinou sa to (mimo elektriciek) pouziva na preferenciu vozidiel pri vychadzani zo zastavky, ale myslim, ze sa spominalo, ze zastavka zostane v sucasnej polohe..
Reakcia na: Peon #159643:
Neviem ako, ja som sa k nemu dostal úplnou náhodou. ?
Pre Juraja21: Ahoj Juraj, čo som dnes pozeral, stačilo by ten označník na zast. Gagarinova smer Čiližská posunúť kúsok dopredu, na úroveň prvého prístrešku.
Reakcia na: Ámos #159641:
čo vlastne bude ako náhrada za 810? Mám na mysli, že či niekedy bude aj niečo iné než donekonečna modernizované odrody radu 810
A na co ty motoráčky budou, když se zruší osobní doprava na regionálních tratí? Na Slovensku moc osobních vlaků nejezdí po zrušení tam bude jezdit skoro nic a na to snad není třeba mít tolik vlakových souprav. Nebo to bude jezdit na hlavních tratích?
Reakcia na: Valec #159614:
Časopis zamestnancov a priaznivcov DPB? Ako sa dá k takému dostať, ak je teda nielen pre zamestnancov DPB?

Pre zaujímavosť: Železničné ozveny (noviny pre zamestnancov Železničnej spoločnosti Slovensko) sú prezenčne voľne k dispozícii v Centre vedecko-technických informácií SR - t.j. knižnica pri zastávke "Patrónka".

A Železničný semafor (mesačník zamestnancov ŽSR) je dokonca na internete v PDF http://www.zsr.sk/slovensky/o-nas/zsemafor.html?page_id=146

PS: Neviete náhodou, má nejaký interný časopis aj Slovak Lines?
Reakcia na: Ámos #159641:
861 prídu, je to financované z eurofondov. Samozrejme, ŽOS Vrútky meškajú a už sa im za každý deň počítajú penále.
Reakcia na: no.ev.di. #159637:
ty ses vul, na jednej strane sa chces vozit kulturne a na druhej nechces modernizovane vozne.
Daj ine riesenie a zaplat ho.
pokial viem dalsie bagety (dalsi tender na bagety) sa uz robit nebudu a koniec 810 na nasich tratiach pride tento rok. Aspon nieco take som zachytil na nejakom zelezniciarskom webe.
otazne je ci neake 861 pridu. zatial je okolo toho dost ticho.
?
Neviete nahodou niekto, aky ma nazov ten font, co DPB pouziva na oznacenie svojich vozov? Teda myslim tie cislice evidencnych cisel... a ze ci sa to nenajde niekde aj na nete... ❓
Reakcia na: Martin Fundárek #159635:
Na Skalité jazdia klasiky so 4 vozíkmi alebo sólo 811 - dosť výrazný rozdiel. Jasné, že tie klasy je totálna predimenzovanosť. Ešte keď tam nebola elektrika, jazdili tam 830+020+830 a stačilo, odvtedy to šlo samozrejme trochu dole s frekvenciou.
Osobne by som ale túto trať a hlavne Makov a Handlovú medzi rušené nedával, miesto nich by som tam dal Spiš.Podhradie (neruší sa kvôli biskupovi v Podhradí) a Zlaté Moravce (neruší sa kvôli silným odborom v NZ), prípadne aj Tisovec - RS, alebo Os vlaky Leopoldov - NMnV...
Reakcia na: no.ev.di. #159632:
Tá trať je minimálne desať rokov minulosťou. Kolaje sú buď iba v mieste priecestia ,v lese alebo rozkradnutá ( je aj úsek ktorý vedie cez záhradku ,čiže súkromný pozemok ). Musela by byť vybudovaná celá nová trať až na pár metrov za Kvetoslavovom.
Reakcia na: Martin Fundárek #159635:
dokedy plánuje ZSSK dávať modernizovať ŽOSkám furt 810? Podotázka, načo nám sú 3 ŽOSky - Trnava, Vrútky a Zvolen? Minimálne jedna ŽOS iba žerie peniaze čo im furt ZSSK a Cargo dáva modernizovať staré vozne a rušne.
Reakcia na: TeBeCe #159631:
"Trať má byť zároveň súčasťou projektu, ktorý súvisí s plánovaným novým systémom Bratislavskej integrovanej dopravy." - Nevie niekto o aky projekt ide?
Reakcia na: ufo #159620:
Buď tam jazdia klasy oprávnene, pretože je záujem cestujúcich veľký (= ZSSK klame), a potom je volovina rušiť na tej trati premávku. Alebo jazdia klasy prázdne a v tom prípade tam nemajú čo hľadať a majú tam byť bagety (= ZSSK je neschopná, pretože nasadzuje kapacitne predimenzované súpravy a stratovosť je z väčšej časti spôsobená práve touto neschopnosťou ZSSK). Ani v jednom prípade nie je dôvod, aby sa tam rušila premávka.
Reakcia na: S499.1023 #159629:
kebyže sme na fejsbúku tak dam like it ?
Myslíte, že je do budúcna reálne aby sa obnovila trať Šamorín - Kvetoslavov (s tým, že by bola vybudovaná odbočka do zast. Kvetoslavov aby vlaky mohli ísť priamo do BA) aby sa mohla vykonávať kapacitnejšia doprava BA - Šamorín a nahradiť tak autobusy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.