Ked sme uz pri tych autobusoch,nevie niekto,ci sa jazdenie na elektricke zapocitava ako "prax vo vedeni vozidla", ktoru treba pri rozsireni na D-cko (autobus) ??
d3ko : skusim niekde nieco o tych Karosach vyhladat .. (zatial viem len tolko,ze v autoskole DP sa jazdi na dvoch - jedna z nich ma silnejsi prevod a rozbieha sa na nej na dvojke,ale zas nejde rychlejsie ako 55 km/h :o( ,druha je ev.c. 8002,ma diferencial z dialkovej C 731 a pan Zd.,ktory na nej jazdi jej hovori "Zajazdovy autobus" :o)))
Aj ja na dlhé diely momentálne schvaľujem trolejbusy. So zápchami by som to nevidel tak zle, stačí urobiť ten bus-pruh. Okrem toho na Dlhých dieloch o zápchach neviem. Ak by tam kúpili pekne 22Trky, určite by to bolo lepšie, ako keď by sa tam mala štverať rozhrkaná kačica.
Hej..ale dajte bus pruh na Karloveskej (v casti kde jazdi 62)...ktora je dvojprudova a rano su tam poriadne zapchy...:-)) je inak zaujimave sledovat jak sa tou zapchou prepchavaju sanitky niekedy...raz sa tak ponahlali policajti tade od centrumu k molecovej, ale nesli cez zapchu ale v protismere, a to len bolo vzruuuso :-))
Preto som skor suhlasil s trolejbusom,
lebo ani ja si neviem moc dobre predstavit,
odkial a kam a kde by koncila trat a tak...
Lebo je fakt, ze elektricky sa ne/za/pchaju.
Argument ze troliky budu mat na DD problemy so stanim v zapchach ma nepresviedca, podla mna by sa dalo ustriehnut prejazdnost tzv. BUS prudu. Faktom ale je ze by ich bolo treba dotiahnut z vacsej dialky. Na sidlisku by este mohol zavazit fakt, ze troliky su o cosi menej hlucne. aspon ja si teda myslim, a kedze by to tam chodilo pod oknami bytov tak aj toto by mohol byt argument
Mas pravdu TeBeCe. Aj ja som si to vsimol,
ked som isiel v sobotu po Sancovej. V oboch
prudoch isli klbove trofle a kedze viem
ze normalne tam take nechoia, som sa pozrel
na cislo linky. Teda ma to zarazilo, lebo
210 chodim denne, je to moja oblubena linka.
Teda je sranda ked cez pracovne dni davaju klasicke
dlzky a byva naplneny az po strop /a to nehovorim
o piarku/. A cez vikend daju "harmonyky", ktore
chodia takmer prazdne. Ale snad vedia, co robia...
Mne sa tiez velmi paci napad s tymi elektrickami
na Dlhe Diely. Ale by ma zaujimalo, kde sa napoja
na povodnu trasu. Ked si to tak predstavim, tak asi
na MOLECOVEJ. Nie ? A kolko by to malo novych zastavok ? Kedy to planuju uskutocnit ? Kde by bolo
obratisko ?
Keby na DD mali premavat trolejbusy tak by museli predlzit trat z dd az neviemkam do mesta ato by urcite bolo drahsie ako elektricky a este jedna vyhoda oproti trolejbusom,elektricky nestoja v kolonach aut, ktore smeruju rano do mesta.
Nebyvam, ale ste pred 4 rokmy
som byval:-))). A svojho casu som cestoval az az.
Teda nie ze teraz by som necestoval, ci o com to tu
pisem. Dokonca som byval pod D.D.
Oplati sa vobec na takom kusku stavat trolejbus ?? Ked uz nieco postavit tak nech to stoji za to..napr. elektricku :-))
Bon-Cu: ty to nevies posudit..nebyvas tu :-)))
Inak v Rime premaval taky autobustek dlhy asi 3 metre. Voslo sa do neho 8 ludkov na sedenie a zopar na statie. Palivo pouzival el.energiu a premaval najcentrovatejsim cetrom Rima kazdu xvilku.....
Ten novy "predlzeny" SOR je fakt dobry:-)
Inac, dlhsie som tu nebol a teraz som si
vsimol ze na pretrase su elektricky na D.D.
Myslim, ze sa mi to moc nepaci. Celkovo sa
mi moc nepaci, ak trat odboci od hlavnej trate a
skonci po jednej ,ci dvoch zastavkach. V tomto
pripade by to asi tak dopadlo. Alebo nie?
Jednoznacne som za trolejbusy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aps