Bolo niekoľko návrhov. Najpriateľnejší pozostával z výstupnej a nástupnej zastávky pozdĺž nástupných ostrovčekov električiek. Keď, sakra, nie sú prachy na "veľké stavby", malo by si mesto dať záležať na "drobnostiach" a vzdorovať aj polícií, aby cestujúci nemal dojem, že je ten najposlednejší účastník dopravy. To sa netýka len Riviéry, ale celého mesta.
lenze je rozdiel ked nestihnes prestupit kvoli vodicovi a ked nestihnes prestupit lebo krizovatka (+ na zochovej mas podchod, co by mozno na molecke, ak by bolo miesto, bol velky plus resp. by nebol nutny terminal)
Dunčo hovoril v tomto kontexte o následnom intervale medzi spojmi a o čakaní na ďalší, nie o intervale liniek a kapacite...
následný interval 32/33/133 v poobednej špičke je v priemere 2,5 min., následný interval povedzme 93/94 je tiež 2,5 min. Keď zdrhne niekomu na Zochovej pred nosom v špičke 93ka, sťažujú sa ľudia a nadávajú že prečo nepočkala prestup povedzme z 39? To je ten istý prípad...
ak sú semafory nastavené zle, treba to riešiť! Ale stále neviem ako si ten terminál predstavuješ vlastne? Či by mali trolejbusy vchádzať do spoločnej zastávky s elinami alebo ako?! Aj keby boli semafory nastavené zle, stále som povedal, že sa dá vydať príkaz šoférom 32/33/133 aby na Molecovej stáli 1-2min. A vôbec mi povedz, čo je na tom taká tragédia ak sa odvezieš domov na DD o 3-5min neskôr?! Pri ceste do mesta to je o inom, ibaže to by sa dalo riešiť aj tak, žeby sa spravil druhý prechod pre chodcov za výstupišťom L33 k zastávke električiek aby ľudia nemuseli zas pešo ku križovatke a potom cez celý ostrovček naháňať elinu. Ja by som namiesto Molecky skôr dal peniaze na opravu zastávky Šafárikovo námestie a skultúrnil to tam, veľa ľudí tam chodí na električku a nie je tam žiadny prístrešok. To isté zastávka Poštová smer Rača.
Zatiaľ som nepočul o tom, že by sa niekto sťažoval na prestup medzi električkami a autobusmi na Astronomickej, napriek tomu, že spôsob prestupovania je prakticky totožný. Rozdiel je v tom, že na Molecovej je nepomerne hustejšia doprava, semafory a stres.
Zrazu si aky mudry - tu ide o to, ze tie prechody su nastavene UPLNE ZLE! Ako k tomu prideme, ze akonahle pride elektricka na zastavku, nabehne pre chodcov cervena? A celkovo neries veci, o ktorych vies velke nic! To aj ja mozem povedat, aby zriedili interval na 93,94,95 pretoze zbytocny luxus, ze aj tak vsetci sa odvezu zvyskom ci uzasnym vlakom zo ZST Petrzalka ci pojdu peso po Starom moste ?
Ty si urcite bol spokojny, ked sme mali Tambusy, ktorym lietali dvere von za cesty a kebyze rovno nam zrusia autobusy, ze? A akonahle nam doslo nieco, uz si zacal mrncat a ked naopak pozadujeme nieco efektivne, napriklad vybudovanie prestupneho terminalu Molecova aby sme jazdili tymi elektrickami, ktorymi nas posielas uz rok do prdele, ty zacnes vrieskat ako "lenon-socialny demokrat" na vsetky strany ako ti je ublizene! Neviem ci hovorim za vsetkych, ale za niektorych ano - obcas sa chovas ako bl.bec!
PS: TERAZ som si cvrkol ?
PPS: Snazil som sa byt dlho ticho, kazdy ma svoj nazor, ktory respektujem, ale pri tebe sa to uz fakt nedalo. ?
no len aby si si necvrkol do slipkov z Molecky. Nikto nikomu nekáže chodiť na červenú cez prechod! Si to povedal, tak ako keby nikde inde nemohlo nikoho zabiť len na DD a bolo to na štátne zástavy na pol žrde ? strata života zbytočne je zlá vec, ale nemôže si nikto sťažovať na to, že ho ohrozujú autá keď ide cez prechod na červenú. Či, podľa teba pokaždé ako príde električka, tak sa má doprava v celej križovatke zastaviť až si dlhodielčania prejdú na zastávku 32/33/133? Mohli ste molestovať Záhradníka keď robil bossa na Olejkárskej, namiesto zavádzania blbých liniek po KV kade si kto zaplakal, mohol radšej riešiť Molecku a prípravu projektu na napojenie t-bus trate na DD so zvyškom siete.
chmulo, chod tam niekedy a uvidis! To aj ja mozem mudrovat o inych zastavkach/terminaloch ked ich nevidim denne a hovorit, ako su zbytocne, ako ich zrusit a podobne! ? Je len otazkou casu, kedy tam niekto umre ...
Re #159538 no.ev.di.: ak je to pravda, tak dufam, ze bude minimalne nejake rozumne, nie od roznych expertov, ako sme tu my (skoro) vsetci ?
Re #159533 810zssk: To by nemuselo byt zle, len otazka, ako sa k tomu postavi Policajny Hnoj (viz. Vazovova pred Danovym) ako vzdy ...
"tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko" nemáš pravdu, ak sa pozrieš lepšie, je tam krásny chodník, dokonca aj s namaľovanými priechodmi cez cestu, len je to po ňom trochu dlhšie ako cez parkovisko
Re #159508 ................: koľko NP busov bolo, keď sa zavádzal prestupný systém v Pe? keď budeme stále na niečo čakať "kým bude", tak sa to nespraví nikdy. geniálnu a neopakovateľnú príležitosť mal DPB pri rekonštrukcii tunela a trnavského - a holt, vys*li sa na to, "lebo voľby"...
good idea ? keby sa t-bus trať budovala presne podľa starej trasy L33 mohlo byť po probléme. Len dakto si vymyslel ako argument, že otočku netreba lebo sa bude trať predlžovať za krátko a napájať na zvyšok siete. Keby sa čakalo na predĺženie trate tak dnes už sú 25Tr asi všetky mimo provoz, čo by sa im zničil motor vďaka čakaniu na napojenie na sieť. Tak či tak by bolo obratisko treba lebo v takej frekvencii posielať t-busy z DD do mesta by nemalo zmysel.
Osobne by som to riesil tak, ze by som vybudoval prestupny terminal na zastavke Jurigovo namestie kde by trolejbusy stali na zastavke elektriciek smer mesto (robili by taky okruh ako L33 pred zavedenim t-busov).. zda sa mi to omnoho jednoduhsie ako robenie prestupneho terminalu na Molecke... v tomto pripade by totiz stacilo umoznit trolejbusom jazdit po kusku elektrickovej trate a spravit odbocku z cesty na trat a za zastavkou naspat... naklady by to podla mna boli dost male...
Pripadá mi ale dosť nespravodlivé to, že v riešení problematiky prestupov sa omieľa v 75% diskusiách o prestupných termináloch furt Riviéra. Ak je to prestupom 32/33+eliny na Molecke, tak na to im kašlem. Je tam taká frekvencia spojov, že ak nestihne dakto jednu L33, tak o chvíľu ide 32 alebo 133 alebo zas 33, a opačne z DD na elinu argument:"nestíham svoju električku" sa dá veľmi ľahko vyriešiť redukciou počtu liniek a bude každý stíhať keď tade pôjdu 3-4 linky. Čo majú hovoriť ľudia čo denne prestupujú na AS a idú zo zastávky L50 (smer OD Slimák) na nástupište busov pri AS, kde chodci nemajú ani podchod a ani semafory? Ono je viac miest kde sa prestupuje, ktoré sú v horšom stave ako Molecova. Hentam majú ľudia prejsť cez 1-2 semafory a už sú posraní, čakajú snáď teleport, či čo? Neviem fakt čo tam chcete riešiť a ako, či umožniť pojazdovanie zastávky Molecova pre električky aj autobusmi/trolejbusmi? Nestačilo by riešiť to tak, žeby vodiči na Molecke dostali pokyn vyčkať vždy 1-2min na cestujúcich pri ceste na Kuklovskú?
Pokial sa vybuduje terminal na Riviere a 70 bude stat pri Novom moste s elinami na hrane, ja som predsa za vsetkymi desiatimi.
Mne sa totiz zda, ze, nemale percento ludi, ktore cestuje 133, cestuje prave do oblasti Niv alebo Petrzky, teda tam, kde nechodi elina a museli by dvojnasobne znacne nepoholdne prestupovat. Tym jasne, ze nechcem povedat, ze zle sa prestupuje len Dlhodielcanom; zjednodusovat prestupy by sa mali v celom meste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe