ja by som k Šafku dal skôr L50 namiesto L78 z dôvodu, že ak by sa malo podariť zavedenie redukcie počtu električkových liniek, tak by bolo fajn keby Ružinov so Šafkom spájala práve L50, keďže s L14 to je cez Trnavské mýto a ešte cez Jesenského pretiahnutá jazdná doba. S L50 by to k Šafku a Eurovee bolo rýchlejšie, neviem prečo by mali ľudí zvážať do Auparku z mesta keď je Eurovea bližšie. Čiste pre Aupark by som zriadil ten doplnok k L50 od 9 do 21/22.
Nemám prehľad celkom čo sa týka L78 aká je jej vyťaženosť na Muchovom nám. ráno, ale poobede všetky L78 čo idú do Petržky, tak na Bulíkovej je to prázdne a od Šustekovej s tým už takmer nikto nejde na Muchovo nám.
K L95 mám ešte dotaz, či by pre odstránenie trčania jej spojov v kolónach nebolo lepšie keby šla trasu ... - Farského - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Šafko a rovnako naspäť?
(50) ... - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Krasovského - AUPARK - Krasovského - Jantárova - Farského - Muchovo nám. - Èernyševského - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ...
K Auparku buï všetky spoje, alebo poèas pracovných dní každý druhý (dostupnosť Muchovho nám. aj v smere z mesta), prièom spoje bez zachádzky k Auparku pokraèujú z Einsteinovej priamo na Farského (ako 95). Cez víkendy k Auparku všetky spoje.
Nová zastávka "Sad Janka Krá¾a" na Krasovského. V smere z mesta dostupnosť Èernyševského aj cez nadchod pri Atriu.
(78) ... Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad
(133) interval: 10/--/12/-- min.
(70) posilnenie intervalu v rannej špièke na 10 min.
Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek, ale to by asi niekto neprežul ☠ a predåženie 78 pod Nový most, dokým nebude predåžená do oblasti Nív elina ?. Alebo terminál medzi elektrièkami a trolejbusmi na Kamennom nám. ❤
(95) ... - Jantárova - Bosákova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Jantárova - ...
Koho myslíš, I. Ch.? Ten nebol nikdy zamestnancom RegioJetu, len externým poradcom. A inak - nech si tohto poradcu pre všetko, IC manažera a bezostyšného zlodeja údajov nechajú.
Petto+TomJ+Technopol+"bodky": Už dlhšie mám v PC schovanú verziu pre zmenu na L50,82 a 180, tak sa zapojím aj ja so svojím návrhom :
a) variant
L50 : obojsmerne od ASMN cez Dostojevského rad na Šafko, tu by mala čas 5-6min na technickú prestávku a vyrovnanie meškania
L150 : ASMN - Landererova - most Apollo - Einsteinova - vybrané spoje zachádzka k divadlu Aréna po 16:00 - Aupark (vyloží cestujúcich na výstupišti, otočí sa ide hneď naspäť) - vybrané spoje zachádzka cez divadlo Aréna po 16:00 - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Dostojevského rad - ASMN, premávka začína o 9:00 a končí o 22:00, keďže pre zamestnancov Auparku, ktorí idú ráno do Auparku bohate postačia poloprázdne spoje štedro premávajucich liniek 82,83,84,91+191,93 a 94.
L82 a 180 zrušiť.
L80 : vybrané spoje budú od Kúpaliska Matador predĺžené k Cint. Petržalka, spoje sa budú otáčať okružnou trasou a síce od Kúp. Matador by išli cez Gogoľovu, Dargovskú, Kaukazskú, Hrobársku (zast. Cint. Petržalka by bola bližšie opäť k bráne Cintorína), Nábrežnú, Dargovskú a Gogoľovu do mesta.
b) variant = bez L150, po 9:00 by linka 50 nemala konečnú na Šafku ale spoje by pokračovali po nábreží a Novom moste k Inchebe a po Viedenskej ceste (zast. Viendenská cesta a div. Aréna) a Krasovského k Auparku, odtiaľto by linka prišla k Auparku a späť pokračovala ako dnes, teda priamo od Auparku po Novom moste alebo späť po Viedenskej ceste ak by sa povolila výnimka pre MHD pre obojsmernú premávku a ďalej po Einsteinovej a Novom moste naspäť po nábreží k Slimáku. Ráno by to umožnilo zmenšiť počet vypravených vozidiel, ktoré zbytočne premávajú od skorých ranných hodín do otváracích hodín k Auparku.
Alebo si nebodaj trúfate po vzore dopravcu Hríbik uchádzať sa aj o prímestskú dopravu? Viac info v #158333 + #158341 a v Banskobystrickej sekcii imhd zo dňa 12. 12. 2010
Stručne sa vrátim k Bratislavskej mestskej karte (BMK): Podľa mňa by bola výhodná, keby ju vydávali aj tzv. internetové banky (mBank a Zuno). Obe majú bežné účty aj súčasné platobné karty bez poplatkov. Ale to zrejme môžem iba snívať... ?
Re #159476 ................: To už je čo za nick toto, som myslel, že takýto bez písmen sa nedá založiť ?
PSK je Prešovský samosprávny kraj, však? A to by ste chceli diaľkovú linku prevádzkovať alebo medzinárodnú? Ak mi môžeš na toto odpísať, ale nechceš tu, skús na peon@chello.sk ? Teda ale podnikať v malom v tomto v čase krízy a vysokého mýta, to máte veru odvážne ambície. ?
Práve preto sa mi tvoj návrh tak páči, aj vlk sa nasýti aj ovca zostane celá. ? Ale ten nápad z prejazdamy z L80 nie je podľa mňa dobrý, lebo buď by si musel mať na L80 dva Sory 9,5 metrové alebo na L82 dva 12 metrové autobusy, čo by bolo zbytočné.
Ja som cheľ mať trasu cez Záporožskú a Kremnickú kvôli ľudom idúcim z Auparku na tieto zastávky, teraz musia chodiť pešo na Einstainovu a tam na L80 a L88, takto im toto odpadlo, ale nenapadol mi dôvod prestupu na Dvoroch, tým by si pomohol viacerým ľudom, takže uznávam, že tvoja trasa je lepšia. ? Nezabúdaj ale, že na Rontegenovej nestojí L99 a nejaký dôvod to zrejme má, hlavne smerom k ZŠT Petržalka to asi nie je technicky možné, lebo hneď za zastávkou musí odbočiť doprava, rovnako by tam teda ani nemohla stáť tvoja L82.
Výhoda je že sa ušetrí jeden voz + vodič a premávka liniek môže začať až po rannej špičke tak ako je to teraz na 180. Vozidlá by mohli byť prejazdy z ranných 80
časy udava google pre auta , nie ja ratam s tým že by to busu trvalo o 3-4 min dlhšie.
A to že som nedaval 82 cez Kremnicku je kvôli prestupom.
k cintorínu z petržalky 88 (Rontgenova) 80, 99 (ŽST)
z mesta buď priamo pod (Novým mostom), alebo (Dvory), resp 80 (ŽST), 88 (Rontgenova)
k nábrežiu z petržalky (Dvory - tu stoja linky z každej časti Petr.), z oblasti kremnickej to majú pešou dochádzkou alebo môžu využiť Rontgenovu resp Einsteinovu
z mesta primo spod nového mosta resp. 80/88 (Einsteinová) a prestup na 82 idúcu z Petržalky
Ďaľší, čo chce rušiť L82, ale vo svojom návrhu má nakoniec rovnakú alebo väčšiu výpravu. Tá trasa L99 je tak zbytočná zachádzka, že až. Tá linka by mala premávať k nemocnici Antolskú skôr ako L95. Je to spolu z L93 nosná linka a mali by mať priamu trasu, na kľukatenie je tu L99, aj keď všetko z mierou. ? Naviac, nepochopil som, čo by chodilo spodom ako teraz L93?
Toto je nápad hodný realizovania. ☺ Len by som zmenil trocha trasu, namiesto cez zástavky Rontgenova, Dvory a Einsteinova by som dal cez zástavky Záporožská a Kremnická. Pri tom čase 15 minút pod Nový most a 16 späť si podľa mňa ale moc optimistycký ? Nič to však nemení na fakte, že dve vozy by to pri 30 minútovom intervale vyjazdili, pri mojej aj tvojej trase.
Zbavil by si sa síce L82, ale v konečnom dôsledku by si potreboval viac vozov do výpravy, a ten interval by tam bol dosť zbytočný, zo zástavok Hálová a Jungmanova je dobré spojenie k Auparku a zo zástavky Farského cez pracovný týždeň tiež. Odtiaľ naviac chodí veľa ľudí do Auparku aj pešo.
Presne. Poprel by sa zmysel celej zmeny v roku 2005. Dobrej zmeny...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
................