Veď mne tam auta nevadia, ale vadí to, že absolútne nedodržujú dopravné predpisy. Každé ráno som o tom čase v Starom meste... Buď nech to prísne postihujú alebo nech tam nepúšťajú automobily.
Prečo tam púšťať vôbec automobily? V diskusii pod článkom množstvo ľudí presadzuje nech sa pešia zóna zásobuje na bicykloch, vozíkoch či inom prostriedku a podľa mňa je to vcelku dobré riešenie. Kto chce mať prevádzku v centre musí rátať s obmedzeniami. A neraz som videl okolo obeda chlapíkov z DHL ako roznášali balíčky práve na nejakom vozíku a neboli to malé balíčky... Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone. ?
To co v tej pesej zone robia vozidla s kadejakymi povoleniami je otrasne... vjazd (aj pre zasobovanie) by mal byt obmedzeny na vecer a v mensiom rozsahu..
Základnáý problém vidím v tvojeje funkčnej negramotnosti. V článku je jasne napísané "problémy s pevnosťou konštrukcie vozidla, tentokrát v oblasti kĺbového spojenia". To SA NEROVNÁ "problémy s kĺbom".
Keď sa raz náhodou TEN-T zrealizuje tak to bude najväčší úspech Slovenska v ére samostatnosti ? keďže tu si pomaly treba pýtať povolenie aj na to že sa chceš ísť s prepáčením vysrať ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trammat
Ten most chce sprístupniť metro? ?