Chcem sa opytat, ako vnimate (cestujuci i vodici) senzor interierovej teploty v niektorych supravach T6? (priklad 7907+7908, 7923+7924 a ine) su to tie supravy, co maju tie male krabicky pri smerovkach v interieri vozidla. Podla vlastnych skusenosti je v tychto supravach neumerne chladno vzhladom na chladne pocasie vonku. Ak niekto vidite do tejto problematiky blizsie, aka teplota musi byt v interieri, aby vozidlo zacalo plnohodnotne kurit? Thanks za nazor
Prispejem jedným postrehom k zvláštnemu grafikonu nočákov na Štedrý večer. Predstavme si príklad, že pôjdem domov okolo druhej. Autobusy vynechávajú odchody 2:30 zo stanice a 2:50 z okrajových častí. To však cestujúcim len skomplikuje situáciu a donúti ma zobrať auto. Konkrétny príklad aj spred roka, aj spred dvoch rokov. Bol som na polnočnej, skončila sa okolo pol druhej. 2:11 som nastúpil na spoj, odviezol ma na stanicu. Ale 2:30 zo stanice nič nejde, aby ma to odviezlo domov. A stanica je predsa prestupný uzol pri nočákoch, nie cieľ... A po minulé roky bolo v tomto čase na stanici okolo 100 nervóznych ľudí... Takto cestujúcim nepomôžu...
nemohlo ho kopnúť keď sa držal držadla na dverách lebo je odizolované od karosérie trolejbusu a to potiahnuté nevodivou fóliou a konce držadla sú priskrutkované k dverám cez umelohmotné koncovky takže sa musel držať priamo dverí alebo inej časti karosérie aby ho to koplo.
no náš šofér mal rýchlostnú páku po pravej strane keďže šiel autobusom s volanom na ľavej strane a dverami na pravej. Ale aj tak zorientovať sa na križovatke a pod. je fakt umenie, nieto už šoférovať ich vozidlá...
Tak isto, ako oni teba v otazke manevrovania schaltpakou v pravej ruke ? Sila zvyku. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123