Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Všimol si niekto z vás šotoušov v 4917 iný typ Buse transparentu? ? je čiernej farby a je zasklený, ale keď si zoberiete napr. 4918-tak ten mý buse ako ostatné CapaCity (teda 4901-4910, od 4911 neviem aké sú). Takéto by mohli byť aspň v tých 15 čo začali teraz jazdiť, sú krajšie, i ked nie sú väčšie....Do capacitných mercedesov by sa hodili takéto ukazovatele: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2654&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3621 ....už len kvôli lepšej viditeľnosti zo zadnej časti...keď Bronislaw a spol. tvrdil verejnosti že novým autobusom inštalujú displeje a že to je dôvod prečo nejazdia, dobre odrbával. čakal som že aspoň Mercedesom dajú aj do zadnej časti buse, tak ako majú všecky trolejbusy.....alebo je to pridrahé? ? a čo je sranda: Tedomy vyhlasujú zastávky, ale citelisy, MBcc a Sory NB 18 mlčia...som zvedavý dokedy. aspoň 3-4 Sorom by mali dať multijazyčný vyhlasovač pre turistov,mcudzincov a prideliť ich na 61 , tak ako 2400.
Reakcia na: klasIK #158261:
Radšej to nejdem pozerať, aby mi neprišlo zle.
Reakcia na: no.ev.di. #158265:
Tak potom nepíš, že by išlo o úsek v podstate v trase metra, keď metro vôbec cez Račianske ani cez Karpatskú ísť nemalo = jeho trasa nebola vedená popod Šancovú ulicu.
Reakcia na: 810zssk #158260:
máš to tam, v jednom maily je iba centrálna oblať pre eliny, potom v druhom je celá elinová sieť + centrum a celá sieť trolejbusov.
Reakcia na: Solider #158263:
no malo mať zastávku na Trnavskom mýte, to viem, ibaže električka by obslúžila zastávku Karpatská a aj Račianske mýto, čo by bola jej prednosť. Nemýl si to čo navrhujem s metrom ale obyčajným podzemným úsekom, ktorý je zvolený v uvedenom variante z priestorových dôvodov na Šancovej ulici, ako aj z dôvodov toho, že obratisko pod Predstaničným námestím je pod zemou, tak bola trať zvolená v podpovrchovom variante a zbavuje tak vozidlá na danej trase zbytočného úrovňového križovania na beztak chaotickom Račianskom mýte a tiež na Trnavskom mýte.
Reakcia na: ufo #158251:
Takže aušus už má papiere a Traxx MS a ES64F4 nič ? ? Grrrr....
Reakcia na: no.ev.di. #158256:
Metro nemalo viesť ani cez Račianske mýto, ani popri YMCE, čiže električka by v trase metra nemala asi žiaden zmysel.

Re #158258 no.ev.di.: Jednoducho, zjednosmerniť I. MO, električky po okraji komunikácie, jazdný pás by bol pojazdný aj ako BUS pruh.
Reakcia na: 810zssk #158250:

Uplne som ti asi neodpovedal na otazku, ale dufam, ze clanok na pravde tak ucini, preco bola 671tka v BA:
http://spravy.pravda.sk/zeleznice-maju-nove-poschodove-vlaky-zacinaju-s-katarinou-pam-/sk_ekonomika.asp?c=A101209_135645_sk_ekonomika_p01

?
Reakcia na: no.ev.di. #158259:
Nech sa paci 😉
Reakcia na: 810zssk #158257:
nie, poslal by som ti celý ten plán zakreslený na mail ak by si chcel...
Reakcia na: Solider #158253:
ja si to veru tak ľahko nepredstavujem. Keby bolo prípustné obrať IAD o nejaký ten pruh na Šancovej tak prosím. Na Pražskej a Záhradníckej by to malo ísť ľahšie. Na Pražskej je aspoň dosť miesta a na Záhradníckej by sa to postupne utlmilo, na Šancovej by to šlo ťažšie.
Reakcia na: no.ev.di. #158256:
Prosim? To akoze chces zrusit elektricky z Ruzinova na Kriznu?
Reakcia na: 810zssk #158245:
preto toto :
a) trať z Trnavskej cesty by ústila do dnešných zastávok električiek na Trnavskom mýte
b) trať električiek na Miletičovej by pri ex-kúpeloch Centrál šla pod zem a pokračovala smerom na Hl.st, tak ako pôvodne podľa plánu malo ísť metro.

Zdá sa mi totiž oveľa logickejšie ak električka pri ceste z Ružinova cez Trnavské mýto pôjde smerom na Hl.st. než do centra, ku ktorému to má cez Trnavské mýto na zachádzku. Kapacitu Ružinovských liniek na Trnavskom mýte nahradí jedna linka s i=4//7-8, ktorá bude premávať smerom na Trnávku. Čo sa týka Ružinova, tak električková linka s i=4//7-8 by šla po Záhradníckej do centra a napájala sa na existujúcu sieť na Americkom námestí. Tým pádom by bolo spojenie Trnavská - Rožňavská realizované od Trnavského mýta po Krížnej a Špitálskej priamo do centra s pokračovaním do západnej radiály po nábreží.
Reakcia na: MatejBA #158252:
Slovensky U-Bahn (metro) je nastastie uz davno zruseny 😉
Reakcia na: Solider #158253:
*dvojkilometrový
Reakcia na: no.ev.di. #158244:
Hocikde si určíš, tam bude. Či podľa teba je lacnejší skoro dvojmetrový tunel, si myslíš, že betonáž a prekládka IS je len tak? Zbytočne nad akýmkoľvek tunelom filozofuješ, aj tak na neho nikdy peniaze nebudú.
Reakcia na: no.ev.di. #158238:
nahodou vynimocne sa mi no.ev.di-ho predstava paci, take "slovenske u-bahn" 🙂
Reakcia na: S499.1023 #158248:
Už má papiere. Ak sa nerosype, od nedele jazdí s ľuďmi turnusovo.
Reakcia na: toms #158247:
Diky, ale este nie je nove GVD 🙂

Re #158248 S499: Nevedel som, ze este nie je schvalena.

Re #158249 Solider: Diky 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.