o návrhu organizácie MHD neviem, viem akurát iba to že sa odkladá reko el. trate na Štefanovičovej, lebo táto má byť počas reko hl. st. a celého toho priestoru dlhodobejšie uzavretá...
Píšem že tam sú dve dlhé nástupišťa možno 100 m alebo aj viac. Bus príde a môže tam prestávkovať aj hodinu..
dnes prestávkuje na hl. st. zvyčajne tak maximálne dva trolejbusy a 5-6 vozov.. toto sa tam zmestí aj po novom.. Horšie to bude pri nočákoch, tých cca 15 vozov to už bude väčší problém...
ibaže to nie je klasické obratisko, ako tam je teraz, že tam vozidlá pauzujú, to čo opisuješ vyzerá tak, že tam a-bus/t-bus príde a hneď sa otočí na cestu naspäť. Ibaže to potom bude zaujímavo vyzerať pri takej L74 či 201 keď budú zápchy, jak im spravia odchody od Hl.st. aby stíhali. ?
Lebo to bol výsledok verejného obstarávania. Prvé bolo zrušené, lebo bolo šité na mieru soru. Potom bolo vyhlásené druhé, kde sa prihlásil rovnako ako v prvom prípade irisbus a sor, ale už boli podmienky nastavené širšie... Ten výrobca/dovozca, ak by ovšem spĺňal podmienky, sa mohol do tendra prihlásiť aj s modelom citelis, ale sa rozhodli pre krosvej.
Na tých nákresoch čo som pozeral ja tak je.. cca si sprav kolmicu na Pražskú ktorá sa odpája niekde pod Sokolskou vedľa Hl. St prechádza niekde v miestach približne ako je výstupište busov resp. nástupište pre 131 a vyústi do do Žabotovej niekde v mieste dnešného obratiska elín. Na tejto "komunikácií" budú dve nástupišťa dlhé nech by 100 m. na ich začiatku bude výstupište na ich konci nástupište..
Teda 61, 74, 201, 210 tam pôjdu po trase .. Šancová - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť cez Žabotovu a doľava na Šancovú
93 pôjde.. Štefánikova - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou , doprava k SAV a doľava na štefánikovu
32 a 41 pôjde.. Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou doprava na SAV - Pražská...
problémom je, že ako vidíš a počuješ, tak sa k tomu vyjadruje ako ŽSR tak ZSSK a tých somárov odstaviť od ich snahy urvať si svoj podiel z koláča NSMHD v BA stále je a tak ľahko sa nestratí. Serie ma to riadne teda, lebo celú situáciu iba komplikujú a hovno riešia. Projekt TEN-T je utópiou iba v tom, že tí čo ilúzií o realizácií podľahli si ju predstavujú, že prebehne asi takto : 1) EÚ dá peniaze 2) tunel SA postaví 3) nakúpia SA súpravy... Ja som zvedavý kde EÚ zoženie peniaze a dokedy by mala Bratislava na vážené železnice čakať kým sa im uráči začať dačo stavať.
Do toho sa istotne nemontovali, never všetkému, čo tu napíše tvoj obľúbený člen. ?
ZSSK sa vyjadrovala k zastávkam, staniciam na železničných tratiach na tom utopistickom projekte.
práve preto, že som sa pýtal a grafikony robili trtkovia z Košíc, ktorým je u p94i ako bude cestovať zvyšok Slovenska, hlavne, že na trati BA-KE je takt. Inde to spraviť nevedia, prečo asi...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho