Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Peter007: Tak to volakedy bolo riesene na puchovskej/racianskej ceste . No lenze, kompetentnym sa nepacilo, ze to dost vyuzivaju aj auta aby sa predrali zapchou, tak sa to zrusilo. A teraz maju sanitky sa problem v zapche dostat do mesta . . .
Reakcia na: toldo #157573:
To je obvyklá Dunčova xenofóbno-generalizačná teória, že cezpoľní necvakajú, lebo on má dvoch takých spolužiakov ? .
Reakcia na: peter007 #157621:
Ty teda vykladáš nezmysly. Vedomosti čerpáš evidentne z nejakého Ž-Semaforu a si aktívny v nejakých železničiarskych odboroch?
Reakcia na: Majo #157631:
Odhliadnuc od tychto debat, chalan polozil velmi dobru otazku.
Reakcia na: Ike #157629:
Ale hovorí odveci. Koľajnicový pás=koľajnica. Koľajový pás je niečo celkom iné než koľajnica.
Reakcia na: no.ev.di. #157626:
O com tocis?
Reakcia na: Majo #157627:
keď to zoberieme výrokovou logikou, tak zas odveci nehovorí. Električkový koľajnicový pás je tvorený 4 koľajnicami ?
Reakcia na: peter007 #157621:
Čo sem stále pletieš ZSSK? Ubezpečujem Ťa, že Valec zamestnancom tejto nepochybne pochybnej spoločnosti nie je.
Reakcia na: peter007 #157624:
Koľajnicový pás?! Vieš Ty vôbec, aký je rozdiel medzi koľajou a koľajnicou?
Reakcia na: 810zssk #157619:
vidíš teda, že pre EÚ nemá zmysel aby na našu trať dali prioritne peniaze, keďže tu končí jedna vetva z Viedne a potom podľa plánu na strane 61 sem má ísť cez ZA do BA koridor z Poľska, ibaže je v tom pláne zakreslená trať cez Břeclav a ďalej cez ČR do PL ako alternatíva, kde je trať v ČR vykreslená už ako pripravená. Na strane 55 neviem či tá trať je trať cez Gyor alebo naša trať 130 ale keďže na mape to ide popod Dunaj, tak asi je to na Maďarskej strane a do BA to nejde. Takže celkovo okrem trate 120 a 126 sme dosť mimo hry a spoliehať sa na riešenie dopravy v BA skrz charitu EÚ (ktorá onedlho nebude mať žiadne peniaze ak sa o pomoc prihlási Španielsko, Portugalsko aj Taliansko po Írsku a kto vie ešte kto všetko sa prihlási + schopnosť Grécka splácať dlhy) je pri najmenšom (požijem obľúbený výraz pani Magdy) ukrižovanie dopravy v Bratislave.
Reakcia na: no.ev.di. #157605:

"Sem chodia obyčajné (resp. na naše pomery neobyčajné) regio jednotky a tam EC...." - ale daj pokoj. Ja som osobne nad mieru spokojný - "Talent"-y ti nestačia? Bodaj by tie "len regionálne" vlaky chodili aj po našich tratiach hoci i Do Banskej Bystrice. Odpružené podvozky, čiastočne nízkopodlažný interiér...
To skorej cez Marchegg vypravujú trochu "haraburdy" na Rakúske pomery.
Myslím, žel doprava BA - WIEN bohate stačí to čo je teraz.
Často pozerám na také tie vyvýšené koľajnicové pásy pre električky a rozmýšľam či niekoho ešte nenapadlo také riešenie aké je napríklad v Ríme, že tieto pásy sú vyasfaltované a jazdia po nich nielen električky, ale aj autobusy, taxíky, policajti a aj sanitky. Neprekážajú v normálnej doprave a na druhej strane nikto neprekáža im.
Reakcia na: no.ev.di. #157582:


1) nerealizovateľné, viď bod 3

2) dobrý nápad, avšak nerealizovateľný v tvojej podobe (podjazd Hodžovo námestie). Každopádne by som viedol električku pod zemou až po Hl. St. škoda, že to nedoriešili spolu s prestavbou HlSt. ústiť by skôr mohla (sci-fi) na Kollárovom námestí.

3) chodím po tomto úseku autom a som presvedčený, že by to dopadlo ako na Šancovej... BUS pruh by bol zaprataný automobilmi, ktorí tu "parkujú". Už teraz je taká situácia, že vždy je v pravom pruhu niekoľko áut. Ale tu netreba možno zmeniť mentalitu vodičov, ako skôr mentalitu polície. Na chytaní automobilov v BUS pruhu by dosť zarobili. Pamätám si že iba okolo rokov 2003 - 2004 na Predstaničnom chytali autá, čo idú cez Bus pruh (bez príčiny). Teraz je to zabité a proste kto je drzí a nemá chrbtovú kosť sa predbieha cez Bus pruh.
Reakcia na: MatejBA #157615:

K Südbahnhof sa možem vyjadriť lebo do Viedne chodím často.
Momentálne situácia je taká že je postavené provizórium z unimobuniek cca 100metrov pred pôvodnou budovou stanice.
Musím podotknúť, hoci je to provizórium je to lepšie a čistejšie než naša Hlavná Stanica.
Ale k stavbe. Pôvodná stanica je už komplet preč a na jej mieste je holá pláň. Čo však už od Marca sledujem veľmi pokroky nebadať. Ani cez precovné dni sa tam extra nepracuje - aspoň ja som nepostrehol.
Moja domienka je taká, že zrejme Kríza sa nevyhla ani Rakúsku a moc do toho peniaze dávať sa im "Nechce". Musím zistiť podrobnosti, čo je vo veci.
Zrejme si zobrali priveľké sústo, pretože súčasne rovnako sa teraz prerába aj Westbahnhof - ten je už skoro hotový a zrejme má aj prednosť pretože pre Rakúsko má vačší význam.
Reakcia na: Valec #157516:
Robím niekoľko rokov podobné rozvrhy služby - hovoríme im turnusy a preto si viem veľmi dobre predstaviť takýto rozvrh.
Neviem ako je to s tým intervalom, to je pravda.
Neviem ako si prišiel na tých 5 ľudí, ja si myslím, že keby taký vlak jazdil, tak po čase keď by sa dostal do povedomia by bol zaplnený minimálne na sedadlá. Ostatne aj keď som išiel z Rajky do Ba 801 odchádzalo nás z Rajky celkom sedem. Ale ty asi patríš k manažmentu ZSSK pre ktorý je typické vyhlasovanie takých kravín ako je nedostatočný počat cestujúcich a to aj vo vlakoch kde ľudia stoja aj na chodbičkách.
Petržalka JE pohraničnou stanicou.
Pamätám si aj osobný vlak, ktorý jazdil do Gyoru. Prvý vozeň bol obsadený zamestnancami železníc, colníkmi a pasovákmi (teraz tam už robia len 4 ľudia), ale ostatné dva vozne bývali obsadené celkom slušne. ZSSK vždy hľadá ako sa niečo nedá robiť. Napríklad Švajčiari po poklese cestujúcich naopak ešte navýšili počty vlakov, nakúpili nové vlaky a vozne a cestujúci sa im vrátili.
Reakcia na: Valec #157618:
Vdaka za upozornenie 🙂 Mas pravdu, je to presne tak ako vravis 🙂
Reakcia na: Valec #157618:
A to uz preco?
Reakcia na: MatejBA #157615:
TEN-T 17 bude končiť v BA, z Viedne do Budapešti bude koridor TEN-T 22 (cez Gyor). Stačí, keď si preštuduješ ten dokument čo si sem naň dal link.

Re #157617 810zssk: Ako pre koho. Pre rakúsku stranu je ďaleko výhodnejšia rekonštrukcia, elektrifikácia a zdvojkoľajenie tých cca 60 km cez Marchegg, ako položenie druhej koľaje na už pripravenom železničnom spodku na cca 20tich.
Reakcia na: MatejBA #157615:
Je tam jama 🙂

Inak tahat TEN-T cez Marchegg je hlupost.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement