Reakcia na: no.ev.di. #157614:
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=133 - "Dôvodom uzavretia a zbúrania prakticky celého objektu Sudbahnhof je výstavba novej najväčšej rakúskej stanice HAUPTBAHNHOF.Práve stanica SUDBAHNHOF leží na mieste ,kde bude záhlavie novej Hauptbahnhof vrátane inžinierskej a dopravnej infraštruktúry." - je to sice rok stary clanok, ale rok som tam nebol, takze neviem ci to uz sa deje alebo stale to iba chystaju A myslim si, ze ak to chcu potiahnut do Budapeste cez BA (to TEN-T) tak cez Marchegg je to lepsie
no.ev.di.
Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...